Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Voelen, Horen en zien.  (gelezen 39140 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #45 Gepost op: juni 24, 2014, 06:23:30 pm »

Serieus alsof macht alles is! Waarom macht. Alsof je echt gelukkigere word van meer meer meer. En macht macht macht.....
Dat heeft te maken met de jakobsladder. Deze ladder bestaat uit 7 treden. Elke trede staat voor een fase in je spirituele evolutie. (we hebben ook 7 chakra's)
Onderaan, trede 1 staat voor bezittingen. Wanneer je in deze fase bent, vind je bezittingen erg belangrijk, wil je een huis en een gezin en thats it. Het gaat je om hoeveel geld je hebt, dat je een mooie auto rijdt, en dat iedereen vind dat jij het goed doet. Hoe beter je dit gevoel kan bevestigen des te beter jij je voelt. (hier komt de lust naar macht vandaan).

Als je dat hebt geleerd kom je uit in trede 2. Trede 2 staat voor gevoel. Hier leer je wat voelen is, houden van, waarom iets je raakt en ga zo maar door. Gebeurtenissen kunnen je erg ontroeren en het belangrijkste in je leven is hoe jouw relatie met je partner is.

Dan heb je trede 3, dat staat voor wetenschap (denken). Je bent voornamelijk bezig om uit te vinden hoe de wereld in elkaar steekt, waarom iets gebeurt en daaruit voort komt techniek, wetenschap, natuurkunde, etc. Je hebt de lust om zo veel mogelijk te leren.

Deze 3 treden zijn gelijk aan de 3 eenheid: lichaam, geest, ziel.

Trede 4 tot en met 7 gaat om de spirituele groei. In trede 4 ben je dan ook niet meer zo geïnteresseerd in de eerste 3 dingen. Je bent bezig om deze 3 tredes te intregeren in je leven en een balans te vinden. Allemaal zijn ze een beetje belangrijk, maar ze domineren niet. Verder komt erbij de zoektocht naar jezelf en alles vanaf een hoger punt te bekijken (niet wetenschap) en met name liefde voor alles zonder vooroordeel speelt hier een rol.

Trede 5 gaat een stuk verder, hierin denk je niet meer na over de eerste drie tredes, en stoort het je eerder als men wel zo leeft. Je wil anderen helpen te groeien en zal hier sneller iets van zeggen in de hoop de andere te helpen en te prikkelen. Je hanteert daarbij een creatieve denkwijze.

In trede 6 gaat alles om het overzicht en uitvoeren op basis van het grote geheel. Je bent totaal niet meer bezig met wie je zelf bent, maar meer met wat er om je heen gebeurt, op planetaire schaal. Je ziet alles vanaf de zijlijn en bent in staat om in een situatie alle kanten te zien en te integreren om zo tot een oplossing te komen die in alle gevallen gunstig uit pakt.

In trede 7 keer je terug naar jezelf. Trede 7 staat voor je ego, je ik. Hierin integreer je alles om een heel mens te worden.

Aha vandaar. Goed uitgelegd. Het zou wel apart zijn als bomen kunnen lopen niet waar? Dus hun hebben niet door dat we er zijn. Maar heeft een boom het trouwens door als hij omgehakt word. Want je dood dan ook als het ware een levend wezen. Om andere dingen mee te maken zoals houten banken en vroeger om vuur  te stoken...
Ja. Een boom ervaart wel dat er wat gebeurd, maar een boom gaat niet dood, want hij is onderdeel van de natuur, en zijn ziel bestaat uit alles wat leeft. Bomen hebben een collectief bewustzijn, net zoals onze haren onderdeel zijn van ons lichaam. Als je een haar omhakt gaat de haar dood, maar de haar zelf merkt dat niet. Jij merkt dat wel, maar het is niet erg, want het mag. Zo is dat ook met bomen ten opzichte van de aarde.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #46 Gepost op: juni 26, 2014, 10:31:17 pm »

Aha interessant verhaal over die jacobsladder. Ik zit in iedergeval niet in trede 1 en ben al goed in helikopteren van situaties dus van alle kanten iets bekijken en dan oplossen. Soms frustreer ik mensen als ik iets te veel door heb of zo hun fouten of goede dingen op kan sommen. ;) Is het net zoals willen veranderen dat van de eerste naar de tweede tree gaan het moeilijkst is en ook het langst duurd?

