Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: wie wil er voor mij een kaartlegging doen  (gelezen 4013 keer)

sweetiewendy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
wie wil er voor mij een kaartlegging doen
« Gepost op: september 22, 2013, 09:14:39 pm »

Ik ben benieuwd wat er in de kaarten te zien is voor mij. ik zit beetje in de put . me ex moest nadenken en is nu met een ander meisje ineens. dus vroeg me af of iemand hier de kaarten voor mij op kan leggen . toekomst tussen mij en me ex . het ligt namelijk een beetje ingewikkeld .
ik ben wendy 17-05-1989 . hoop dat iemand me een beetje inzicht kan geven ben erg benieuwd .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:wie wil er voor mij een kaartlegging doen
« Reactie #1 Gepost op: september 22, 2013, 11:18:29 pm »

Beste Wendy,

Ik heb voor jou een I-Ching kaart getrokken.

De kaart die ik heb getrokken is: #47: K'UN: Onderdrukking.

K'un vertegenwoordigt onderdrukking van de zwakkeren. Het zijn moeilijke tijden. Het element water onder het meer duidt op een droog meer. Natuurlijke bronnen zijn uitgeput en er is weinig of geen vooruitgang. Blijf rustig. Accepteer de huidige koers, blijf trouw aan uzelf en wacht geduldig op betere tijden.

6. Een kordaat besluit helpt het probleem op te lossen.
5. Gebruik uw innerlijke kracht om tijden van armoede door te komen.
4. Help daar waar hulp nodig is.
3. Besteed alleen tijd aan belangrijke zaken.
2. Blijf rustig, ook in woelige tijden.
1. Raak niet ontmoedigd.


Ik hoop dat deze kaart je verder helpt. Mocht je hem niet snappen, dan kan ik hem verder uitleggen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

sweetiewendy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:wie wil er voor mij een kaartlegging doen
« Reactie #2 Gepost op: september 23, 2013, 11:37:31 am »

bedankt voor kaartleggen maar zou u hem misschien indd iets meer kunnen uitleggen.
gr wendy
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:wie wil er voor mij een kaartlegging doen
« Reactie #3 Gepost op: september 23, 2013, 01:43:40 pm »

Beste Wendy,

Je vraagt of het nog goed komt tussen jou en je ex.

Deze kaart geeft aan dat je in een moeilijke tijd zit. Dat wil dus zeggen dat het gevoel met je ex niet 1-2-3 weer terug is of weg blijft. Verder geeft de kaart aan dat het meer droog is, ofwel: de situatie is dusdanig dat deze veel tijd nodig heeft.

Als een meer droog staat, moet het eerst gaan regenen voordat het meer weer gevuld kan raken, en dit proces duurt lang. Of het ooit nog goed komt tussen jou en je ex, daar gaat deze kaart niet dieper op in, maar als het wel goed zou komen, zou je mogelijk een andere kaart gekregen hebben.

De kaart raad je aan om te accepteren dat jij en je ex niet meer bij elkaar zijn. Gebruik deze tijd om aan jezelf te werken en het te verwerken. Zoals de kaart zegt: een kordaat besluit helpt het probleem op te lossen: Wanneer jij hebt geaccepteerd dat jullie niet meer bij elkaar horen, dan valt er een last van je schouders en kun je verder.

De andere punten lijken mij voor zich te spreken. Gewoon doen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 22 queries.