Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Weblog spiritualiteit  (gelezen 2582 keer)

Weblog Spiritualiteit

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Weblog spiritualiteit
« Gepost op: oktober 02, 2016, 11:02:59 am »

Na vier jaar psychologie te hebben gestudeerd vond ik dat ik mijn portie theorie wel had gehad. Ik wilde meer met mijn gevoel doen. Ik ben daarom in 1975 naar de kunstacademie gegaan waar ik in 1980 ben afgestudeerd als monumentaal vormgever. Na deze opleiding heb ik jarenlang gewerkt binnen de openluchtrecreatie waar ik onder andere verantwoordelijk was voor de opleiding van medewerkers. In 1989 heb ik me gevestigd als zelfstandig communicatietrainer en coach. Van 1989 tot en met 2014 zijn duizenden managers en medewerkers door mij opgeleid en begeleid.

Tegenwoordig concentreer ik me op het schrijven op mijn 'weblog spiritualiteit - zoeken vinden loslaten' http:www.razenberg.nl. Ik stel mezelf voortdurend vragen en vind daarbij antwoorden die ik moet loslaten om het werkelijke antwoord te vinden. Het verslag van deze spirituele zoektocht vind je terug in de columns.

Willem Razenberg
 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Weblog spiritualiteit
« Reactie #1 Gepost op: oktober 02, 2016, 12:15:37 pm »

Welkom op Armina Willem.

Mocht je vragen hebben, schroom je niet en stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.172 seconden met 23 queries.