Nederlands > Paranormaal Algemeen

'k snap 't niet...

(1/3) > >>

Soul:
hey , hallo :)

'k weet niet goed waar ik moet beginnen en wat 'k eigenlijk allemaal erbij wil zeggen , want 'tis veel en ook niet.. 'k ga beginnen met dat er echt rare dingen gebeuren , niet erg of weet 'k veel , en 'k weet en k voel de 5 dimensionale shift van 2012 daar ook niet van .. die snap ik al.. maar er gebeuren met me overparanormale dingen .. ik ben altijd al paranormaal begaafd geweest , al weet 'k niet goed exact wat ik doe en wat 't effect is .. maar ik dnek dat ik mijn gave in de toekomst heel goed ga kunnen gebruiken , nu ook al , maar ik ja doe vele dingen en denk toch nog altijd dat het behoort tot 1 concept.. ik kan helen , met mijn ogen , handen en als 1 ste mijn innerlijke kracht.. ik kan telepathisch gezien dingen voorspellen maar niet ls 'k t probeer .. 'k kan dromen hebben die dingen voorspellen alsook wakker kleine visioenen of gebeurtenissen dat later op de dag aantoonden van hetgene dat later op de dag is gebeurd... en ik denk iets fotosynthese achtige heling.. 'k wil ook gewoon echt meer en meer met mezelf en dieren en natuur zijn .. zonder mensen.. k snap de heft niet meer.. want k voel iets enorm enorm enorm , en goe of slecht da weet ik niet dat bestaat ook niet.. maar k weenie waarom ik dit nu allemaal neerschrijf .. maar k voel iets en k wil t zeggen tegen iedereen maar k weet zelf niet wat t is... en aan de andere kant snap ik t verband me aliens niet... k weet dat er ''aliens'' zijn buitenaards even dat hier denk ik wel regelmatig komt.. ja zoiezo der is continue leven rondom ons heen van andere dimensies die wij niet waarnemen maar k voel n diepere connectie.. k ja kversta niks meer :p maar al bij al .. wat kan ik doen want ik denk oftewel is mijn paranormale op hol aan t slaan oftewel is t aan t evolueren oftewel word k zot :p maar alles klopt wel maar aldie judgements en dan voel k nog is al t gevoel van iedereen.. k weet t is n beetje chaotisch mijn denken momenteel maar wel redelijk kalm...

xx

LPChip:
Lol, beetje chaotisch en toch redelijk kalm? :P

Ik begon rustig en geïnteresseerd te lezen, en raakte in een soort stroomversnelling in je bericht en ging steeds sneller lezen. XD

Maar het klopt wel wat je zegt. Er zit iets groots aan te komen. Iets wat het zijn op aarde enorm veranderd, en ja, het heeft met buitenaardse wezens te maken. Dit is al langer aan het aankomen, maar er is nog steeds niet de gelegenheid om het door te laten gaan.

Dit komt ook omdat de meer spirituele mensen onder ons het toch nog een beetje eng vinden, en we nog niet pushen om dit doorgang te laten vinden, want wij kunnen dit namelijk gewoon wensen dat het gebeurd, en dan zal het ook daadwerkelijk gebeuren. Maar je moet het wel echt willen. En angst hebben zorgt ervoor dat je het niet 100% kan willen. Dat is waar het nog mis gaat nu.

En het is niet eens zo dat men bang is voor buitenaardsen, maar ze zijn bang voor hoe hun leven er dan uit zal gaan zien, want ze weten dat het niet is zoals het nu is, maar dat het anders is. En dit anders zijn, is beangstigend, want het is onzekerheid.

