Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: I released my first album: Floating through the fifth dimension  (gelezen 22802 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
I released my first album: Floating through the fifth dimension
« Gepost op: januari 03, 2014, 11:17:32 pm »

I've released my album "Floating through the fifth dimension". I'm very proud of this album. Its my first item as a commercial artist.

I've made a presentation video in which I showcase the album's song (total length of 63 minute into a 6 minute presentation).

You can watch/listen to the presentation here: https://www.youtube.com/watch?v=OcoOe9tMK4k

You can listen to the full length of the songs here: http://music.lpchip.nl and if you like a song, you can find out where to buy it there too. The album is available on spotify too, so if you have that, just search for LPChip and you'll find it.

I have created it into an actual physical CD. If you are interested in buying one, send me a PM and we can work something out. Do note that I can't say how much it will actually cost because I have to look into shipping costs too.

I hope you like it. Any feedback is highly appreciated, also if you don't like a song that much.

Enjoy :)

Also, it would help me a lot if you could like my facebook page :) https://www.facebook.com/pages/LPChip/687363957949842
« Laatst bewerkt op: januari 03, 2014, 11:44:38 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Soul

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
  • Love.
    • Bekijk profiel
Re:I released my first album: Floating through the fifth dimension
« Reactie #1 Gepost op: oktober 16, 2015, 03:15:36 am »

k vond ze allemaal prachtig! Echt super gedaan !!
de liedjes : expression of frustration,  in between , alien contact, & the new world waren mijn favorieten..

En je hebt me net een realisatie gegeven dat ik mijn ervaringen best zou verwerken in mijn passies, zodat t proces makkelijker zal verlopen en ik er een ander positiever beeld aan zou hebben
k zat beetje vast de laatste tijd, had geen zin meer , en wist niet meer wat met al die ervaringen en realisaties( dat beetje teveel werden)  te doen..

Dankje !

Gelogd
The only way out , is in. Only with inner peace we can achieve world peace, only with discovering and loving our selves , we can unify all again, cause we can't change a world , unless ...we change our own behaviors , actions , perceptions and thoughts .. and realise who we really are.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:I released my first album: Floating through the fifth dimension
« Reactie #2 Gepost op: oktober 16, 2015, 11:07:18 pm »

Oh wow, dankjewel voor je reactie. :)

Dit betekend heel veel voor me. Ik heb de muziek gemaakt om mensen te helpen door moeilijke tijden heen te komen. Ik ben blij dat dit bij jou ook lukt. :)

Dus daarom kan ik met veel liefde en blijheid terug zeggen: graag gedaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.093 seconden met 22 queries.