Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik droom steeds over dezelfde jongen.  (gelezen 12741 keer)

Romy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Ik droom steeds over dezelfde jongen.
« Gepost op: januari 21, 2013, 01:39:47 pm »

Hallo,

Ik heb ook zo iets mee gemaakt.
Ik heb al een paar jaar een relatie en nu sinds een maand of 2 droom ik over een jongen. (die ik verder nauwelijks ken)
Er zit soms best een lange tijd tussen dat ik over hem droom maar toch blijf ik over hem dromen.
Ik heb in het dagelijkse leven niet zo veel met hem. Wij spreken elkaar eigenlijk zelden tot nooit. En ik vind het een leuke een aardige jongen, maar denk eigenlijk nooit aan hem.
In die droom zijn we verliefd op elkaar en kunnen we niet van elkaar afblijven?? Wat betekent dit?

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ik droom steeds over dezelfde jongen.
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2013, 02:53:37 pm »

Hoi Romy,

Ik heb hier een eigen topic van gemaakt om te voorkomen dat er straks 2 dromen door elkaar gaan lopen en het moeilijk te volgen wordt.

In jouw geval kan het meerdere dingen betekenen.

Het kan zijn dat je dit droomt puur om te experimenteren, maar het kan ook een bericht van je onderbewustzijn zijn. Ik vermoed het laatste.

Als je een experimentele droom hebt (ik noem ze speeltuin dromen) dan creëer je situaties om te kijken hoe het gaat. Maar dit soort dromen gebeuren vaak max 3 keer en houden dan op.

Het kan ook zo zijn dat je onderbewustzijn jou iets wil duidelijk maken. Gaat het niet zo goed in je huidige relatie, of zou je willen dat er dingen veranderden?
Als ik de droom analyseer dan krijg ik het gevoel dat je in je huidige relatie de liefde kwijt bent en dat het te gewoontjes gaat. Je zou weer dat verliefde gevoel van het begin willen ervaren.

De jongen in deze droom hoeft niet perse degene te zijn met wie je die relatie zou willen aangaan.

Het kan zijn dat de jongen in het echt bepaalde eigenschappen heeft die je graag zou willen zien en nu mist. Het kan ook zijn dat de jongen symbool staat voor iets wat buiten je bereik ligt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Romy

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re:Ik droom steeds over dezelfde jongen.
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2013, 04:05:37 pm »

Dank voor je snelle antwoord.
Ik denk dat je gelijk hebt en dat het niet om een speeltuin droom gaat  ;D
Het is lastig om zo iets te beoordelen ik kan er zelf ook niet echt een vinger op leggen.
Maar nu het al vaker is gebeurt en elke keer ook dezelfde persoon blijf ik er de hele tijd aan denken.
Hoe doe je het.. om dingen zo goed in te schatten ? :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ik droom steeds over dezelfde jongen.
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2013, 04:58:05 pm »

Hoi Romy,

Wanneer ik jouw bericht lees, krijg ik via het universum extra informatie. Noem het een ingeving of een bericht van mijn engelen. Hierdoor krijg ik een beeld van jouw verhaal waardoor ik beter een antwoord kan geven.

Soms gebeurd het zelfs dat ik het antwoord niet weet, en dan schrijf ik op wat er als eerste in mij opkomt en dat lijkt dan achteraf te kloppen. In zo'n geval krijg ik van m'n engelen het antwoord. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.092 seconden met 22 queries.