Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)  (gelezen 29014 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)
« Reactie #15 Gepost op: januari 22, 2009, 09:20:01 pm »

Ik vind het heerlijk, naar muziek luisteren. :) Maar ik laat mijn onderbewuste er ook naar luisteren, zo voel ik het tenminste. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)
« Reactie #16 Gepost op: januari 23, 2009, 06:50:40 am »

Jah kan goed zijn dat ik het droom om te verwerken omdat ik het zelf nog niet heb gedaan zeg mar (hoop dat beetje duidelijk is ;-))

Maar met die oplossingen volgens mij heb ik dat altijd al gehad, maar valt het nu pas op omdat ik nu ik ouder ben pas tegen problemen loop (als kind heb dat nog niet zo) had het vaak met school als ik met een opdracht bezig was en ik niet wist hoe ik verder moest bijv. of nu met het werk is een drukke periode waar we de hele winkel moeten omgooien en vernieuwen, omdat andere filialen volgende week komen kijken hoe het moet :S en dan droom ik daar telkens over maar dan ook hoe ik het bijv. kan gaan aanpakken dat is dan wel fijn.

Maar soms word ik dan nog moe wakker (als er teveel prikkels zijn om te verwerken?), dus mss zal ik ook eens proberen wat muziek te luisteren voor het slapen gaan
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)
« Reactie #17 Gepost op: januari 23, 2009, 07:40:46 am »

Ah, ja. Bij dat soort grootschalige happenings in m'n leven heb ik er ook dromen over. :) Dat is gewoon zoveel, dat kun je niet even verwerken voor het slapen gaan.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)
« Reactie #18 Gepost op: januari 23, 2009, 10:02:58 am »

@ Honesty

Ja inderdaad, er zijn best veel manieren om dingen te verwerken, wat dacht je van verslavingen of tics ofzo, dat kan een resultaat zijn van dingen niet verwerkt hebben denk ik.

Dat vind ik een goede van je ;) Honesty dat denk ik namelijk ook. Mensen zoeken onbewust ook naar een manier om dingen te verwerken als dat niet lukt dan kunnen ze andere gedragingen gaan aanmaken.


@ Eni

Als je dan wat vrije tijd hebt probeer dan leuke dingen te doen waar je je goed en ontspannen bij voelt. Dingen voor jezelf je hobby's of iets ;)

Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)
« Reactie #19 Gepost op: januari 23, 2009, 06:16:26 pm »

Ik probeer daar ook tijd voor te maken ;) maar vaak kom er weer 'iets' tussendoor op zo'n vrije dag, best vervelend. Maar het schilt al veel dat ik nu alweer 1 dag minder werk
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Iam

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)
« Reactie #20 Gepost op: februari 25, 2011, 11:12:06 pm »

Topic weer actief :)

Ik ben ook heel druk in m'n hoofd, en ik zweef voornamelijk,
en als het extreem wordt, dan ben ik altijd effe weg voor een download,
en dan heb ik er een bovenliggende wijsheid op gekregen, wat me dus tot harmonie heeft gebracht met dat stukje onwetendheid.

Dan vind ik de rust in m'n hoofd

Continu creatief zijn werkt het zelfde, laten zien dat je straalt aan voorbij lopende mensen, waardoor je ze ZEKER zal inspireren tot ontplooiing haha.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 23 queries.