Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Website Niburu.nl gekaapt  (gelezen 7729 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Website Niburu.nl gekaapt
« Gepost op: maart 25, 2014, 03:49:40 pm »

Ik heb zojuist een telefoongesprek gehad met de eigenaar/oprichter van Niburu.nl; Anton Teuben, en hij gaf me aan, dat hij als klokkenluider de dupe is geworden van de macht die er nog steeds is. De website Niburu.nl en ook SOPN.nl is gestolen door criminelen en is niet langer meer in handen van Anton Teuben. Al het nieuws wat erop verschijnt heeft de kwaliteit van nu.nl en al het echt belangrijke nieuws over disclosure enz. wordt daar weggehouden.

Met andere woorden, Niburu.nl verspreid nu dezelfde leugens als alle andere nieuws sites en moet gemeden worden.

Hieronder de verklaring van Anton Teuben zelf:
Beste niburu.nl oud medewerkers, lezers, Schumanners en collega’s in de alternatieve en mainstream media en aan al mijn vrienden en bekenden. Tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat niburu.nl is overgenomen.

De mensen die dit hebben gedaan zijn voor mij nog niet allemaal bekend. Ik weet dus niet exact wat er nu gebeurt en wie het nieuws sinds 22 februari plaatsen. Het is duidelijk dat de informatie wat van belang is van de voorpagina van niburu.nl is verwijderd en ik vanaf 22 februari niet meer de onderwerpen kan aangeven waar aandacht aan besteed dient te worden. De mededeling op woensdag 5 maart (http://www.niburu.nl/site-mededelingen/5826-mededeling) is zonder overleg met mij geplaatst en is onzin.

Dat ik me zou terugtrekken van de site is iets wat ik nooit zou doen. Via de site bereik je de mensen en zo had ik interactie met velen die ik regelmatig sprak. De laatste jaren functioneerde de redactie al niet meer op de manier zoals wij het allemaal zouden willen door de invloeden van de eerste coupe in maart 2012 en ons gedwongen vertrek vanuit Soest. Met de informatie die wij brengen dient een redactie bij elkaar te zitten en te bestaan uit minimaal 8 personen. Zo zijn we in 2002 begonnen in Winsum (gron). Dat was helaas niet meer mogelijk.

Ik ben iedereen heel erg dankbaar die allemaal hebben meegewerkt en miljoenen mensen hebben bereikt in de afgelopen 12 jaar en hebben kunnen voorzien van nieuwe feiten en inzichten. Ik raad de niburu.nl en sopn.nl sympathisanten en lezers aan om met hun gekregen kennis via de site, presentaties en cursussen te werken. Dat zijn er in de afgelopen jaren vele duizenden geweest. Vertrouw op je eigen kennis en werk ermee.

Liefde/Law of Attraction/Schumann is de sleutel en brengt ons samen. In mijn onderzoek van inmiddels 43 jaar, samen met duizenden anderen en de ervaringen als UFO-meldpunt sinds 1985 en klokkenluider van o.a. chemtrails met SOPN.nl sinds 2002, heeft veel extra bevestigingen, feiten en bewijs opgeleverd.

Inmiddels werken honderdduizenden in Nederland en tientallen miljoenen wereldwijd die ook zelf op onderzoek zijn gegaan om een aantal vaststaande zaken in de openheid te brengen. De meest belangrijke in volgorde voor het welzijn van mens , natuur en de planeet.

1. De Schumann resonantie en de volgende afbeelding geven je weer de mogelijkheid om echt soeverein, gezond, gelukkig en een liefdevolle ziel te zijn.

Duizenden hebben in de laatste 8 jaar deze techniek opgepakt en hebben rust, balans, overzicht en hun zelf herstellend vermogen en bewustzijn weer geactiveerd. Wereldwijd zijn er slechts enkelen die de term Schumann resonantie gebruiken en de bewuste afbeelding laten zien. Deze nieuwe universele kennis zal het einde betekenen van Big Pharma en mind-control.

2. Vrije of natuurzuivere energie moet per direct worden ingevoerd en toegepast in het belang van onze kinderen en de planeet waar we op leven. Deze kennis is volop aanwezig en zal in sneltrein tempo van de aarde weer een gezond geheel maken waarin de natuur ons alle voorzieningen biedt. Fossiele brandstoffen en kernenergie zijn accuut overbodig.

3. Buitenaards leven met hun schepen en objecten op, in en rondom onze aarde is een feitelijk iets en behoort tot onze realiteit. Miljoenen wereldwijd zien deze objecten die ons vanuit de ruimte de bescherming bieden. Massavernietigingswapens en rampen zoals in Tsjernobil en Fukushima worden door onze ruimtevrienden geneutraliseerd en getransformeerd. Wij mogen nu zelf ontdekken hoe de waarheid is en verder evolueren. Helaas is deze belachelijke cover-up nog steeds gaande en is met name de bevolking in Europa nog niet geïnformeerd over de vreedzame buitenaardse interventie om het leven te beschermen. Velen wachten op de bekendmaking van Obama, het Vaticaan of Rutte. Ik heb Mark persoonlijk geïnformeerd in april 2008 over de gebeurtenissen met chemtrails, straling en de bijensterfte in Nederland en universeel contact in Groningen. Laten we met elkaar beseffen dat we het zelf bespreekbaar moeten maken en dat onze heren (dames) politici een ander programma voorstaan en ons juist bij deze kennis weghouden.

4. Er zitten gaten bij onze polen waar Nederland in zou verdwijnen. Onze aarde is hol en er is leven met een hoger en liefdevoller bewustzijn. Dit is voor de meesten moeilijk te bevatten, zelf studie en zelf voelen wat waar is, is de beste oplossing.