Aha dus de ziel van de boom blijft gewoon leven. Toch blijf ik het zonde vinden dat we zo veel natuue vernielen. Er hangt vaak zo'n prettige energie. Gewoon soort van rust.

Liefs,
Ano
P.S. bedankt voor de goede uitleg
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #47 Gepost op: juni 27, 2014, 05:58:05 pm »

Aha interessant verhaal over die jacobsladder. Ik zit in iedergeval niet in trede 1 en ben al goed in helikopteren van situaties dus van alle kanten iets bekijken en dan oplossen. Soms frustreer ik mensen als ik iets te veel door heb of zo hun fouten of goede dingen op kan sommen. ;) Is het net zoals willen veranderen dat van de eerste naar de tweede tree gaan het moeilijkst is en ook het langst duurd?
Het duurt vele levens voor je naar de volgende trede gaat, en vele levenslessen. Het gebeurd dan ook eigenlijk niet dat je in een aards leven van de ene trede naar de andere gaat.

Aha dus de ziel van de boom blijft gewoon leven. Toch blijf ik het zonde vinden dat we zo veel natuue vernielen. Er hangt vaak zo'n prettige energie. Gewoon soort van rust.

Liefs,
Ano
P.S. bedankt voor de goede uitleg
Nou ik weet niet of het zonde is. Het is wel jammer als hele velden gekapt worden en je dan zo'n lege heuvel krijgt. Dat is net als met varkens fokken om ze vervolgens te slachten voor consumptie. Maar gewoon bomen kappen met beleid om zo de aarde te helpen vind een boom totaal niet erg. Of beter gezegd, dat vind de aarde niet erg. Maar wanneer bij grote velden bomen nieuwe bomen teruggeplant worden, vind de aarde het ook veel minder erg. Want voor de aarde is het net als met haar. Lang haar hebben is mooi, maar het is niet erg om het haar te knippen als het maar goed verzord wordt. En met terugplanten gebeurd dat. Voor de Aarde zijn bomen een deel van het eco-systeem. Zolang dat goed blijft werken, vind de Aarde het prima.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #48 Gepost op: juli 02, 2014, 10:03:59 pm »

Hoi Ano, heb je geen vragen meer? LOL

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #49 Gepost op: juli 04, 2014, 01:27:45 am »

Jawel. Maar had geen tijd. Ik heb nog genoeg vragen haha.

Liefs,
Ano
P.s binnekort komt er even een betere reactie xp
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #50 Gepost op: juli 04, 2014, 06:21:27 pm »

Hahaha is goed :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #51 Gepost op: juli 06, 2014, 01:03:43 pm »

Aha interessant verhaal over die jacobsladder. Ik zit in iedergeval niet in trede 1 en ben al goed in helikopteren van situaties dus van alle kanten iets bekijken en dan oplossen. Soms frustreer ik mensen als ik iets te veel door heb of zo hun fouten of goede dingen op kan sommen. ;) Is het net zoals willen veranderen dat van de eerste naar de tweede tree gaan het moeilijkst is en ook het langst duurd?
Het duurt vele levens voor je naar de volgende trede gaat, en vele levenslessen. Het gebeurd dan ook eigenlijk niet dat je in een aards leven van de ene trede naar de andere gaat.
Gelukkig duurd het vele levens. Als je het allemaal in een keer deed zou je vast en zeker gek worden. Dat kan niemand aan.

Aha dus de ziel van de boom blijft gewoon leven. Toch blijf ik het zonde vinden dat we zo veel natuue vernielen. Er hangt vaak zo'n prettige energie. Gewoon soort van rust.

