Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: beelden/visioenen zien  (gelezen 13004 keer)

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
beelden/visioenen zien
« Gepost op: maart 11, 2013, 04:33:59 pm »

 hallo LPChip

ge weet dat ik beelden zie
maar in het begin zag ik hier en daar eentje
nu krijg ik een keer of 4 per week al een te zien
en sins een dag of 2 krijg ik een tot drie beelden achtereen te zien

wat wil dit allemaal betekenen ?? , wat is er aan de hand

liefs linda
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2013, 05:41:06 pm »

Hoi Linda,

Dit betekend dat het voor jou normaal begint te worden om de beelden te zien. Daardoor stel jij je meer open, en ga je nog meer zien. Wat de beelden betekenen weet ik echter niet, maar probeer eens op te letten of de beelden die je ziet ook terugkomen in het dagelijks leven.

Je hoeft er in het begin nog niets mee te doen. (later hoeft het nog steeds niet, maar je zal merken dat wanneer je er iets mee kan doen, het een enorme voldoening zal geven.)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2013, 06:02:06 pm »

 
vanmorgen zag ik een dansend meisje en de dans leek op zoemba
maar mijn oudste dochter doet aan zoemba

het tweede beeld heb ik helemaal niet goed gezien , en het begon steets opnieuw van in het begin
het heeft zeker een uur gedeurd ,en ben dan naar onder gegaan met de hoop dat het weg was
even daarna  ging ik terug slapen en daar was het weer , ik kan de beelden zien met open en gesloten ogen ,
maar met gesloten zie ik beter

liefs linda
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #3 Gepost op: maart 11, 2013, 06:43:07 pm »

Hoi Linda,

Praat eens met je oudste dochter en vertel over het beeld wat je zag. Probeer het te beschrijven. Misschien dat ze dan iets herkent. Het kan namelijk heel makkelijk zijn dat jij beelden voor andere mensen krijgt. De beelden zeggen jou niet veel maar voor de ander wel.

Wanneer een beeld zich herhaald, dan betekend dit dat jouw engelen dit belangrijk vinden en graag willen dat je er iets mee doet. Het kan ook nog zo zijn dat meerdere beelden over hetzelfde gaan. Bijvoorbeeld eerst een persoon, dan een handeling.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #4 Gepost op: maart 11, 2013, 07:29:35 pm »

vanmorgen was mijn dochter bij mij koffie komen drinken voor ze ging werken
dus heb ik haar verteld wat voor een beeld heb gezien , en ze andwoorde mij ,fijn dat je het mij verteld
dat was voor mij een hele opluchtig dat ze zo gereageert heeft ,

om zij weet ook veel van het spirutuele , om zij hoord zelf en ook denk ik dat ze weet ,
om als zij zegt dat stort seffes ineeen ,dan gebeurd dat ook
maar zij heeft haar gesloten voor zulke dingen om haar vriend heeft er bang van ,
en normaal wil ze er niets van horen , ik sta er nu alleen voor om kan er met niemand over praten ,
gelukkig kan ik het nu raad /uitleg aan jou vragen

het tweede beeld ging idd over twee personen maar kon het niet volgen , en de cirkel waar ik het in zie was te klein
en de beelden waren wit zwart


je bent een geweldige man om je legt alles heel goed uit , jij geeft goede uitleg !!!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #5 Gepost op: maart 11, 2013, 07:45:53 pm »

Hoi Linda,

Dank je wel. :) Fijn om te horen dat ik duidelijk praat. Dat is mijn bedoeling ook. :)

Ik denk dat het beeld van het kleine dansende meisje bedoeld is geweest zodat jij het met jouw dochter ging bespreken. Je weet nu dat ze positief reageert, en je dochter weet nu dat je deze beelden hebt.

