Nederlands > Nieuwetijdsmensen en hun eigenschappen

Druk in hun hoofd ( gevoelige mensen)

<< < (2/5) > >>

Honesty:
Ik herken wat je schrijft Anne, een rustdag klinkt me als muziek in de oren, aangezien ik ook met van alles en nogwat bezig ben in mijn hoofd, soms word ik daar ook echt moe van.

Ik vind het heerlijk om mijn dag af te sluiten met een boek in bed, zo leeg ik mijn hoofd.
Een rustdag gaat helaas nog niet met 3 kleine kindjes, maar de avonden kies ik lekker voor mezelf.

Een vraagje, hoe verwerken jullie de prikkels van de dag of van een gebeurtenis?

Liefs Maris

LPChip:
Wat ik altijd doe, is voordat ik naar bed ga, ga ik lekker in bed naar muziek luisteren. Tijdens het luisteren dwalen mijn gedachten af en bespreek ik in mijn hoofd wat ik die dag heb meegemaakt. Op gegeven moment wordt ik dan moe, en dan gaat de muziek uit en ga ik slapen. :)

Honesty:
Oeh dat lukt me echt niet naar muziek luisteren, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan concentreer ik me op de muziek en blijf ik juist wakker.

LPChip:

--- Citaat van: Honesty op januari 22, 2009, 02:42:11 pm ---Oeh dat lukt me echt niet naar muziek luisteren, dat heb ik ook geprobeerd, maar dan concentreer ik me op de muziek en blijf ik juist wakker.

--- Einde van citaat ---

Concentreer je niet op de muziek, maar geniet er gewoon van. :)

En als je het wat beter wil proberen, ga dan gewoon een keer op een vrijdag of zaterdag net zo lang muziek luisteren tot je zo moe wordt dat je het niet meer wil. :) Ik heb weleens dat ik echt uren kan luisteren, maar dan zit er zoveel nog in m'n kop dat ik moet verwerken... Gewoon van de muziek genieten. :)

Honesty:
Ik ga het eens proberen, ik heb vandaag 2 mooie cd's met een keer rustige muziek gedownload. Dat zal ook schelen welke muziek je luistert.
Welke muziek luister jij dan?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie