Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gaan we de verandering nog meemaken?  (gelezen 16488 keer)

Roosje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Gaan we de verandering nog meemaken?
« Gepost op: januari 21, 2015, 09:40:58 am »

Er staat op het moment veel te gebeuren in de wereld. Het negatieve is verslagen (nog niet weg maar niet meer zo krachtig), het is de mens (met begeleiders) die de aarde kunnen gaan veranderen. En er zal ook veel veranderen. Alleen zijn veel mensen nog niet zover om te veranderen. Ze zijn nog niet zover om naar hun hart te luisteren in plaats van het materialisme. Er zal ook nog veel chaos komen om te kunnen veranderen.  Toch zijn er ook voldoende mensen die beginnen te luisteren naar hun hart.

Ik vraag me alleen af of we nog in dit leven het begin van de verandering verder meemaken. Ofdat het nog vele jaren/eeuwen nodig heeft.
Ik weet dat in nederland een belangrijke voorloper is op spiritueel vlak, en de verandering hier dus eerder zal plaats vinden dan in bijvoorbeeld veel oosterse landen, die nog erg vasthouden aan het geloof.
We zijn allemaal kinderen van god, of allah of boeddha of welke god dan ook. De moslims zouden jezus nooit het zelfde aanzien geven als mohammed, en andersom. vandaar dat hun er anders uitzagen om de mensen te bereiken. Maar de boodschap is eigenlijk wel het zelfde geweest. (de mens/man/kerk heeft er helaas op veel vlakken een verkeerde wending gegeven, maar als je helemaal terug gaat naar het begin, kom je op hetzelfde uit)

Ik hoop dat ik een stukje verandering, ten goede, mag meemaken....





Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2015, 03:07:09 pm »

Het komt zoals het komen gaat, en of we het zullen meemaken of niet, we zullen altijd een onderdeel zijn van het proces. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Roosje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2015, 06:55:27 pm »

zeker, dat zal ik niet ontkennen.

Er zijn mensen die denken dat er over 20-30 jaar er al spirituele dorpen/steden zijn in Amerika.
En er zijn mensen die zich nog totaal niet mee bezig houden en in hun negatieve wereld zitten.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2015, 08:12:01 pm »

De wereld veranderd sowieso. Tijd gaat steeds sneller en wordt minder belangrijk. Het zal me daarom niets verbazen als het spirituele en niet spirituele steeds meer in elkaar groeit en je het minder ziet. De niet-spirituele mensen accepteren het meer, zonder dat ze er onderdeel van willen zijn, en de spirituele mensen kunnen er opener over praten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #4 Gepost op: januari 22, 2015, 12:32:50 pm »

LPChip heeft een punt, uiteindelijk zijn we als wereld allemaal een geheel en willen we allemaal groeien en leren op welke manier dan ook
Gelogd

Roosje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #5 Gepost op: januari 22, 2015, 07:29:30 pm »

als je menig channeling leest krijg je snel de indruk dat het allemaal niet lang meer zal duren. Maar tijd is om ons heen anders dan hier. Langzamer.

De chaos die er om ons heen is, zal uiteindelijk leiden tot mooie dingen, dat geloof ik. Alleen zitten we hierbij nog niet op het hoogtepunt, en als ik nu al merk hoe haat zaaiend de mensen reageren,  hou ik mijn hart vast wat er nog met de mensen zal gaan gebeuren. Niet dat ik bang ben, echt niet. Ik hoop dat de mensen wijsheid heeft die de overhand gaat nemen op een liefdevolle manier.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #6 Gepost op: januari 22, 2015, 09:40:55 pm »

Roosje,

Weet dat je mensen om je heen krijgt die je aantrekt. Als jij veel mensen aantrekt die negatief denken, dan zend jij dit nog uit. Je wil nog die negatieve mensen spreken zodat je kan zeggen: "Zie je wel, de wereld is er nog niet klaar voor."

Weet dat als je klaar bent om dit om te zetten, je ineens nieuwe mensen spreekt die er opener voor staan, zoals dat nu eigenlijk al hier op Armina gebeurd. Natuurlijk spreek je ook de negatieve personen, maar zodra dit je minder doet, zul je het minder merken, en zal het meer opvallen hoeveel positief gestelde mensen er ook zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Roosje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #7 Gepost op: januari 23, 2015, 10:10:25 am »

Ik heb geloof ik behoorlijk veel positieve mensen om mij heen. Maar om de media kom je ook niet goed heen, en merk je veel chaos. En zelfs zonder dit voel je nog wat er gaande is.
En het is ergens ook goed om hier ook bewust van te zijn. Immers in ieder goed persoon, zit ook een mindere kant. Het gaat om het stukje balans. Er is zoveel dualiteit, terwijl er eenheid mag komen.
Op dit moment sterven opvallend veel mensen jong en oud, zodat ze opnieuw kunnen reïncarneren om wel met hun taak bezig te kunnen over een paar jaar tot jaren. Er zijn steeds meer mensen die ermee bezig zijn om veranderingen mogelijk te kunnen maken.
De vrouwelijke energie die de mannelijke overneemt, laat het ook rommelen.
Het rommelt onderaan bij de mensen, en die moeten een punt bereiken dat ze het niet meer tolereren van bovenaf. Alleen hebben velen nog geen idee dat het verder gaat dan de gemeenten, ministeries, koninkrijken en presidenten, dat hun niet de top zijn, maar er nog meer mensen zijn die hun weer aansturen. Als er hier al over wordt begonnen, weten velen nog niet dat dit zelfs bestaat.

Is het een onbegonnen zaak? Nee. En ik heb er zeker vertrouwen in. Ik hoop alleen dat de mensen die nog niet zover zijn, in een stroomversnelling mogen gaan komen, om het om te gooien naar een wereld met balans in alle opzichten.








Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Gaan we de verandering nog meemaken?
« Reactie #8 Gepost op: januari 23, 2015, 09:32:36 pm »

Inderdaad.

Als ik nu vergelijk met een jaar geleden, zie ik dat er heel gestaag positieve verandering optreed.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.037 seconden met 22 queries.