In de toekomst kan je dochter je misschien ook helpen met andere beelden die jij niet begrijpt. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #6 Gepost op: maart 11, 2013, 07:52:55 pm »

dat wist ze wel dat ik beelden zie ,om ik had het haar verteld vande engel en de klare hemel
wat bedoeld was voor mijn zieke dochter
maar ik vind dat het een wonder was dat ze nu wel naar mij geluisterd heeft
als er nog zo wat moet zijn wat ik niet kan plaatsen ,dan moet ik wel een goed moment uit kiezen voor dat ze het wil horen ,moeilijk dus

maar  hoe noem je zo wat , wat ik zie
ik zeg gewoonlijk beelden

liefs linda
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2013, 08:39:24 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #7 Gepost op: maart 11, 2013, 08:55:51 pm »

Dit is helderziend. :)

Dus je kan nu zeggen dat je helderziend bent. Alleen zeggen de beelden je nog niets en moet je nog leren wat ze zijn en hoe je ze moet begrijpen.

En weet, dat als je aan je dochter VRAAGT of ze je kan helpen met een beeld, ze waarschijnlijk wel ja zegt. Veel mensen beginnen eerst een groot verhaal en hoe ze dan het niet snappen, maar vergeten daadwerkelijk te vragen, of doen dit pas als de ander al niet meer geinteresseerd is. Daardoor worden veel mensen niet geholpen.

Als jij begint met: <dochter>, ik heb een beeld gezien die ik niet snap. Wil jij me helpen? Misschien dat jij hem wel snapt?

Als ze dan ja zegt, dan leg je het beeld uit. Mocht ze dan geen tijd hebben, vraag dan wanneer ze eventueel wel tijd heeft, en geef aan dat je haar niet tot last wil zijn. :)

Hier vragen kan natuurlijk ook, maar voor mij is het veel moeilijker om je beelden een uitleg te geven, omdat m'n engelen moeite hebben om jouw situatie in te schatten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #8 Gepost op: maart 15, 2013, 09:29:48 pm »

 dank je wel LPChip
 
ik had je  verteld van het beeld  van dat dansend meisje wat op zoemba leek
mijn dochter kwam gisteren op bezoek en ze zij mama ik heb gisteren nog aan jou gedacht ,
hoezo zij ik en ze andwoorde ik ben moeten stoppen met dansen om ik kreeg hevige buikpijn

liefs linda
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #9 Gepost op: maart 16, 2013, 11:21:46 am »

:)

Zie je, het begint nu duidelijk te worden. Het zal nog wel even duren voordat elk beeld z'n betekenis duidelijk is, en zeker met nieuwe beelden kan het even duren voordat je snapt waarom je het gezien hebt, maar het belangrijkste is dat je er nu voor open staat. Let ook eens op je gevoel in het echte leven. Wellicht dat je het gevoel hebt dat je iets al hebt meegemaakt wat mogelijk een referentie naar een van je beelden is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #10 Gepost op: maart 28, 2013, 05:23:45 pm »

hallo LPChip

ik ben er weer

visioen ; 1

ik kreeg weer midden in de nacht een visioen
ik zag mooie muren van een mooie  ruwbouw zo leek dat er op
de venster was gebogen en open ik zag dat de ruit en open  toe ging de bouw draaide naar elke hoek
ik dacht eerst dat begind gewoon elke keer opnieuw maar snel had ik door dat het hoger en hoger ging
en het draaide maar rond , ik was al zo lang aan het kijken , dat ik ineens pijn in mijn been kreeg dan voelde ik het ook in mijn armen die pijn
ook begon ik mij op te jagen dat was van de spanning denk ik zo , ik kreeg  de indruk dat ik precies omhoog aan het klimmen was ??? dat leek zo tog
dat visoen was al zo lang bezig dat ik het niet goed meer aan kon , ben dan naar onder gegaan heb koffie en een sigaret gerookt
met het gedacht dat het over was , later ging ik dus lekker terug in mijn bed en hup daar was het weer het ging gewoon verder
ik kwam er gewoon niet onder uit , mocht niet meer slapen kijken wel
 
visioen ; 2

de dag er na kreeg ik rond  4 uur snachts  weer een visioen
 het duurde weer zo lang , eerst zag ik iemand in een bank zitten
en er schoof iemand een klein tukje achter uit , dan kreeg ik weer de eerste persoon te zien (die zat in de bank)
dan kwam er weer iemand achter die persoon uit en dat herkende ik het was mijn pleeg moeder
ze was even mooi als vroeger :)
dan liep ik door gangen uit , die gangen gingen open en weer toe
wie moest ik nog te zien krijgen , het duurde te lang ik begon me weer gespannen te voelen
ben onder mijn dekens gekropen  met gedacht dat het verdween , niets er van kwam er niet onder uit
ben naar onder gegaan weer koffie en maar roken weer
ging daarna terug mijn bed in maar het begon weer , kwam er weer eens niet onder uit , ik moest kijken

liefs linda
« Laatst bewerkt op: maart 28, 2013, 06:09:25 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #11 Gepost op: maart 28, 2013, 06:38:40 pm »

Bij visioen 1 krijg ik het gevoel dat je dit vanuit de ogen van iemand anders waarneemt die aan het klimmen is. Wat het verder betekend en om wie het gaat weet ik niet.

Bij visioen 2 vraag ik me af of je weet wanneer dit zich afspeelde. Is dit iets van vroeger of zou het zich nu af kunnen spelen? Als het van vroeger is, hoe lang geleden zou je inschatten dat dit afspeelde?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #12 Gepost op: maart 28, 2013, 07:46:20 pm »


ik heb de twee visioenen achteraf weer in mijn gedachten gezet , kan het in mijn gedachten nog goed nagaan
van visioen 1 kan ik niet zeggen wat het betekende het beeld was niet helder genoeg het was te donker

het tweede beeld leek eerst dat er allemaal stoelen op een rij stonden en op iedere stoel zat er volgens mij iemand
er shoof soms achter iemand een persoon uit , kon niet herkennen wie , maar hier en daar stond iemand recht met witte lange kleren aan
maar deze persoon stond dus niet kort bij ,maar mijn pleegmoeder herkende ik heel duidelijk , ik was ongeveer 9 jaar toen ze overleed
en hoe ik ze zag in het beeld  zo hebben wij van haar een foto ,

maar lag mij niet uit soms als ik een beeld zie en het duurt lang dan begin ik in mijn gedachten te praten tegen het beeld
gek hé hihi


Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #13 Gepost op: maart 30, 2013, 12:16:38 am »

Ik zal je nooit uitlachen. Als het beeld ook terugpraat, dan gaat dit verder dan alleen visioenen. :)

Praten ze ook terug (ook als het net lijkt alsof jij zelf doet alsof ze terug praten is dat goed genoeg).

Als dit zo is, laat het dan even weten.

Als je deze beelden ziet, heb je dan ook het gevoel dat het vroeger was? Dus dat jij nog jong was, of heb je wel het gevoel dat jij even wijs bent als je nu bent?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:beelden/visioenen zien
« Reactie #14 Gepost op: maart 31, 2013, 02:46:10 pm »

hoi LPChip

 wens je een fijne paasdag toe :D

nee
 die beelden andwoorden mij niet , soms zeg ik (in mijn gedachten ) maak de lens groter dan kan ik beter kijken ,
en zeg soms ook this te donker zie het niet goed !!
het beeld gaat gewoon verder in het  tempo slow motion
alleen voel ik soms dat er wat over mijn ogen komt (voel)?? ,  dan zie ik allemaal witte plekken (glazig zicht ) heb ik dan voor even
maar het beeld blijft het zelfde

maar een vraagje : ik word wel nieuwshiering
................................................
Als het beeld ook terugpraat, dan gaat dit verder dan alleen visioenen.
waar gaan we dan henen , wat wil dat zeggen

ook blijf ik de zelfde persoon , dus de echte ikke

liefs linda
« Laatst bewerkt op: maart 31, 2013, 02:56:41 pm door linda1 »
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.07 seconden met 22 queries.