Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: 01:11  (gelezen 5403 keer)

soraya

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
  • Opzoek naar licht, liefde en genezing
    • Bekijk profiel
01:11
« Gepost op: juli 25, 2013, 02:27:54 pm »

Goeiemiddag,
vorig jaar toen ik hoorde dat ik kanker had, ben ik veel gaan MIRREN (soort van mediteren), en na het mirren vroeg ik of de engelen, of god, of gewoon 'iemand' mij kon laten weten dat ik niet alleen ben en gesteund wordt. Toen ging het mij opvallen dat steeds als ik op de klok keek dat het 01:11 was. Na de zoveelste keer dat ik het zag werd ik er zelfs bang van, totdat ik ging beseffen dat het misschien een teken is? Ik dacht eerst misschien moet ik in de bijbel zoeken bij 1:11, maar later hoorde ik dat het ook een teken van engelen of een overledene zou kunnen zijn.

Ik ben gestopt met mirren nu, ik doe een paar zinnetjes nog af en toe. Sindsdien kijk ik maar steeds op de klok in de hoop dat ik weer elf over zie, maar dit gebeurd niet meer...hoe ik mijn best er ook voor doe door steeds te kijken.... :-) ?? ??

Eergister zat ik op de bank en mijn telefoon lichte zomaar ineens op, en er stond 00:11. Dit wilde ik voor de grap aan mijn vader laten zien, maar toen ik het liet zien stond er 00:25 op mijn telefoon.

Is er iemand die me kan uitleggen misschien wat dit is? Is het een goed teken, dat ik gesteund wordt en dat het allemaal goedkomt, of een teken bv ter voorbereiding voor mij dat ze me komen halen ofzo, dat mijn tijd nadert?

liefs soraya (wat een interessante site trouwens!)
Gelogd
Everything changes when you change

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:01:11
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2013, 06:14:37 pm »

Hoi Soraya,

Wanneer je gelijke nummers ziet, en dit kan overal zijn. De kilometerstand in een auto, de tijd op een klok, als de magnetron aftikt en er ineens nog 1:11 te gaan is, etc. betekent dit dat je "synchroom" loopt.

Wat dit inhoud, is dat de engelen je willen laten weten dat je nu bent waar je hoort te zijn en dat je op de goede weg bent. Elke nummer combinatie heeft verschillende betekenissen, maar het is vaak een boodschap van je beschermengelen die tegen je zeggen: we zijn er voor je.

Wanneer je hoopt en veel kijkt geldt het niet. Het moet je echt opvallen. Dus je gedachte is: even kijken hoe laat het is, oh 1:11. Dat telt. Als je denkt: het is nu 1:08, over 3 minuten ga ik weer kijken, dan telt het niet.

Hetzelfde geldt ook als je bijv 1:12 of 1:10 ziet. Dit is een boodschap van je engelen dat je niet synchroom loopt. Ofwel, dat je eens moet kijken of je nog wel gelukkig bent met bepaalde situaties en misschien iets moet aanpassen in je leven.

Weet ook dat dit soort tekens voor jou bestemd zijn, niet voor anderen. Als anderen deze tekens mogen zien, dan zien alleen zij het. Dus het iemand laten zien van: zag je dat, wil niet zeggen dat hun ineens synchroom lopen.

Voor zover ik weet heeft 00:11 geen speciale betekenis, maar als het voor jou speciaal voelt, dan is dit zeker wel speciaal. Je engelen weten wat voor jou een speciaal gevoel is en als ze een teken willen geven die alleen jij begrijpt, dan zou dit zo'n manier kunnen zijn.

Andere getallen die een betekenis hebben zijn 222/2222, 333, 444, etc. maar ook 1234, 2345 enz.

Liefs,
LPChip (en bedankt, ben blij dat je de site interessant vindt. :) )
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.128 seconden met 22 queries.