Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Inleiding  (gelezen 11697 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Inleiding
« Gepost op: mei 12, 2013, 01:24:37 pm »

Ik heb een nieuw forum gemaakt om door te gaan waar ik ben gestopt in het forum 2012. Omdat het nu 2013 is, vind ik het niet handig om in het forum 2012 door te gaan.

Vele hadden het idee dat op 21 december 2012 iedereen zou ascenderen. Naarmate de datum dichterbij kwam begon ik meer te begrijpen dat het anders is.

Niet iedereen zal ascenderen, simpel weg omdat het een keuze is die je maakt. Als je wil, dan kun je ascenderen. Niet iedereen wil ascenderen, en om die reden kan niet iedereen ascenderen.

Daarnaast is voor hen die het wel wil de ascentie begonnen. Ascentie is niet iets wat *poef* gebeurd. Het is een moment waar je naartoe werkt.

Veel van de in het 2012 forum geposte informatie is nog steeds van toepassing. Heb je dat niet gelezen, doe dat dan alsnog.

Ascentie zal mogelijk zijn door het proces te begrijpen maar ook door de zoektocht naar jezelf aan te gaan en daarin alles wat lage energie (angst, boosheid, woede, jaloezie, en andere lage energieen) heeft op te lossen en ermee leren om te gaan zodat het geen deel meer van jezelf hoeft te zijn.
Als je deze ballast kwijt bent, zul je lichter gaan leven. Op een gegeven moment, zul je begrijpen wat je kan doen om ascentie te doen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.063 seconden met 22 queries.