Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: droom over het huis van mijn oma  (gelezen 5500 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
droom over het huis van mijn oma
« Gepost op: december 09, 2008, 08:42:10 pm »

Ik had laatst een vage droom waar ik nog steeds niet zo van weet wat het betekend. Misschien dat iemand een idee heeft?

De droom:
Ik ging een huis kopen. Het huis(flat met 2 verdiepingen) dat ik gekocht had was het oude huis van mijn oma die overigens al jaren dood is.

Ik ging er naar binnen om even te kijken wat ik allemaal moest gaan aanpassen om het naar mijn smaak te kunnen inrichten. Ik liep door het huis heen en zette de verwarming iets hoger. Vervolgens liep ik terug naar de hal en daarna naar de keuken om daar even te genieten van wat nu mijn keuken was. Naast de deur stond een oven/gaskachel die op volle toeren brandde. Ik moest hard oppassen om me niet te verbranden en er kwam veel warmte vanaf. Ik dacht, daar kijk ik straks wel na als m'n ouders langskomen. Ik sprong voor de verwarming langs om me niet te verbranden en ging zo verder de keuken in waar een kamer achter zat die in het echte huis niet bestaat overigens. Ik ging daar wat dingen verplaatsen om alvast wat te doen. Toen werd ik wakker.

Voor alle zekerheid heb ik even gechecked, m'n verwarming naast m'n bed was lauw richting warm.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: droom over het huis van mijn oma
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2008, 01:40:43 pm »

Ik denk dat je droom te maken heeft met de dingen die nu in je leven gebeuren, en of de dingen waar je mee bezig bent in je hoofd.

Misschien dat het huis wat je koopt in je droom, te maken heeft met je nieuwe werk of je oude werk.

Dat je kijkt in je droom wat je moet aanpassen om het naar jou smaak in te richten, zou kunnen betekenen dat je op je werk (nieuw of oud), je gaat bekijken hoe je het beste kunt werken. Misschien wat veranderingen moet aan brengen.

Dat de verwarming hoog staat zou kunnen betekenen dat het tempo op het werk (nieuw of oud) erg hoog is en dat je er aan moet wennen.

Voor mijn gevoel kan je de betekenis van de droom nog niet precies weten omdat je eerst moet afwachten welke dingen er gaan gebeuren in je leven. Op dit moment. Dan zal de droom op zijn plaats vallen.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.095 seconden met 22 queries.