Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: vanacht droomde ik deze droom weten jullie wat ie wil zeggen op 16-11-2014  (gelezen 3289 keer)

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
vanacht droomde ik deze droom weten jullie wat ie wil zeggen op 16-11-2014
« Gepost op: november 16, 2014, 05:08:17 pm »

ik moest in me droom voor oude vrouwtjes zorgen die met rolators liepen
toen ik bij die vrouwtjes kwam om ze op tehalen gingen er net twee golden retrievers er vandoor een zwarte en een goudgele hond dus ik durfde het niet te melden dat de honden weg waren maar zat er wel over in de piepzak inwendig
en er kwam iemand naar me toe om te vragen wat dat nou voor mensen waren waarvan hen inboedel op straat stond
ik vertelde dat we in onze woon omgeving veel overlast van die mensen hadden gehad en dat ze ook nog is naakt rond liepen
in eens was ik op een markt waar een oud collega achter een kraampje zat en er lagen allemaal lange soorten staven snoepgoed gekleurd maar ook vandrop
ik vertelde die collega dat ik het allemaal heerlijk vondt en dan vooral de drop versie van staven
maar  hij zij nou ik kan dat niet maken met mijn werk en toen schoot ik ineens wakker  raar of niet zo een droom met van alles er in
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:vanacht droomde ik deze droom weten jullie wat ie wil zeggen op 16-11-2014
« Reactie #1 Gepost op: november 16, 2014, 10:34:19 pm »

Inderdaad. Niet elke droom heeft een verborgen betekenis. Soms zijn het gewoon verwerkingsdromen waarin bepaalde fantasieen/gedachten worden verwerkt.

Deze dromen zijn te herkennen omdat ze van de hak op de tak springen en er geen dingen echt uit springen.

Dit is zo'n droom.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.05 seconden met 22 queries.