Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: mijn droom over een kapote voor deur  (gelezen 2934 keer)

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
mijn droom over een kapote voor deur
« Gepost op: november 02, 2014, 08:31:12 am »

werd vanmorgen wakker en had gedroomd ik droom eigenlijk zowat elke nacht wel iets
deze kwam heel duidelijk door wat droomde ik nou
een goede vriend van ons was hier thuis en was aan het klussen achter ons huis met nog een paar vrienden
ik liep naar voren omdat me gsm geen verbinding kreeg moest ik voor buiten het huis gaan staan
toen deedt me gsm het wel dus ik pakte de deur klink van de voordeur vast om naar buiten te gaan en zag dat me voordeur me eigen voordeur niet meer was hij bestond uit twee zwaren helfte in eens met een zwarte zware klink
ik liep dus naar buiten en stond buiten voor het huis met verbazing naar me lelijke andere voordeur te kijken
ik voelde boosheid opkomen wie had dit gedaan en waarom ik kijk op me heen en zie dus me eigen uit gekozen en ontworpen voordeur liggen als afgedankt op de grond hij was flink beschadigd
dan komt gerrit naar buiten en zegt sorry Yvonne we moesten iets doen toen de deur beschadigde en we hebben het zo maar op gelost
ik kijk en voel nog steeds me boosheid en zeg ik hoop dat chris me man dit accepteerd maar ik ben er niet blij mee het is echt geen gezicht dit gaat nog een staardje krijgen
en na dat ik dat gezegd heb wordt ik dus wakker uit me droom
het gevoel dat ik in me droom had was dat ik niet te hardt voor gerrit wilde zijn hij is een huisvriend van ons en hij kon er toch ook niets aan doen maar voel tegelijk ook machteloos omdat me mooie deur zo maar vervangen is pfffffffffff heel raar weet iemand wat me droom wil zeggen sorry voor de mannier waarop ik schrijf trouwens ik ben een beetje dislekties en kan het niet hebben om punten en comas te gaan plaatsen sorry daarvoor maar is iets wat heel me leven al zo doe het spijt me alvast
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:mijn droom over een kapote voor deur
« Reactie #1 Gepost op: november 02, 2014, 06:15:59 pm »

Een aantal punten uitgelegd.

Een gsm/mobiele telefoon staat voor contact met ons hogere zelf. Je kon geen verbinding krijgen, wat betekend dat je graag spiritueel meer bezig wil zijn maar dat dat niet lukt.

Wanneer je droomt over je huis, dan gaat deze droom over jou zelf. Je voordeur is hierbij de toegang tot jouzelf. Jouw deur is door iemand anders vervangen, wat je kan zien als: iemand anders heeft grip op jou zonder dat je dit zelf hebt. Gerrit bedoelde het goed, maar natuurlijk had jij gewild dat dit eerst met je was overlegd.

Een deur staat overigens voor kansen, en een deurklink staat voor het nemen van deze kansen. De deur zelf staat vaak voor positieve of negatieve aspecten van deze kansen.

Ik hoop dat je daar wat aan hebt.

Liefs,
LPChip

PS. Gezien je geen punten of komma's wil typen, wil je dan wel extra enters typen? Dat maakt het lezen een stuk makkelijker.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.14 seconden met 22 queries.