Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: ik heb bezoek gehad  (gelezen 7088 keer)

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
ik heb bezoek gehad
« Gepost op: februari 16, 2013, 11:15:54 pm »

goedeavond

ik weet niet of ik mijn bericht hier mag plaatsen ,

ik heb bezoek gehad deze nacht

ik werd wakker rond twee uur ,zo lijk iedere nacht
langs mijn bed stond iets het was wit en er liepen zigzag lijlen in (gebogen)
ik rook een sterke tabak geur en ineens gingen er trillingen door mijn ganse licchaam
en even later kreeg ik een beeld tezien (visioen) denk ik
ik zag een wit pat en het liep een witte tunnel binnen aan de boven kand van de tunnel
zag ik witte pikkeltjes hangen juist komma's
dan kwam er een gezicht te voorschijn het was bruin met ronde ogen ,een oud uiterlijk denk ik
en dan ging alles weg


heeft iemand een id wat dat was ??

liefs linda
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2013, 02:25:54 pm »

Het gevoel dat ik hierbij krijg is dit:

Een entiteit (ik vermoed een engel) heeft je meegenomen omdat een overledene moeite heeft los te komen van de aarde. Ken je iemand die in de afgelopen jaren is overleden die leek op het beeld wat je zag, en deze persoon rookte?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #2 Gepost op: februari 17, 2013, 04:32:13 pm »

mijn vader is 13 jaar geleden overleden hij rookte wel enorm veel soms twee te gelijk haha ,mijn moeder is heel jong overleden zij was amper 35 jaar oud
toen was ik 4 jaar ,haar heb ik nooit gekend(gezien)
ik ben wel een jaar na mijn vader is overleden in zijn huis gaan wonen
van toen ben ik stilaan beginnen te zien ,daar na jaren niets meer en nu komt alles kort op een dat ik zie ,riek en voel
vovolgens mij moet je tog kunnen zien voor het te zien enz ,misschien ben ik ook mis met mijn mening
maar ik denk dat jij het wel kan weten

maar een dag voor mijn vader gestorven was stonden ik ,mijn broer , en mijn zus aan zijn bed
hij keek ineens naar ons drie eerst naar mij dan mijn zus en dan naar mijn broer
dan wees hij met zijn wijswinger naar mij en daarna maakte een srevige vuist naar mijn broer
wat hij hier mee wou zeggen dat weet ik niet zou da echt wel willen weten waarom hij naar mij wees

soms denk ik dat hij mij een gave heeft gegeven , of hoe noemt je zo iets

dat gezicht wat ik gezien heb in dat beeld , heb ik niet kunnen plaatsen om het zag er zo raar uit
en het was ook te snel weg
hoe noem je zulke beelden die ik te zien krijg ,zie het altijd in een cirkel

vannacht toen ik wakker werd kreeg ik weer een beeld , deze keer kreeg ik een engel te zien (kinder engel)
de engel verdween en ik kreeg wolken te zien in een heldere hemel en weg was dit beeld weer
heb het weer in een cirkel gezien

liefs linda
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2013, 04:41:49 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #3 Gepost op: februari 17, 2013, 05:14:53 pm »

Je vader heeft met zijn wijsgebaar niets aan jou gegeven. Dit heb je altijd al gehad. Hij heeft alleen willen vertellen dat hij toen pas wist dat je speciaal bent en er meer in je zit.

Wanneer mensen bijna overlijden zijn ze veel nauwer verbonden met gene zijde waardoor ze bovennatuurlijke waarnemingen hebben. Ik denk dat je vader daar het gebaar maakte dat hij trots op je is.

En naar je broer het gebaar dat hij z'n schouders eronder moet zetten.

Wat de beelden precies voor jou betekenen is iets wat voor jou duidelijk zal worden. Probeer de verbanden te zoeken met de beelden en gebeurtenissen in het echte leven, en je gaat doorkrijgen wat de beelden betekenen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #4 Gepost op: februari 18, 2013, 01:53:22 pm »

ik hoop dat ik die betekenissen van mijn beelden kan plaatsen
maar op moment snap ik er niets van hoor !! ,vind dat ik zo rare beelden te zien krijg
maar nog zo een raar beeld die ik overtijd heb gezien ,dat gaat over onze poes ze zat en er stonden benen langs met een blauwe broek aan
wat dat wil zeggen weet ik  ook niet

alleen is de poes van een overleden jongen van 21 jaar ,
de poes hebben wij nu in huis genomen

maar hartelijk dank dat je mij zo goed verder helpt met mijn vragen lpchip  :D

liefs linda
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2013, 01:55:16 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #5 Gepost op: februari 18, 2013, 03:07:43 pm »

Dat klinkt alsof de overleden jongen nog bij de poes is. Weet dat katten vaak heel spiritueel zijn, en dat de jongen en de poes waarschijnlijk elkaar gewoon kunnen zien. Dit zorgt ervoor dat de jongen niet los kan komen van de aarde en daarom zie jij het.

Ik begin het gevoel te krijgen dat de beelden die je ziet door je onderbewustzijn opgepakt worden in het dagelijks leven, en dat je 's ochtends en 's avonds een moment hebt waarbij je onderbewustzijn deze beelden aan je kan tonen.

Hoop dat dit helpt. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #6 Gepost op: februari 18, 2013, 03:16:50 pm »

wat bedoel je hier mee ,ik heb epilepsie ik begrijp sinds toen niet alle woorden niet meer zo goed
dat zie je soms aan mijn zinnen die ik maak (schijf )

Ik begin het gevoel te krijgen dat de beelden die je ziet door je onderbewustzijn opgepakt worden in het dagelijks leven, en dat je 's ochtends en 's avonds een moment hebt waarbij je onderbewustzijn deze beelden aan je kan tonen

is dat ook spiritueel zijn ,weet niet goed hoe ik het moet vragen
lag me a.u.b niet uit met mijn domme vraag

liefs linda
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2013, 04:25:53 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #7 Gepost op: februari 18, 2013, 05:36:31 pm »

Allereerst, er bestaan geen domme vragen. Zeker niet als je moeite hebt met taal door epilepsie.

Wat ik bedoel te zeggen is dit. Je ziet de beelden in het dagelijks leven, alleen heb je niet door dat je ze ziet. Je ziet ze zeg maar op een onbewust level (onderbewustzijn). Deze beelden komen als herinneringen boven wanneer je in opperste rust bent, en dat is rond het gaan slapen/opstaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #8 Gepost op: februari 18, 2013, 05:45:31 pm »

hartelijk dank voor je begrip ,  ;)

die beelden die ik zie worden meer en meer ,soms ook een paar dagen niets en dan zijn ze er weer
 
maar hoe kan dit een maal zag ik een beeld aankomen ,ik kreeg het niet gezien en ik vrieg in mijn gedachten kan ik het nog eens zien
en het begon gewoon iedere keer op nieuw tot ik het volledig gezien had
ik heb het beeld eigelijk aan de draai gehouden

liefs linda
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2013, 06:00:09 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ik heb bezoek gehad
« Reactie #9 Gepost op: februari 18, 2013, 07:32:37 pm »

Of dit beeld zat dieper in je, of je had op dat moment moeite met concentreren. Ik denk overigens het eerste.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.12 seconden met 22 queries.