Liefs,
Ano
P.S. bedankt voor de goede uitleg
Nou ik weet niet of het zonde is. Het is wel jammer als hele velden gekapt worden en je dan zo'n lege heuvel krijgt. Dat is net als met varkens fokken om ze vervolgens te slachten voor consumptie. Maar gewoon bomen kappen met beleid om zo de aarde te helpen vind een boom totaal niet erg. Of beter gezegd, dat vind de aarde niet erg. Maar wanneer bij grote velden bomen nieuwe bomen teruggeplant worden, vind de aarde het ook veel minder erg. Want voor de aarde is het net als met haar. Lang haar hebben is mooi, maar het is niet erg om het haar te knippen als het maar goed verzord wordt. En met terugplanten gebeurd dat. Voor de Aarde zijn bomen een deel van het eco-systeem. Zolang dat goed blijft werken, vind de Aarde het prima.
Aha inderdaad je hoeft niet perse lang haar te hebben. Kort haar is ook prima.

Wat mij ook opvalt is dat de geschiedenis zich telkens herhaald. oorlog, wederopbouw, welvaart, economische crisis (of andere crisis of probleem), oorlog. Zo iets. Waarom doen we steeds hetzelfde? Als we toch de geschiedenis opschrijven en moeten kennen voor school waarom leren we er dan niet van?

Liefs,
Ano
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #52 Gepost op: juli 06, 2014, 08:29:48 pm »

Het probleem van herhaling van de geschiedenis is helaas omdat de gene die uiteindelijk deze beslissingen maakt, juist rekent op datgeen wat er gebeurd is in het verleden en met al die kennis te proberen het naar eigen hand te draaien.

George Bush heeft zelfs een boekje waarin staat hoe je met oorlogvoering mensen bang kan krijgen waardoor je leider blijft en macht houdt. Het hele 9-11 (WTC bombing) staat letterlijk beschreven in dit boekje. Er staat in dat je zelf een monumentaal object opblaast, om vervolgens terroristen de schuld te geven, en zo een oorlog te kunnen starten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #53 Gepost op: juli 08, 2014, 12:56:04 am »

Het probleem van herhaling van de geschiedenis is helaas omdat de gene die uiteindelijk deze beslissingen maakt, juist rekent op datgeen wat er gebeurd is in het verleden en met al die kennis te proberen het naar eigen hand te draaien.

George Bush heeft zelfs een boekje waarin staat hoe je met oorlogvoering mensen bang kan krijgen waardoor je leider blijft en macht houdt. Het hele 9-11 (WTC bombing) staat letterlijk beschreven in dit boekje. Er staat in dat je zelf een monumentaal object opblaast, om vervolgens terroristen de schuld te geven, en zo een oorlog te kunnen starten.

Liefs,
LPChip
Echt serieus! Omg! Maar waarom laten we dan de leiding aan dat soort mensen over die zo goed kunnen manipuleren?

Oke vandaag had ik iets geks. Nouja wel meerdere gekke dingen. Eerst zag ik alleen blauw van aura op mijn handen. Nu kan ik een mooie groene kleur op een van mijn knieen zien en een paarsige laag over de blauwe laag bij mijn handen en armen heen. Daarbij zag ik ook nog een wit soort licht om een stoel heen. Dat allemaal op een dag. Mijn eigen aura trouwens een paar keer. Maar hoezo heeft een stoel ook een witte laag energie om zich heen?

Liefs,
Ano
P.S. weer een nacht dat ik prongelijk energie op neem vandaar dat ik nog wakker ben. Alhoewel had last van spierpijn nu iets minder dat is positief xp nu kom ik er dus achter dat ik geen spierpijn meer heb. Verkeerd gezegd dus. Ik had namelijk al een poosje niet meer op mijn spierpijn gelet xp
P.S.2. Weet je trouwens wat sie aurakleuren betekenen?
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2014, 01:42:13 am door Ano »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #54 Gepost op: juli 08, 2014, 06:16:38 pm »

Echt serieus! Omg! Maar waarom laten we dan de leiding aan dat soort mensen over die zo goed kunnen manipuleren?
Omdat ze de macht al hebben. Iemand die het daar niet mee eens is zal daar problemen mee krijgen. De macht is nu zelfs zo groot, dat als je het aan het licht wil stellen, de kans groot is dat niet goed afloopt. Als je heel direct bent, dan zul je omgelegd worden (denk maar aan Pim Fortuin. Hij is omgelegd omdat hij een klokkenluider was, en dat kon de macht niet gebruiken.) In minder extreme gevallen zullen de klokkenluiders als gekke mensen bestempeld worden, zodat niemand je meer serieus neemt en je cariérre bye bye is.

