Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: zoenen in droom  (gelezen 3887 keer)

carolynn-lc

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
zoenen in droom
« Gepost op: mei 26, 2013, 09:20:50 am »

hallo! ik heb een droom gehad en ik wil heel graag weten wat het betekend :) dit is de droom:
ik ging met een paar jongens en meiden naar buiten, ineens lag ik op een skateboard, naast mij lag een jongen (tim, neef van iemand uit de straat waar ik veel mee praat op whatsapp) ik zoende hem maar hij trok terug. Daarna was het een beetje vaag maar toen ging ik samen met tim onder de douche (hij had zwembroek aan en ik bikini) toen gingen we naar huis en ging ik ergens op liggen in de tuin. vanuit mijn tuin zag ik de tuin van tim, hij zat op een schommel en keek naar mij. ik keek vanuit waar ik op lag door het raam van mijn huis en zag de keuken.toen keek ik weer naar tim. toen kwam tim naar me toe en ging naast me liggen. en toen zoende hij me.

ik ben benieuwd wat dit betekend
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:zoenen in droom
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2013, 12:59:19 pm »

Deze droom kan meerdere betekenissen hebben. Ik denk dat het in jouw geval het volgende betekend:

Je vind Tim best wel leuk en zou eigenlijk wel meer willen dan de vriendschap die je nu hebt. Je weet in het dagelijks leven niet zeker hoe Tim over jou denkt, en dat uit zich in deze droom. Er is onzekerheid van jouw kant, maar diep van binnen weet je dat Tim jou ook wel leuk vind, waarschijnlijk door de manier waarop Tim met jou berichten uitwisselt op WhatsApp.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.092 seconden met 22 queries.