Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Betekenis dromen  (gelezen 4636 keer)

moesje

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Betekenis dromen
« Gepost op: november 03, 2014, 08:16:49 pm »

hallo,

Sinds de laatste week heb ik 1 dezelfde droom en gaat over 1 man.
In deze droom krijg ik een echte relatie met hem.
Ik weet ook precies wie deze man is maar ken hem nauwelijks.
Ik weet nog niet precies wat ik hiermee moet.
Waar heeft dit mee te maken?
« Laatst bewerkt op: november 03, 2014, 08:19:51 pm door moesje »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Betekenis dromen
« Reactie #1 Gepost op: november 03, 2014, 09:26:27 pm »

Een man in je droom staat voor je mannelijke kant: je assertieve, rationele, agressieve en / of concurrerende kant.

Ken je de man in je droom, dan kan deze droom staan voor je gevoelens, hoop of zorgen voor hem.

Word je door een man omarmd die je niet kent, dan symboliseert dit het accepteren en verwelkomen van de krachtige, meer assertieve kant van je persoonlijkheid.

Deze droom kan ook staan voor je verlangen naar een relatie en je beeld van de ideale man.

Zie je een oude man in je droom, dan staat dit voor wijsheid en vergeving.

----

Droom je dat je iemand leuk vind, die je in het echt niet leuk vindt, dan kan het zijn dat deze persoon een karaktertrek heeft die je zelf graag zou willen hebben.

Als je droomt dat je een relatie hebt, maar heb je die in het echt niet, dan staat dit voor een partnerschap of een toewijding aan iets.

Had je een lieve partner in je droom, dan is dit je onderbewuste die je vertelt dat je een speciaal persoon bent die het waard is om van gehouden te worden.

Droom je dat je een relatie had met de partner van je vriend(in), dan gaat deze droom over je vriend(in), niet om de partner. Je vriend(in) heeft bepaalde kwaliteiten die je zelf graag zou willen hebben. Het kan ook zijn dat je je momenteel niet zo verbonden voelt met je vriend(in) als je zou willen.

Wanneer je droomt dat iemand anders een relatie heeft met jouw partner, dan krijg je niet datgene uit je relatie wat je graag wilt.

Droom je over een relatie met een vreemde, dan staat dit voor onbekende of nieuwe aspecten van jezelf waar je kennis mee maakt.

Dromen over een relatie kunnen ook gaan over hoe jij een relatie graag zou zien. Vergelijk je droom relatie met je relatie in het echte leven en kijk op welk vlak ze verschillen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.141 seconden met 22 queries.