Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: gratis magnetiseren op afstand  (gelezen 7462 keer)

treett

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
gratis magnetiseren op afstand
« Gepost op: december 25, 2013, 04:46:37 pm »

Wil je door een manetiseur op afstand behandeld worden voor bijvoorbeeld een ziekte of kwaal of als je het moeilijk hebt reageer dan.
Gelogd

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
Re:gratis magnetiseren op afstand
« Reactie #1 Gepost op: november 02, 2014, 08:22:51 am »

nou daar ga k dan ik weet dat er niet meer op gereageerd is maar wil toch proberen
ik zelf zou graag een gratis magnetisering op afstand willen vragen
ik ben vorig jaar ten val gekomen in onze camper en heb sindsdien last van me onderug en dit
stroomt dus uit naar me rechterbeen
het is heel vervelend en belemert me in me doen en laten
huisarts stuurde me naar fysio die het kraakt en dan gaat het weer tijdje goed maar toch is dat geen
oplossing er zijn ook al spuiten in gezet in de rug en in het been en ook dat hielp niet
nu dus als laatste hulpmiddel dit is proberen
mocht ook dit niet lukken dan ga ik door naar het ziekenhuis en vraag een bot scan van onderug en lies partij aan
ik hoop dat iemand hier me kan helpen
wandt ik ben ook beetje bang dat het versleten is de wervels en dan zal ik daar mee moeten leren leven
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:gratis magnetiseren op afstand
« Reactie #2 Gepost op: november 02, 2014, 06:08:22 pm »

Los van de vraag voor magnetiseren op afstand: je onderrug staat voor je financiele status. Als je financiele problemen hebt (en wie heeft dat niet tegenwoordig) dan zul je daardoor rugpijn in je onderrug krijgen.

Hoe banger je bent dat je niet genoeg geld hebt, des te erger wordt de rugpijn. Misschien heb je er wat aan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
Re:gratis magnetiseren op afstand
« Reactie #3 Gepost op: november 05, 2014, 07:11:55 am »

ik moet bekennen dat dit aardig klopt wandt ik heb ook geen werk ik heb me ontslag genomen op me veertigste omdat ik het gewoon niet meer aan kon  het werken zoals het werken ging lichamelijk was i een vrak geworden en geestelijk was ik stuk gemaakt door de mensen om me heen
die op me werk waren
dus besloten me man en ik dat ik ging stoppen met werken heb zelf ontslag genomen ik trek niets van diensten of wat dan ook achteraf ook blij om wandt geen solicitatie plichten dus en kan gaan waar heen ik wil nu
we hebben het niet slecht me man verdient echt wel goed maar toch zelf ben ik afhankelijk van wat ik van hem krijg ik mag wel veel van hem op zich doen ik heb wat hobbys zoals het bio danza doen dat is dansen van het leven vanuit je ziel
maar toch soms baal ik er van dat ik zelf niets heb voor me zelf geen geld alles wat ik doe moet ik dus vragen aan me vent heb ik extra boodshappen nodig moet ik dit vragen aan me vent
ik klaag niet hoor maar soms is het niet altijd leuk maar ik heb ook geen diplomas of niets de school opleidingen waren een ramp omdat ik steeds zoveel voelde van andere en binnenkreeg dus was niet echt fijn op school van jongs af aan voel en hoor ik dingen heb hsp  hoe gaan jullie hier mee om als jullie dit hebben ?
Gelogd

yvonne1965

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • dit ben ik dan yvonne
    • Bekijk profiel
Re:gratis magnetiseren op afstand
« Reactie #4 Gepost op: november 05, 2014, 07:14:15 am »

ja ik zou nog steeds graag gemagnetiseerd worden ja
ben je een heuse magnetiseur wandt er zijn er veel die dat zeggen maaaaaaaaaaaaar ?
hoe kun je een goede magnetiseur herkennen en tja moeilijk de kosten ?
Gelogd

Saffier

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:gratis magnetiseren op afstand
« Reactie #5 Gepost op: december 11, 2014, 10:40:00 am »

Hai Yvonne 1965,
Lieverd het lijkt mij een goede hint van jeZelf aan jezelf om naar het ziekenhuis te gaan om een scan van je onderrug te laten maken, je geeft óók al aan dat het met je ruggewervels te maken heeft...bij je val vorig jaar wervel(s) verschoven....zenuw bekneld geraakt....uitstraling naar RECHTer been....
Het is prachtig zoals je fysiekelichaams-Zelf...je heeft gestopt om dóór te blijven gaan met hoe-wat en waar je mee bezig was....
In je volgende bericht las ik...dat...je al...steeds beter dóórkrijgt waar het in wezen bij je om draait....namelijk....dat je ziel verlangt naar...Vrij kunnen ZIJN van alles wat je nu nog belemmert en belast.
Mijn raad aan jou is...je lichaam te danken...en te doen...wat fysiek nodig is...
Het gaat hardstikke GOED met jou LIEF MENS....
Inderdaad je BENT het LEVEN aan het dansen  vanuit je ZIEL....en dát kunnen máát-schappelijke
normen...als opleidingen en diploma's je NIET LEREN...dáár kunnen ze je niet voor OP-LEIDEN
...dat kan alleen je Ziel doen...=Je GodZelf en doet dat ook.
Je Bent Gezegend zonder al die- oudewereldse poespas...die je tóch niet kunt meenemen in de
Nieuwe Ziele-Energie-Wereld!
Wat magnetiseren op afstand betreft....
Iedere keer dat je mijn bericht aan je leest...verbind je je met de magnetische Liefdesstroom van de  EEN...Die er altijd IS....IN JOU  en Mij en Ons ALLEN
Harteomhelzing van
Saffier
 
Gelogd

Saffier

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:gratis magnetiseren op afstand
« Reactie #6 Gepost op: december 15, 2014, 12:12:26 pm »

 ???...Hallo Yvonne...hoe is het NU met je????...een maand na mijn respons aan jou?
Hartegroet,
Saffier
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 23 queries.