Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: nog een droom die ik graag wil weten wat betekenis is  (gelezen 3259 keer)

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
nog een droom die ik graag wil weten wat betekenis is
« Gepost op: november 14, 2014, 07:24:06 am »

ik ben in een winkel en wil er kleren uit kiezen voor me zelf maar voor ik de kans krijg zie ik er twee mensen uit me woonplaats en die zijn in eens veel dikker geworden in me droom maar zien er wel goed uit
hen zien er wel heel mooi gekleed uit
ik zie nu zelf ook mooie kleren voor me zelf en reken ze af bij de kassa
ik doe de kleding in de twee tassen die ik al bij had die aan de zijkant van een rek stonden
dan zie ik een dikke ketting met schakels die ik heel mooi vindt hij is ook goudskleurig
en dan wordt ik in eens wakker wat kan dit allemaal betekenen ?

ik droom heel veel haast elke nacht soms kan ik ze onthouden maar soms ook niet
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:nog een droom die ik graag wil weten wat betekenis is
« Reactie #1 Gepost op: november 14, 2014, 06:48:54 pm »

Als je droomt dat je kleren vies zijn en je probeert ze schoon te krijgen, betekent dit dat je een aspect van je persoonlijkheid wilt veranderen.

Droom je dat je je constant omkleedt, dan staat dit voor je behoefte aan verandering en om in een nieuwe situatie te passen.

Wanneer je niks kunt vinden om aan te trekken, dan maak je je zorgen of ben je nerveus of je wel past in een sociale groep of situatie. Je weet niet goed wie je zelf bent op het moment.

Zitten je kleren je te strak in je droom, dan voel je je verstikt in een relatie.

Als je droomt dat je nieuwe kleren aan het kopen bent, dan maak je je zorgen of je wel geaccepteerd zult worden.

Zijn je kleren nat, dan voel je je overspoeld door emoties. Dit staat echter ook voor spiritualiteit.

Droom je dat je kleren gescheurd zijn, dan zit er een kink in je gedachtengang. Je logica is niet logisch. Probeer er eens anders over te denken.

Kleren die vervaagd zijn, staan voor verloren hoop.

Wanneer je droomt dat jij of iemand anders ouderwetse kleren droeg, dan laat je nu achterhaalde ideeën uit je jeugd los en ga je verder.

Een droom over design kleren of dure kleren geeft aan dat je te veel aandacht besteedt aan indruk maken. Deze droom symboliseert het toneelspel dat je uitvoert voor anderen.
Het kan ook betekenen dat je goed geschikt bent voor een nieuwe rol die je op je neemt.

Vergeet je een kledingstuk aan te trekken, dan zie je niet alle kanten van een situatie. Je mist belangrijke feiten of je begrijpt een cruciaal deel niet, waardoor alles veel duidelijker zou worden.

Droom je over kleren die je veel te groot zijn, dan ontbreekt het je aan zelfvertrouwen in een bepaalde situatie. Je hebt een rol toebedeeld gekregen waar je je nog niet klaar voor voelt of je weet niet precies wat je nu verder moet doen in je relatie.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.037 seconden met 22 queries.