Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: helderziend, paranost zijn .  (gelezen 3730 keer)

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
helderziend, paranost zijn .
« Gepost op: oktober 05, 2013, 11:44:18 pm »

hallo lp ch chip ik heb ondenkt dat ik kan horen , zien dat heb jij al gezegt en en voelen en horen en ruiken  en weten .
om ik heb een gespek met mijn mammie  en zij had mij gezegt dat zij mijn echte mammie was en ze stond lans mij ze zij mij ,
dat zij mijn beschermengel was ze zij dat ik van haar 7 gaves in mijn gekregen had , maar ik heb jou al  verteld heb
en de orpsen en de visioenen enz .
en mijn mammie heft zo een hele tijd met mij gepraat en zij begon mij stilaan les te geven over mijn gaves maar ik heb epilepsie en zij zij dat ik mij niet mag concentreren dat is gevaarlijk voor hiperventuleren dat heb ik ook , dus zet zij mij ook in het licht en later vertelde zij mij dat mijn echte vader ook bij mij was ik kende mijn vader niet hij ,
om ik was 1 jaar toen hij overleed , hij is ook mijn beschermengel .
zij heeft de gave zien van mij .
nu kan zij bijna alles weten kan zij ook om zij spreekt vooruit wat wij willen uitspreken en dat is weten zij spreekt ook in de zelfde toontje lijk ik spreek bv , sijnen en dat ze beelden maakt in haar gedachten dat doen wij ook ze doet dat allang van haar eigen dat heeft zij van zelf geleerd ook voeld ze goed ze kan zeggen waar ik of haar vader staat en zien kan ze perfect ze zoet onze opsen overal wij laten haar van alles zien ze mist niets allen mag zij geen zielen zien zij heeft epileptie en hiperventileerd en dat is gevaarlijk voor haar .
nu is ze hoog begaaft , maar nu heeft ze een zware aanval gehad ze is op haar rug gevallen ze is 6 minn buiten westen geweest en ze heeft redelijk veel over gehouden ze kan niet goed  funcineren op moment zeer verstrooit dus daardoor is ze niet meer hier op het forum geweest en ze heeft nu twee hernias bij in haar rug nu heeft ze er in totaal 5 hernias in haar ruje om ze had er al 3 , ze gebruikt haar gaves enkel met ons niet met anderen dat wil ze niet nog wat vergeten witte maggie en zwarte maggie kan ze ook maar deze twe mag ze niet gebruiken van mij , maar dat wil ze zo of zo niet zegt ze , ik ben heel fier op miijn dochter ik heb haar moeten achter laten ze was pas 4 en half jaar oud ik wilde haar persee beschermen dus mijn man was eerst bij mij mijn dochterke en ik ben daarna naar haar hen gegaan .
ik tik met haar hand nu om zo kan linda niet tikken met haar epileptie , ik ben de beschermengel van haar dus de mammie , anna vekemans die naam mag je gaan opzoeken ik woonde in leopolsburg en ik ben in opglabeek opgenomen in het ziekehuis en in genk begraven .

grt anna vekemans .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:helderziend, paranost zijn .
« Reactie #1 Gepost op: oktober 06, 2013, 04:16:07 pm »

Beste Anna en Linda,

Wat een verhaal. Ik heb echt even de tijd genomen om goed te kunnen reageren, want dit is belangrijk.

Ik wil daarom uitleggen wat de verschillende ziektes en aandoeningen betekenen.

Ziektes en andere aandoeningen zijn signalen van je lichaam om aan te geven dat er iets mis is dat je kan veranderen. Dit is ook zo met epilepsie, hyperventileren en je hernia.

Epilepsie
Wanneer je een epileptische aanval hebt, dan heb je het gevoel vervolgd te worden. Je wijst het leven af. Het lijkt alsof het leven een grote strijd is. Je hebt het gevoel dat je jezelf geweld aan moet doen.

Je kan deze mantra gebruiken om hiervan te herstellen:
"Ik besluit nu het leven te zien als eeuwig en vreugdevol. Ik ben eeuwig en blij en in vrede.

Hyperventileren
Wanneer je hyperventileert heb je angst. Je bent bang voor verandering en probeert dit tegen te houden. Je vertrouwd het levensproces niet. Je denkt dat het leven je geen plezier gunt.

Je kan deze mantra gebruiken om hiervan te herstellen:
"Overal in het universum ben ik veilig. Ik hou van mezelf en vertrouw het levensproces."

Hernia
Een hernia staat voor je rug (en rugproblemen). Wanneer je last hebt van je rug, dan heb je het idee dat je niet gesteund wordt in het leven.

Je kan deze mantra gebruiken om hiervan te herstellen:
"Ik weet dat het leven me altijd steunt."


Ik hoop dit ik je hiermee heb kunnen helpen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.082 seconden met 22 queries.