Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaart leggen  (gelezen 4199 keer)

Romy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Kaart leggen
« Gepost op: januari 21, 2013, 04:52:42 pm »

Wil je een kaart voor mij leggen?
Ik weet alleen niet echt wat voor onderwerp.. mijn leven in het algemeen..? Wat ik kan verbeteren ?
En nog 1 vraag over mijn partner.. : Of die serieus is en van me houd?

Dankjewel
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaart leggen
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2013, 05:10:36 pm »

Hoi Romy,

Ik zal beginnen met een kaart te trekken die betrekking heeft op jouw spirituele leven en of de kaarten tips kunnen geven hoe je dit kan verbeteren.

Wat betreft de vraag over je partner, dit is een lastige vraag, omdat het universum deze verkeerd kan interpreteren, of gevoelens van een andere persoon kunnen opvangen. Heb je daarom een naam voor me? Hoeft alleen voornaam te zijn of initialen zodat het universum zeker weet dat je die persoon bedoelt.


Ik heb voor jou een I-Ching kaart getrokken, en heb daarbij de volgende vraag gesteld:
Mag ik een kaart voor Romy die haar kan vertellen wat voor haar op dit moment belangrijk is en eventueel kan verbeteren?

Ik heb de volgende kaart getrokken:

#37 Chia Jên - Het Gezin

Chia Jên vertegenwoordigt het
harmonieuze gezin. De fundering is
de liefde tussen man en vrouw,
wiens complimentaire eigen-
schappen elkaar aanvullen. Het gezin
is een menselijke microkosmos vol
liefde en gezag die de buitenwereld
kan beïnvloeden.

6. Neem verantwoordelijkheid.
    Voorspoed zal u en andderen
    ten deel vallen.
5. Accepteer hulp zonder angst.
4. Evenwicht brengt gezondheid en
    voorspoed.
3. Eerlijke discipline brengt orde en
    gezag.
2. Beperk u tot de essentiële
    verplichtingen.
1. Grenzen vroegtijdig afbakenen is
    beter voor iedereen.



Als ik dit zo lees, en ik de inschatting maak met betrekking tot je dromen en welke informatie ik nog meer binnenkrijg, dan wil ik daar het volgende aan toevoegen.

Je bent wat onzeker in je relatie, wat geheel aan jouw kant ligt, en niet zo zeer bij je partner. Je vraagt je dan ook af of hij serieus is en van je houd, en ik denk dat dit niet eens een probleem is.

Waarschijnlijk hebben jullie af en toe een meningsverschil of gebeuren er dingen waar jij je ongelukkig bij voelt. Deze kaart zegt namelijk dat de huidige relatie de moeite waard is, maar nog beter gevormd mag worden zodat hij voor jullie allebij nog beter wordt.

Het aangeven van jouw grenzen is daar een voorbeeld van. Je zegt nu te snel ja waardoor je dingen doet die je eigenlijk niet wil. Ik heb het gevoel dat jouw partner daardoor een beetje weerstand mist die hij graag in een relatie ziet. Daardoor wordt hij makkelijk en heb jij nog meer het idee dat alles bij jou ligt.

Probeer evenwicht te vinden in geven en nemen. Niet alleen geven dus.

Ik hoop dat ik je zo genoeg heb kunnen helpen. Mocht je hiermee niet meer de behoefde hebben voor die vraag over je partner, dan kan ik dat me voorstellen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Romy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re:Kaart leggen
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2013, 05:19:14 pm »

Dankjewel hiervoor LP CHip!!
Toch vind ik het grappig dat dit er uit komt.. hij zegt ook altijd dat ik geduld moet hebben dat alles goed komt. Maar we zijn al wat jaren verder en ik heb nog nooit echt plezier gehad. En ik heb echt heel vaak gedacht om er mee te stoppen maar door omstandigheden gaat dat nu niet meer zo makkelijk. Ik kan nou niet echt zeggen dat ik blij ben met mijn leven zoals die nu is. Het maakt me echt wanhopig, ik wil er voor gaan.. maar ik geef er nu te veel voor op.
Wil er niet te veel over op internet in het openbaar over zeggen.
De initialen kan ik geven dat is de: S.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaart leggen
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2013, 06:13:50 pm »

Ik hoef geen kaart te trekken om te weten dat het van zijn kant geen probleem is. Hij heeft al heel lang door dat jij eigenlijk te veel over de streep gaat en heeft dit ook geprobeerd om bij je kenbaar te maken. Het probleem is steeds geweest dat je het zelf niet gezien hebt waardoor je er niet voor open stond. Inmiddels sta je er meer voor open, dus de eerste stap is gezet.

De tijd is nu dat je leert om nee te zeggen. Wees niet bang dat mensen ineens nee van je gaan horen. Het zal een verrassing voor ze zijn, maar nadat jij uitlegt waarom je nee zegt, zul je zien dat hun het prima vinden.

Als je moeite hebt om nee te zeggen, doe dan eerst dit. Als ze iets direct aan je vragen, zeg dan eerst hmm, en ga nadenken. Daaraan kunnen ze al zien dat het waarschijnlijk niet gaat lukken, en hen die je goed kennen zullen dan zelf al met een nee komen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.088 seconden met 22 queries.