Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: zien , ruiken , voelen  (gelezen 4539 keer)

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
zien , ruiken , voelen
« Gepost op: februari 06, 2013, 09:31:17 pm »

 hallo

ik heb enkele vragen over wat ik de laatste tijd zie voel en ruik

ik heb een gestalte gezien , ik werd midden in de nacht wakker en ik zag tussen mijn man en mij
een gestalte gezien (zittend ) heb het redelijk duidelijk gezien , dat had ik gezien en weg was het ook
en een paar weken geleden heb ik onder nog een gestalte redelijk duidelijk gezien
gelukkig had ik daar geen bang van ,

en de laatste tijd als ik ga slapen ,dan zie ik licht puntjes
ook krijg ik tochtjes over mijn gezicht en dan ruik ik een goede geur het riekt zalig , het riekt naar bloemen
een nacht liet het mij duidelijk merken dat er ze er is

en krijg ook beelden te zien als ik wakker ben of word
zie altijd alles in een cirkel
ik zie vb halve gezichten enz

wat is er aan de hand bij mij , ben ik spiritueel of beeld ik mij het in !!!!

liefs linda
Gelogd

witzwaantje

  • Gast
Re:zien , ruiken , voelen
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2013, 12:05:32 pm »

hoi hoi

Ik denk niet dat je het inbeeld.
Voor mezelf is de ochtend of net bij het inslapen een goed moment voor ingevingen/waarnemingen.
Zo lang je je er goed bij voelt is er niets mis.

Liefs witzwaantje
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2013, 12:28:39 pm door witzwaantje »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:zien , ruiken , voelen
« Reactie #2 Gepost op: februari 07, 2013, 12:29:21 pm »

Hoi Linda,

Inderdaad, wat je ziet is iets of iemand die jou wil laten weten dat ze er voor je is. Een beschermengel of een overledene die jou wil laten weten over jou te waken.

Normaal zou ik vragen welke kleur de entiteit heeft. Dit is dan wit of zwart, waar wit een positieve entiteit is, en zwart een negatieve entiteit, maar uit de rest van je tekst kan ik opmaken dat het om een witte entiteit gaat.

Even ter verduidelijking:
Wanneer wij slapen gaan, koppelen wij onze ziel los van ons fysiek lichaam. De Ziel bevind zich in de 4e dimensie, waar ook entiteiten zich bevinden die ons komen opzoeken, of die hun dood nog niet verwerkt hebben. Als wij dromen, dan vinden deze dromen zich ook in de 4e dimensie plaats.

Wat er gebeurd is, is als volgt: Omdat je net wakker wordt, is jouw ziel nog niet helemaal aan je lichaam gekoppeld. Daardoor kun je met je fyzieke lichaam dingen zien die in de 4e dimensie zijn. Als je heel spiritueel bent, en je bent rustig zonder angsten, kun je je vibraties verhogen, waardoor je zelfs overdag dit kan waarnemen (maar dit is een stap verder, zo ver ben je nog niet).

Onze gidsen willen altijd graag met ons communiceren, maar meestal staan wij daar niet open voor. Nu 's ochtends en 's avonds vlak voor of na het naar bed gaan/wakker worden is zo'n moment waarop communicatie makkelijker is. Daarom dat je deze beelden ook dan ziet.

Ik hoop dat dit je verder helpt.

Heb je meer vragen, dan horen we dat graag. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linda1

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re:zien , ruiken , voelen
« Reactie #3 Gepost op: februari 07, 2013, 07:16:58 pm »

hallo witzwaantje en lpchip

dank je wel voor de uitleg ,nu weet ik dat ik me niets inbeeld
de entiteit /gestalte heb ik gewoon in kleur gezien ,kon zien hoe ze er uitzagen  , die lichtpuntjes zijn ook wit en er lopen precies witte wolkjes tussen
als ik mijn ogen toe doe dan zie ik niet gewoon zwart , maar ik zie lichtpuntjes met de wolkjes er tussen
soms lijkt het op sterrehemel hihi

die beelden die ik smorgens/savonds zie , kan ik helaas niet plaatsen wat het betekend
bv een half goud kleurig gelaat enz

10 jaar terug heb ik de eerste entiteit:gestalte gezien ,maar heb daar toen niet bij stil gestaan
maar nu komt alles korter bij een
bv de tocht die ik voel en de geur , en dan die puntjes en de ander  entiteit /gestalte

lieve groetjes linda
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2013, 07:29:07 pm door linda1 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:zien , ruiken , voelen
« Reactie #4 Gepost op: februari 07, 2013, 08:12:03 pm »

De tocht en geur en kou zijn manieren waarop hun jou willen laten weten dat ze bij je zijn en dat ze over je waken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.104 seconden met 22 queries.