Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: betekenis van mijn droom ?  (gelezen 3996 keer)

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
betekenis van mijn droom ?
« Gepost op: november 14, 2014, 07:18:41 am »

goeden morgen mensen ik heb een paar dromen die ik graag uit gezocht zou hebben
een droom gaat over het toilet dat ik naar het toilet ga en dat als ik daar kom ik zie dat heel de toilet groens is van de alg dus ook de pot van binnen zeg maar en ik spoel toch door en dan komt er steeds alg mee
ik zelf heb hier thuis wel  problemen met het toilet gehad we hebben een heuse overstroming gehaad van toilet loodgieter most er bij komen dus mischien dat daar iets mee te maken heeft of zo

dan de volgende droom
een buurvrouw roept over de schutting in me droom en bedankt me voor de kaart voor de verjaardag dan haar man
en zij vraagt hoe het met onze toilet is ?

de derde droom ik zit in een auto en daar ligt achter in waar ik zit een wiet plant in
ik zeg tegen de bestuurder ik zie geen gezichten alleen maar dat er iemand achter het stuur zit dus en ik zeg daar tegen als we bij een parkeer plaats zijn kunnen we die vieze plant weg gooien in een container
we komen bij een groot soort water en het is bedoeling dat ik in een klein bootje ga varen
ik geef me sleutels en andere belangrijke spullen aan de persoon die aan de kant blijft en ik stap op het bootje maar ga gelijk omdat bootje te klein is het diepe water onder maar dan zeggen ze je kan hier staan en dat is dan ook zo dan ga ik goed zitten met bootje tussen me benen en kan ik wel varen
dat was dus me derde droom weten jullie wat dit allemaal wil zeggen ?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:betekenis van mijn droom ?
« Reactie #1 Gepost op: november 14, 2014, 07:03:35 pm »

Een toilet in een droom staat voor dingen die je aan het loslaten bent of die je mag gaan loslaten.

Spoel je jezelf door het toilet, dan heb je het gevoel dat je jezelf verliest.

Kijkt iemand naar je terwijl je naar het toilet gaat, dan voel je je gefrustreerd dat je privacy niet gerespecteerd wordt.

Dit kan ook betekenen dat je het moeilijk vindt om oude emoties los te laten. Je bent bang dat anderen je zullen veroordelen en bekritiseren als je deze emoties toont.

Is het toilet verstopt, dan staat dit voor onderdrukte of opgekropte emoties die losgelaten en geuit moeten worden.

Moet je naar het toilet, maar kun je het toilet niet vinden, dan sta je jezelf niet toe om dingen uit het verleden los te laten.



Water staat voor emoties. Het is heel belangrijk hoe water eruit ziet in je droom. Hieronder enkele betekenissen:

Als je water over iemand heen gooit of knoeit, dan is het belangrijk dat je je humeur onder controle krijgt.

Water dat stijgt staat voor toenemende emoties.

Ruw, stormachtig water waarin je bang bent kopje onder te gaan of te verdrinken, betekent dat je het gevoel hebt emotioneel overweldigd te zijn.

Een vloedgolf betekent dat je het gevoel hebt door je emoties overspoeld te worden.

Meegesleurd te worden door een sterke stroming staat voor je gevoel meegesleurd te worden door je emoties.

Modderig, ondoorzichtig water staat voor emotionele verwarring.

Rustig kabbelend water staat voor tevredenheid en geluk.

Schoon helder water staat voor emotionele helderheid.

Droom je dat je onder water kunt ademen, dan sta je open voor onderbewuste gevoelens en paranormale waarnemingen.
Dit staat ook voor teruggaan naar de baarmoeder. Je wilt terugkeren naar een afhankelijke situatie waar je vrij bent van verantwoordelijkheden. Wellicht voel je je hulpeloos of gevangen in intense emoties.

Als je droomt dat je macht hebt over het water, dan symboliseert dit je spirituele en intellectuele groei. Je gebruikt niet je volledig potentieel. Je hebt aanzienlijke energie en geestelijke vermogens en je mag deze nu gaan gebruiken om je gedachten in daden om te zetten.

Het beheersen van water kan ook betekenen dat je je humeur beter dient te beheersen.

Droom je dat je over water loopt, dan heb je een ongekende controle over je emoties.

Het kan ook betekenen dat je je emoties in de hand dient te houden, zodat ze niet ontploffen.

Deze droom kan ook staan voor geloof in jezelf.


Een boot in je droom symboliseert hoe je omgaat met je gevoelens en hoe je ze uit.

Was het een plezierige boottocht, dan ga je goed met je gevoelens om.

Was het water onstuimig, dan mag je leren hoe je beter met je gevoelens om kunt gaan.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.229 seconden met 22 queries.