Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Buitenaardse wezens, bestaan ze eigenlijk? Hoe zit dat?  (gelezen 9368 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Buitenaardse wezens, bestaan ze eigenlijk? Hoe zit dat?
« Gepost op: december 09, 2008, 11:15:47 am »

Inleiding
Ik kan me voorstellen dat je eerste reactie is: Heh? Aliens en 2012? Wat heeft dat met elkaar te maken? Aan het einde van deze tekst zul je daar zelf antwoord op kunnen geven. :) Je hebt wellicht al gezien dat ik een aantal topics heb geplaatst die gechannelde berichten bevatten van buitenaardse wezens, maar dat is niet de achterliggende reden.

Buitenaardse wezens, bestaan ze?
Het antwoord is ja. En een stuk of 15 verschillende soorten bevinden zich zelfs op dit moment aarde. Wel knap als je je bedenkt dat ze zo lang onopgemerkt zijn gebleven, want ze zijn er al langere tijd. Dit is echter niet vreemd.

Waarom zie ik ze niet?
Er zijn 2 redenen voor het feit dat je ze niet kan zien.
  • Het leven bestaat uit allerlij verschillende lagen. Ons biologische lichaam bestaat in zo'n laag die wij de 3e dimensie noemen. Onze ziel bevind zich in een andere laag die wij de 4e dimensie (ofwel schaduwrijk) noemen. Er zijn veel meer van deze lagen, maar daar gebruik ik graag een nieuw topic voor, om dat uit te leggen. De meeste van deze buitenaardsen leven niet in onze materiele laag, waardoor wij hen niet kunnen zien, en zij ons niet. Elke laag is gekenmerkt met een eigen trillingsgebied. Dit zorgt ervoor dat iets in die laag kan bestaan en bewegen. Er zijn buitenaardsen die hun eigen trillingsfrequentie kunnen verlagen om zo toe te treden in onze laag. Dit wordt door de wetenschappers verstaan als materialiseren.[/*]
  • Een andere vorm heeft te maken met de evolutie van de mens. De mensheid is in enkele duizenden jaren geëvolueerd. Een evolutie process duurt normaal gesproken miljoenen jaren. Een buitenaards ras heeft de mensheid duizenden jaren geleden genetisch aangepast om ons evolutieproces te versnellen. Het doel hiervan was, dat hun de mensheid op een later moment wilden ontvoeren om ons als slaven te behandelen voor hun eigen werk. Tot op heden zijn deze buitenaardsen niet teruggekeerd, en het lijkt erop dat hun de interesse voor ons volledig zijn verloren. Echter hebben deze buitenaardsen in dit proces een aanpassing gemaakt in ons DNA waarmee hun ons kunnen laten geloven wat we willen, zolang onze trillingsfrequentie maar laag genoeg is. Hierdoor zijn buitenaardsen in staat om middels telepathie hen te laten voorkomen als gewone mensen. Je kan met een buitenaardse spreken en het niet eens doorhebben.[/*]
Okee, maar wat heeft dit dan met 2012 te maken?
2012 wordt gekenmerkt als het ascentieproces. Gedurende de periode van 2009 tot 2015 zal de aarde door de galactische evenaar gaan. Dit is een proces wat eens in de 26000 jaar plaats vind. Naar mate we richting het centrum van de galactische evenaar komen, hoe hoger onze trillingsfrequentie zal gaan trillen. De gehele aarde alsmede zijn bewoners zullen hierdoor de mogelijkheid krijgen om zich te huisvesten in de 5e dimensie, wat voor ons gekenmerkt staat als de hemel. We zullen de mogelijkheid krijgen om ons fysieke lichaam af te wenden en verder te leven als lichtwezen. Doordat onze trillingsfrequentie hoger wordt, en we in de 5e dimensie (laag) komen, zullen we ook de buitenaardse wezens kunnen waarnemen en zelfs ermee kunnen communiceren, omdat zij al langere tijd in deze laag leven.

Vrees niet
Vrees echter niet, deze buitenaardsen weten dat dit gaat gebeuren. Sterker nog, hun helpen ons om deze evolutie mogelijk te maken.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Buitenaardse wezens, bestaan ze eigenlijk? Hoe zit dat?
« Reactie #1 Gepost op: december 09, 2008, 07:26:20 pm »

Ik ben benieuwd of we ze ooit ook echt te zien krijgen.
En of ze wel aan de uiterlijke kenmerken voldoen wat de mens denkt dat een alien eruit ziet, ik denk het niet en uit je verhaal te lezen ook niet.
Je bent wel into the aliens :P zeg
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Buitenaardse wezens, bestaan ze eigenlijk? Hoe zit dat?
« Reactie #2 Gepost op: december 09, 2008, 07:51:37 pm »

Ja, we gaan ze op gegeven moment ook zien. Doordat onze trillingsfrequenties gaan stijgen kunnen ze niet langer telepathie gebruiken om ons om de tuin te leiden.

Sterker nog, als het zo ver is, dan hoeven ze niet meer ons om de tuin te leiden omdat we dan zo ver zijn, en zo positief ingesteld zijn, dat ze niet meer bang zijn voor de concequenties die ze nu tegenkomen als ze contact willen maken.

Nu lopen ze op tegen een regering die alles probeert te verdoezelen met leugens en paniekzaaierij. Dan zijn we sterk genoeg en hebben we geen regering meer nodig. Gelukkig is die tijd niet zo heel ver weg meer. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Buitenaardse wezens, bestaan ze eigenlijk? Hoe zit dat?
« Reactie #3 Gepost op: februari 04, 2009, 09:41:48 am »

Denk je dat wij dit nog meemaken of is dit over honderden jaren pas? Buiten 2012 om dan.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Buitenaardse wezens, bestaan ze eigenlijk? Hoe zit dat?
« Reactie #4 Gepost op: februari 04, 2009, 05:56:56 pm »

Denk je dat wij dit nog meemaken of is dit over honderden jaren pas? Buiten 2012 om dan.

Natuurlijk maken wij dit mee. 2012 is niet alleen een benaming maar ook het jaartal!

Gezien de tijd steeds sneller gaat, zal het niet zo heel lang meer duren. Maar wees niet bang. Het gaat heel geleidelijk, dus je hoeft niet bang te zijn dat je van het een op het andere moment ineens geconfronteerd wordt met allerlij veranderingen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.221 seconden met 22 queries.