5. In ons zonnestelsel zijn meerdere objecten aanwezig waaronder Nibiru met zijn manen. Vele wereldburgers zien op bepaalde momenten meestal bij zonsopgang en ondergang een tweede object naast de zon. Nibiru is al vanaf 1982 opgemerkt door de NASA die het de naam planet X gaf. Vanaf 2002 lijkt het erop dat Nibiru een stationaire positie heeft ingenomen en af en toe naar de aarde seint door zich te laten zien. De bekendmaking zal een einde maken aan religie en de huidige wetenschap van het universum wat uit vele dimensies/realiteiten bestaat.

6. De media-maffia die dagelijks wereldwijd 6 a 7 miljard wereldburgers misleiden en in angst en lage trilling houden waardoor ze gemakkelijk te controleren zijn. Als klokkenluiders van chemtrails, e-nummers, vaccinaties, straling, Monsanto en mind control boden wij vanaf 2002 de oplossingen om deze schadelijke stoffen en frequenties te neutraliseren en te transformeren.

Bovenstaande info is nu ingedaald in het onderbewustzijn van meer dan de helft van de wereldbevolking. Als het feitelijk wordt via de bevestiging van t.v. en media dan wordt het bewustzijn geactiveerd. Zie hier de rol van de media. Wij raden iedereen aan daar niet meer op te wachten en de rol van de media over te nemen met compassie voor diegenen die het ons hebben onthouden. Er is veel onwetendheid op de plekken waarvan je zou verwachten dat men wat weet.

Al het nieuws wat we momenteel zien verschijnen (ook op internet en nu helaas ook op niburu.nl) zijn vrijwel allemaal afleidingsmanoeuvres om mensen weer bij de kern (zichzelf en liefde) weg te trekken. Besef dat vrijwel alle sites zijn geïnfiltreerd en je nu met de kennis en ervaringen moet werken die je zelf hebt opgedaan. Iedereen maakt nu stappen waar hij of zij zijn energie in stopt. Mijn advies is kijk naar de dingen die je blij maken en zoek rust en ontspanning met gezin, vrienden en bekenden. Wacht niet langer op wereldleiders en televisie en bespreek wat je weet en hou het simpel, go with the flow en blijf positief.

Uiteraard proberen we zo snel mogelijk weer actuele informatie te bieden en hopen dat diegenen die verantwoordelijk zijn geweest voor deze coupe beseffen dat de vreugde van korte duur zal zijn. Vanaf 22 februari is u belangrijke informatie onthouden en ben ik niet meer in de mogelijkheid u actueel nieuws te bieden. Met name de ontwikkelingen met het huidige buitenaardse contact en de vele ervaringen en contacten in Nederland en de kennisverspreiding ervan is van groot belang.

Wij hopen dat we de nieuwe redactie verder mogen uitbreiden met mensen die we via de Schumann cursus hebben ontmoet en die weten hoe het is als je vanuit een gelijke focus, intentie en energie kunt functioneren. Met name de ascentie verschijnselen en energieveranderingen en de effecten op de mens willen we graag beter begeleiden. Door alle acties en attacks blijkt uiteraard dat onze info als gevaarlijk wordt gezien voor het huidige systeem. Het is eigenlijk een wonder dat we het zo lang hebben volgehouden. Door alles blijkt dat het nu tijd is voor wat nieuws, de naam Niburu is helaas vervuild en we komen snel met iets nieuws wat verder gaat dan de informatie op de nu-zonder basiskennis functionerende- Niburu sites.

Dit is na 12 jaar wel even slikken. Ik kan iedereen garanderen dat wij weer van ons laten horen. Nu staan velen op nu ze hebben gemerkt wat er is gebeurd en die ik heel erg wil bedanken. Inmiddels vormt zich een nieuwe universele redactie die via nieuwe wegen en naam actuele informatie gaan bieden. Wij vragen uw geduld tot we terug zijn en uw eigen waarheid en ervaringen vast te houden. Blijf positief en richt je op wat iedereen uiteindelijk wil. Een vredevolle, respectvolle, eerlijke, gezonde, gelukkige en liefdevolle wereld waarin we ontdekken dat alles met elkaar is verbonden en we niet alleen zijn.

Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor al het vertrouwen en de steun. Dit is mijn laatste interview waarin ik probeer een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van de situatie op dat moment.

Dit interview is niet op niburu.nl geplaatst. We hopen weer zo gauw mogelijk bij jullie te zijn vanaf een andere plek en onder een andere nieuwe naam voor het universele nieuws wat juist nu iedereen toekomt.

Universe is magic and love and knowledge is the Key – Anton

We willen uiteraard dat de kennis door blijft groeien en willen op meerdere plekken deze cursus geven. Wij zoeken uitbreiding van diegenen die voelen en weten dat ze er klaar voor zijn. Wij maken deze dag een grote stap naar voren en hoop velen terug te zien. 16 Maart geven we in Soest weer een Schumann Terugkomdag, en op 29/30 maart geven we een Schumann Resonantie Cursus, beide in Soest

De mailadressen om ons te bereiken zijn nu schumann@antonteuben.nl en anton@antonteuben.nl

P.S.
 De volgende sites zijn o.k. en vallen onder Uninet. Deze kan ik iedereen aanbevelen voor een beter inzicht in de huidige universele situatie.

http://www.crystalinks.com/
http://www.hollowearthnetwork.com/
http://www.bibliotecapleyades.net/esp_tema.htm
http://intergalacticradiostation.com
http://www.unitynet.nl/

Tevens wordt er nog aan deze website gewerkt. Kijk geregeld op deze site voor updates.

« Laatst bewerkt op: maart 25, 2014, 03:52:50 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.047 seconden met 22 queries.