Liefs,
LPChip

Soul:
hhahaha ja sorry... :p k zal t zo zeggen..: in mijn visie is 't redelijk kalm :p

En wat komt eraan ? Is dat die ijstijd? is dat door de buitenaardse zielen? En 'k weet 't angst kan echt raar zitten.. 'k dacht dat ik geen angsten meer had tot ik besefte dat 'k nog 2 trauma's heb te verwerken , die met hetzelfde te maken hebben achteraf gezien :p en bang voor 't onbekende.. tgoh idd da's nog eentje maar ergens merk ik t laatste jaar dat er meer en meer mensen ook nieuwe dingen willen ontdekken ... ik heb vooral moeite met 't hier en nu , rondom me , 'k weet dat ik me dan enkel op miujn bewustzijn moet richten ... maar 'k wil weg van hier .. van de Aarde begrijp me niet verkeerd 'k wil leven he.. maar 'k kan nog niet accepteren wat de mensheid doet met de Aarde.. 'k heb mijn eigen, gedrag al volledig veranderd heb zelfs niks van electronics meer :p ( 'k ga in de bib op pc, gsm ben ik in n bos verloren geraakt , en heb thuis enkel nog n kei oude magnetron zonder klok, n aa+ ijskast , k doe mijn licht toch niet veel aan , en n heel oude radio met enkel posten op , en kluister mr een post want de rest is nie leuk xd , en n kookplaat ) :p 'k weenie k ben meer voor t nog meer geupgrade da er nog niet zijn, in dit 3 dimensionale- electronics.. quantum achtig... dus ja k wil dat dat al is en kheb niks te willen :p nog anders dan dat maar kweenie ja.. en wat moeten we in dit tijdperk dan specifiek doen om ons rustig te houden .. want soms draai k echt letterlijk door van de dingen die k voel , zonder de angsten he .. maar gewoon van alles.. :p


xx Hilal

LPChip:
Nee, er komt geen ijstijd aan. Contact met buitenaardsen komt. Hun gaan ons helpen om de oude systemen die we nu hebben te doorbreken.

Niet meer afhankelijk moeten zijn van geld, en elk moment van de dag doen wat jij wil in plaats van, wat jij nodig hebt om te overleven.

Dat betekend dus ook dat we technologisch veranderingen krijgen. Wat nu nog mankracht kost zal dan vervangen worden voor technologie. Verder zal geld op houden te bestaan. Er zijn nog wel banen (als je dat al zo kan noemen) maar je krijgt er niet meer voor betaald. Je doet dat werk dan ook puur omdat je het leuk vindt om te doen, en je helpt er andere mensen mee en het zorgt ervoor dat je met andere mensen in contact blijft komen.

Als jij geen electronica wil gebruiken dan hoef jij dat natuurlijk ook in de toekomst niet te doen. De electronica is bedoeld om mensen te vervangen in banen die niemand wil doen, en om ervoor te zorgen dat iets wat nu nog geld kost, dan niet meer hoeft.

Bijvoorbeeld een vrachtwagen chauffeur die het erg leuk vind om overal naartoe te rijden zal dat blijven doen, alleen dan in een vrachtauto die volledig zijn eigen energie opwekt.

En wat nu vooral belangrijk is, is om in balans te komen en te zijn. Wanneer je in balans bent, zul je minder energie snel verliezen en zul je ook beter de overtollige energie kunnen opslaan in plaats van te willen gebruiken.

Liefs,
LPChip

Soul:
Dat is geweldig ! :D ik kan niet wachten om ze te onmoeten !
en dat zou geweldig zijn moest 't allemaal verdwijnen... t kapitalisme en geld enzo , k weet dat t einde van kapitalisme al begonnen is , en er veel mensen  nu ''wakker'' worden , en k had t gevoel dat t buitenaards dichter bij kwam.. maar gaan we hun kunnen waarnemen ?
k wil ze echt zien en mee telepatheren... :p want ik dnek dat ze hier al zijn maar gewwon niet in de 3e dimensie en niet in fysieke vorm..
Maar als ik 't goed begrijp  kunnen we in dit ''tijdperk'' de kwantum technologie van start laten gaan ? Want ikzelf zou graag een zwevende auto op electromagnetische kracht zonder co2 uitstoot bouwen ...   ik droom al van kleins af aan over hun en 'k wil hun echt ontmoeten , k denk dat t zal voelen als thuiskomen als ik ze zou ontmoeten... want i'm nothing like a human being, opposite actually :p

groetjes hilal

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie