Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: soulmate?  (gelezen 3610 keer)

butterflyspirit

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
soulmate?
« Gepost op: mei 10, 2014, 03:52:46 pm »

Dag lieve mensen,

wie herkent het volgende? Ik was laatst aan het dansen met een man en hier voelde ik heerlijke magische gevoelens bij. Dat ik zweefde
en alleen in mijn wereld zat met deze man. Ik ben zelf al bezet maar herkende dat gevoel niet bij mijn vriend.
Was dat? Het voelde alsof ik echt zweefde en zo'n gevoel had wat verder gaat dan liefde en verliefdheid.

Bedankt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:soulmate?
« Reactie #1 Gepost op: mei 10, 2014, 11:29:50 pm »

Hoi Butterflyspirit.

Welkom op Armina.

Mijn eerste reactie is dat het niet zozeer een soulmate is, maar meer verliefdheid.

Een soulmate is een gevoel wat wederzijds is, waarbij je het gevoel hebt elkaar al langer te kennen en op dezelfde golflengte te zitten. Je kan elkaars zinnen afmaken en hebt het gevoel al veel meer mee te hebben gemaakt samen dan je daadwerkelijk hebt. Wat ik in jouw verhaal lees is meer vanuit je eigen gevoel.

Weliswaar een enorme mooie ervaring, maar meer herkenbaar met verliefdheid.

Wellicht heb je daadwerkelijk wel een soulmate ervaring gehad en heb je het niet juist verwoord.

Hopelijk helpt dit je. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag. :)

Liefs,

LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.045 seconden met 22 queries.