Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ascentie. Een gids aan het woord.  (gelezen 4195 keer)

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Ascentie. Een gids aan het woord.
« Gepost op: december 19, 2014, 10:42:00 pm »

Mijn naam is Isaak namasté!
Zoals jullie in het vorige topic al zagen ben ik een gids. De vraag van LPchip was of ik wat meer informatie over ascentie kan geven. Hier komt het.

Ascentie betekend letterlijk ontwikkeling.
In deze tijd is ontwikkeling van jezelf steeds bekangrijker geworden. Er zijn honderde boeken verschenen. En er wordt veel over gesproken. Om meer uitleg te kunnen geven heb ik een specifieke vraag nodig. Schroom je niet en stel hem gerust dan schrijf ik hier verder.
Mijn naam is Isaak namasté.

1. Mijn naam is Isaak namasté,
Ja dat kan ik. In de vijfde demensie krijgt men inderdaad een andere energie. Die energie zorgt ervoor dat in een volgend leven je beter je taak of taken uit kunt voeren. Toch moet je dit niet als een verplichting zien. Het cristallichaam is eigenlijk puur licht terwijl het in het menselijk lichaam veranderd. Naar donkere tinten. Newagechildren houden het lichaam van hogere sferen beter vast en vinden daardoor hun levensweg ook zo belangrijk. Je krijgt het cristallichaam pas na je honderdste leven als belonging van je doorzettingsvermogen. Zijn er nog vragen?
Namasté mijn naam is Isaak.


2. Mijn naam is Isaak, Namasté.
De aarde is inderdaad geascendeerd naar de 5e demensie alleen dat is niet het goede woord. De aarde bestaat in heel veel demensies we zien ze alleen anders. De vijfde en derde demensie lijken nu dus erg op elkaar. Daardoor kunnen inderdaad mensen in de vijfde demensie leven. Alleen dat heeft ook weer met het tijdperk van Licht te maken. Omdat er eerst nog wat moet worden uitgevoerd zullen mensen dat nu nog niet doen. Al beginnen er wel tekenen te komen dat mensen er klaar voor zijn. Uiteindelijk zal de derde demensie zonder dat men het door heeft verdwijnen. De enige veranderingen die wij merken, die jullie mensen dus merken zullen de energie veranderingen zijn.
Mijn naam is Isaak, Namasté!
« Laatst bewerkt op: december 22, 2014, 07:14:21 pm door Ano »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ascentie. Een gids aan het woord.
« Reactie #1 Gepost op: december 19, 2014, 10:57:30 pm »

Kun je meer uitleggen over de ascentie naar de 5e dimensie? (waar we een cristallichaam krijgen)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Ascentie. Een gids aan het woord.
« Reactie #2 Gepost op: december 19, 2014, 11:11:22 pm »

Kun je meer uitleggen over de ascentie naar de 5e dimensie? (waar we een cristallichaam krijgen)
Uitleg is er
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ascentie. Een gids aan het woord.
« Reactie #3 Gepost op: december 20, 2014, 02:16:44 pm »

De aarde is geascendeerd naar de 5e dimensie en bestaat nu zowel in de 3e als 5e dimensie. De mensen op aarde evolueren als het ware mee in de loop der tijd. Dit brengt fysiologische veranderingen met zich mee. Hoe gebeurd dit precies?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.047 seconden met 23 queries.