Oke vandaag had ik iets geks. Nouja wel meerdere gekke dingen. Eerst zag ik alleen blauw van aura op mijn handen. Nu kan ik een mooie groene kleur op een van mijn knieen zien en een paarsige laag over de blauwe laag bij mijn handen en armen heen. Daarbij zag ik ook nog een wit soort licht om een stoel heen. Dat allemaal op een dag. Mijn eigen aura trouwens een paar keer. Maar hoezo heeft een stoel ook een witte laag energie om zich heen?
Je begint met vandaag had ik iets geks, of wel meerdere gekke dingen... Mis ik iets? Wat is er gek? XD

Maar mooie ontwikkeling. Je begint aura's te zien. Gefeliciteerd. :)

Elk object heeft een aura. Wanneer iets wit is kan dat zijn omdat je de kleur nog niet kan zien. Het kan ook daadwerkelijk de kleur wit zijn. En waarom dat is... Waarom niet?


Liefs,
Ano
P.S. weer een nacht dat ik prongelijk energie op neem vandaar dat ik nog wakker ben. Alhoewel had last van spierpijn nu iets minder dat is positief xp nu kom ik er dus achter dat ik geen spierpijn meer heb. Verkeerd gezegd dus. Ik had namelijk al een poosje niet meer op mijn spierpijn gelet xp
P.S.2. Weet je trouwens wat sie aurakleuren betekenen?
Ik zou het voor je kunnen googlen, want alle kleuren zijn heel specifiek. Er is veel informatie over te vinden op internet, en ook op dit forum. Ik zou daarom aanraden om zelf eens in google in te typen: betekenis aura kleuren (of op z'n engels)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #55 Gepost op: juli 08, 2014, 06:43:53 pm »

Echt serieus! Omg! Maar waarom laten we dan de leiding aan dat soort mensen over die zo goed kunnen manipuleren?
Omdat ze de macht al hebben. Iemand die het daar niet mee eens is zal daar problemen mee krijgen. De macht is nu zelfs zo groot, dat als je het aan het licht wil stellen, de kans groot is dat niet goed afloopt. Als je heel direct bent, dan zul je omgelegd worden (denk maar aan Pim Fortuin. Hij is omgelegd omdat hij een klokkenluider was, en dat kon de macht niet gebruiken.) In minder extreme gevallen zullen de klokkenluiders als gekke mensen bestempeld worden, zodat niemand je meer serieus neemt en je cariérre bye bye is.
Daarom mag ik macht nog minder. Omdat macht misbruikt word! En daarbij zeggen we dan wel dat we een vrij land zijn etc etc. Maar ik denk als je te lastig word dat je dan inderdaad problemen krijgt.

Oke vandaag had ik iets geks. Nouja wel meerdere gekke dingen. Eerst zag ik alleen blauw van aura op mijn handen. Nu kan ik een mooie groene kleur op een van mijn knieen zien en een paarsige laag over de blauwe laag bij mijn handen en armen heen. Daarbij zag ik ook nog een wit soort licht om een stoel heen. Dat allemaal op een dag. Mijn eigen aura trouwens een paar keer. Maar hoezo heeft een stoel ook een witte laag energie om zich heen?
Je begint met vandaag had ik iets geks, of wel meerdere gekke dingen... Mis ik iets? Wat is er gek? XD

Maar mooie ontwikkeling. Je begint aura's te zien. Gefeliciteerd. :)

Elk object heeft een aura. Wanneer iets wit is kan dat zijn omdat je de kleur nog niet kan zien. Het kan ook daadwerkelijk de kleur wit zijn. En waarom dat is... Waarom niet?


