Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: droom dat ik bij iemand ben en dat ik wordt beschoten door indianen  (gelezen 4976 keer)

Babasi

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
droom dat ik bij iemand ben en dat ik wordt beschoten door indianen
« Gepost op: maart 16, 2015, 10:41:13 pm »

Was samen met mijn buurvrouw bij een kennis van haar. Zijn derde dochter van nog geen jaar zou gedoopt worden.
Heel groot huis hadden ze en als ze wegrijden naar de kerk komen er 3 jeeps binnen rijden met die indianen. Wij die daar
waren alleen vrouwen renden de keuken in en verscholen ons achter de kasten. Ik werd in mijn rechterhand en linkerbeen geraakt.
Graag uw reactie.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:droom dat ik bij iemand ben en dat ik wordt beschoten door indianen
« Reactie #1 Gepost op: maart 17, 2015, 10:28:57 pm »

Een indiaan in je droom staat voor het instinctieve en ongetemde aspect van je karakter.
Je wilt meer vrijheid van de culturele beperkingen en de beperkingen die de maatschappij je oplegt.
Een boodschap van een indiaan in je droom is een boodschap van je onderbewuste.


Een droom waarin je hand voorkomt staat voor je relatie met je omgeving en hoe je contact maakt met de wereld.
Handen staan voor een vorm van communicatie. Misschien mag je iemand een helpende hand bieden.
Je rechterhand staat voor mannelijke, actieve eigenschappen.
Is je hand gewond, dan staat dit voor een aanval op je ego.
Zie je bloed op je handen, dan voel je je ergens schuldig over.


Je benen staan in je droom voor hoe goed je vooruit komt in je leven.
Kun je je benen niet bewegen in je droom, dan heb je het gevoel dat je niet vooruit komt in je leven.
Heb je maar één been dan voel je je niet voldoende toegerust om te kunnen bereiken wat je wilt in je leven.
Het kan ook zijn dat je graag vooruit wilt, maar dat het je niet snel genoeg gaat.
Heb je een kunstbeen, dan laat je je echte ik niet aan je vrienden zien.


Een droom die zich in de keuken afspeelt, staat voor je behoefte aan emotionele en spirituele voeding.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 23 queries.