Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: wie wil er een kaartlegging?  (gelezen 3883 keer)

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
wie wil er een kaartlegging?
« Gepost op: april 28, 2014, 05:26:26 pm »

Hallo allemaal. Ik ben hier nieuw. Al langer dan 10 jaar ben ik met tarotkaarten bezig en sinds een half jaar weer vrij intensief. Ik leg kaarten voor anderen die advies en inzicht nodig hebben. Het liefst weet ik niets van de persoon in kwestie om er zo open mogelijk in te gaan. Ook heb ik geen vraag nodig, uit de kaarten komt wat belangrijk is. Ik kaart niet voor de lol of voor iemand die wil weten of hij nog bij zijn ex komt. Alleen voor wie echt in de knoop zit. Dan wil ik dat via de e-mail doen, omdat er vaak persoonlijke dingen te zien zijn waar niemand iets mee nodig heeft. het enige wat ik nodig heb is een recente foto en je echte naam. ook zou ik het fijn vinden als je na afloop op het forum wil laten horen wat je ervan vond.
Gelogd

meisje1979

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:wie wil er een kaartlegging?
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2015, 02:44:00 pm »

Hallo ik zou graag een kaartlegging willen ontvangen

Waar mag ik de foto opsturen?

Liefs Linda
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:wie wil er een kaartlegging?
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2015, 11:07:29 pm »

Beste Linda,

Gezien het meer dan een jaar geleden is dat Hogepriesteres dit geplaatst heeft en het ook meer dan een jaar geleden is dat ze voor het laatst op het forum was kan ik me voorstellen dat ze geen reactie meer zal geven.

Mocht je toch graag een kaartlegging willen dan kan ik je daar ook mee helpen. Kun je in dat geval een nieuw onderwerp starten en een vraag stellen waar je graag een antwoord op wil hebben? Ik heb geen foto nodig voor een kaartlegging.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

meisje1979

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:wie wil er een kaartlegging?
« Reactie #3 Gepost op: juni 17, 2015, 11:09:46 am »

Ow sorry ik heb dan niet goed gekeken
 :-*
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.077 seconden met 22 queries.