Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: hallo,  (gelezen 6100 keer)

minnie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
hallo,
« Gepost op: november 18, 2015, 03:33:08 pm »

mijn naam is minnie.

vroeger zat ik veel op een spiritueel/paranormaal forum en daarna eigenlijk heel lang, jaren lang dus niet meer..

toch ben ik nog wel geintresseerd en er is zo veel in mijn leven gebeurd waar ik vragen bij stel dat ik toch maar weer eens op zoek ging naar zo,n forum... misschien verkrijg ik nog eens wat inzicht in het hoe en waarom allemaal.

Ik ben 36 en moeder van 2 meisjes, heb een hond en 2 katten, en ben erg positief ingesteld, ik blijf geloven in het goede ongeacht wat er op mn pad komt....sommigen noemen dat naief... maar ik ben gewoon... ik

dit is wie ik ben in een notendopje.


groetjes, Minnie
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:hallo,
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2015, 04:04:53 pm »

Hoi Minni,

Welkom op Armina. :)

Als je specifieke vragen heb, schroom je niet en stel ze gerust. En wie weet kan ik je helpen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

minnie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:hallo,
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2015, 08:20:32 pm »

Dank je wel.. als ik zover ben zal ik mn vragen stellen :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:hallo,
« Reactie #3 Gepost op: november 18, 2015, 08:42:36 pm »

Prima. :) Ik weet zeker dat ik je kan helpen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

minnie

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:hallo,
« Reactie #4 Gepost op: november 18, 2015, 09:23:16 pm »

oke... ik geloof er in dat alles een reden heeft... alles gebeurt om wat voor reden dan ook... maar ik geloof ook in karma.. als je goed doet, krijg je goed terug.. als je iets slechts doet... komt dat ook vroeger of later bij je terug...

maar stel nu dat je altijd je best hebt gedaan en doet om een goed mens te zijn, om te meer te geven dan te nemen, om mensen te helpen als je die mogelijkheid hebt of om je best te doen die mogelijkheid te creeeren.... als je eerlijk bent en je best doet om een ander geen pijn te doen... als j zeker weet dat je niks slechts hebt gedaan..... en er overkomt je iets wat alleen in films gebeurt... iets wat je niet verwacht en absoluut niet verdient... iets wat je ternouwernood overleefd...... dan klopt het toch niet meer??? dat karma verhaal???

en wat kan daar de reden van zijn als zoiets je overkomt???

nou ja das dus waar ik het meeste mee worstel
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:hallo,
« Reactie #5 Gepost op: november 18, 2015, 10:48:51 pm »

Wij komen hier op aarde om te leren. Voordat wij incarneren kiezen wij ons leven uit en bepalen we in hoofdlijnen hoe ons leven eruit gaat zien en wat er gaat gebeuren. Hierdoor kun je bepaalde levenslessen leren.

Het is zeker zo dat als je negatief naar anderen doet, dit als les terugkomt bij je. Maar als je altijd positief doet, dan heeft dat nog steeds geen invloed op de levenslessen. Want als je uitgeleerd was, was je niet op aarde.

Dat je dingen meemaakt die heel erg lijken, dan is dat puur en alleen omdat je deze situatie mag gebruiken om groter te groeien.

Het kan zijn dat er voor jou een les in zit, en het kan zijn dat jij een onderdeel bent van iemand ander z'n les, en dat deze persoon iemand nodig heeft die reageert zoals jij dat doet. Dit soort gebeurtenissen komen voor bij engelen in opleiding. Mensen die spiritueel al heel ver zijn en nagenoeg klaar zijn om engel te worden. Hun krijgen als levenslessen onder andere situaties waarin ze anderen helpen door hunzelf te zijn.

Welke van de twee dit is kan ik je op dit moment niet zeggen, maar dat weet jij mogelijk wel.

Probeer in ieder geval naar het grote plaatje te kijken. Niet alleen naar wat er gebeurde, maar ook wat het met jou en je naaste mensen gedaan heeft. Heeft het bepaalde impact op iemand die je lief hebt, dan is het waarschijnlijk een les voor diegene. Maar heeft het jou op een bepaalde manier geraakt, dan is dit een van jouw levenslessen.

Als je hier meer hulp bij nodig hebt, wil je dan een nieuw topic starten in het forum Levensvragen en je verhaal daar neerzetten? Dan zal ik je verder helpen om dit uit te werken en te begrijpen waarom dit gebeurd is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.101 seconden met 22 queries.