Liefs,
Ano
P.S. weer een nacht dat ik prongelijk energie op neem vandaar dat ik nog wakker ben. Alhoewel had last van spierpijn nu iets minder dat is positief xp nu kom ik er dus achter dat ik geen spierpijn meer heb. Verkeerd gezegd dus. Ik had namelijk al een poosje niet meer op mijn spierpijn gelet xp
P.S.2. Weet je trouwens wat sie aurakleuren betekenen?
Ik zou het voor je kunnen googlen, want alle kleuren zijn heel specifiek. Er is veel informatie over te vinden op internet, en ook op dit forum. Ik zou daarom aanraden om zelf eens in google in te typen: betekenis aura kleuren (of op z'n engels)

Liefs,
LPChip
Aha nouja mijn aura vind ik in ieder  geval mooi. Heb mijn kleuren opgezocht en bij elk stond helende kleur ofzow. Vaagjes. Ik kan het ook bij een hond zien maar niet bij andere mensen gewoon bij mijzelf al word alles met de dag duidelijker. Binnen een paar weken tijd ben ik van geen kleur zien naar twee kleuren op elkaar zien gegaan. Gaat dus redelijk snel. Maar trek je trouwens als je bijvoorbeeld een paarse aura hebt ook die kleur energie meer aan? Hmm ik denk dat die stoel gewoon een witte aura heeft xD

Liefs,
Ano
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #56 Gepost op: juli 08, 2014, 11:58:01 pm »

Aha nouja mijn aura vind ik in ieder  geval mooi. Heb mijn kleuren opgezocht en bij elk stond helende kleur ofzow. Vaagjes. Ik kan het ook bij een hond zien maar niet bij andere mensen gewoon bij mijzelf al word alles met de dag duidelijker. Binnen een paar weken tijd ben ik van geen kleur zien naar twee kleuren op elkaar zien gegaan. Gaat dus redelijk snel. Maar trek je trouwens als je bijvoorbeeld een paarse aura hebt ook die kleur energie meer aan? Hmm ik denk dat die stoel gewoon een witte aura heeft xD

Liefs,
Ano

Paars staat voor je 6e chakra, ofwel je 3e oog. Je aura is nu paars omdat je bezig bent om je 3e oog te ontwikkelen.

De reden dat je niet altijd een aura ziet, is omdat bij veel mensen hun chakras dicht zitten, en daardoor hun aura ook nagenoeg niet open staat en bevuild is. De negatieve kleuren zijn het zwaarst en die zul je als laatste gaan zien.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #57 Gepost op: juli 09, 2014, 10:25:03 pm »

Aha negatiefiteit trilt natuurlijk het langzaamst. Maar hoe ziet negatifiteit er in een aura eigenlijk uit?

Hmmmphh ik word echt zo moe van mijn vader! Als ik weet hoe ik een pm moet sturen zou ik het daarin wel uitleggen...

Liefs,
Ano
Ps. Dankje dat je zo goed helpt/uitlegt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #58 Gepost op: juli 09, 2014, 10:57:34 pm »

Dat zijn donkere kleuren. Donker rood, bruin, donker groen, donker blauw, etc.

Om me een PM te sturen druk je op welke je aan de linkerkant ziet staan onder m'n plaatje.

En graag geadan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Voelen, Horen en zien.
« Reactie #59 Gepost op: juli 10, 2014, 12:09:03 pm »

Oke heb je een bericht gestuurd. Nouja hoop dat je hem een klein beetje snapt ^^

Aha ik ben nu benieuwd wat voor aura mijn vader heeft. ^^ Mijn kat had op mijn schoot ook een lichtblauwe aura rond zijn poot xD

Groetjes,
Ano.
Ps Heb nu even geen vragen. En oja ik kan niet meer terugzien wat ik heb geschreven (oeps) Dus als je ergens een vraag of antwoord op geeft kan je het dan citeren in pm?
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.085 seconden met 22 queries.