Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Fijn Aquariustijdperk  (gelezen 15833 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Fijn Aquariustijdperk
« Gepost op: december 21, 2012, 10:53:46 am »

Lieve leden en gasten van Armina,

Vandaag is het een hele speciale dag. Vandaag is de eerste nieuwe dag van de mayakalender (eng), welke cyclus zo'n 5000+ jaar duurt.

Omdat het een bijzondere dag is wenst Armina iedereen een fijne nieuwe cyclus. Met oog op Ascentie gaan de komende jaren enorm bijzonder worden en Armina kijkt ernaar uit om dit te mogen beleven.

Mocht je vragen hebben over deze nieuwe periode, dan kun je altijd een onderwerp starten op het forum.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Saffier

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Fijn Aquariustijdperk
« Reactie #1 Gepost op: december 21, 2012, 12:03:41 pm »

Dank voor je beste wensen lieve Chip...hetzelfde aan jou en alle leden hier.
Hartegroet aan allen van
Saffier
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Fijn Aquariustijdperk
« Reactie #2 Gepost op: december 21, 2012, 01:54:49 pm »

Jij ook bedankt Saffier.

Leuk om te zien dat je de moeite hebt genomen om hierop te reageren, zeker gezien het je eerste bericht is.

Ik hoop dat anderen dat ook gaan doen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

anna

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re:Fijn Aquariustijdperk
« Reactie #3 Gepost op: december 28, 2012, 03:05:56 pm »

Hoi Allemaal,

Iedereen uiteraard ook de beste wensen voor dit nieuwe tijdperk  :D.
Ik wilde graag wat delen, wat gisteren in gesprek met een vriendin naar voren kwam.
 
Alhoewel er heel veel bronnen op het internet zijn aangaande de nieuwe tijd kwam zij met een nieuwe bron.
Wat ik interessant vond was dat we volgens haar momenteel in een soort tussenfase zitten voordat het echte gouden tijdperk begint.
Deze 'tussenfase' is begonnen op 21 december 2012 en duurt volgens haar tot 2018.
In deze periode is het de bedoeling dat we zoveel mogelijk richting het licht groeien zodat we klaar zijn voor de 'overgang'.
Als het ware een transformatie proces.
Ik ben wel benieuwd hoe anderen hier over denken.

Ikzelf denk dat we in een energie uplifting tijdperk zijn gekomen. Maar hecht ook aan het idee dat we via ons innerlijke steeds meer verheven kunnen worden (aka spritueel) zodat we letterlijk kunnen instromen naar een hogere energie. Het verschil hierbij is dat de verandering via ons 'innerlijke' gebeurd en zo een nieuwe 'werkelijkheid creëert. Terwijl ik bij de andere bron meer proef dat de nieuwe werkelijkheid meer via onze zintuigen, dus via onze perceptie gebeurd, zonder dat er een duidelijke verschuiving via ons innerlijke gebeurd.

Vrij technisch  :P maar ben wel benieuw hoe anderen dit zien :)

Veel liefde in het nieuw jaar gewenst x

 
Gelogd
If you don't change direction, you might end up where you are heading

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Fijn Aquariustijdperk
« Reactie #4 Gepost op: december 28, 2012, 04:24:55 pm »

Hoi Anna,

Er is inderdaad een overgangsfase. Ik wist niet hoe lang deze zou duren, dus als ze zegt dat het tot 2018 duurt, dan ga ik daar in mee. We zullen eerst moeten groeien, en pas als iedereen die ascentie wil doen er klaar voor is, dan zal dat gebeuren. 2018 klinkt dan zelfs redelijk snel. Wel geloof ik dat velen ruim voor die tijd al tegen ascentie aan zullen zitten, waardoor je al veel eerder het gevoel hebt dat je in het gouden tijdperk bent. Maar zodra de ascentie dan echt gebeurd, dan zal dat ineens een openbaring worden waarbij je denkt, oh wow... en ik maar denken dat we er al waren.

Bedankt voor het delen. :) En iedereen alvast een prettig 2013 toegewenst. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Stefanhvt

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Fijn Aquariustijdperk
« Reactie #5 Gepost op: juli 30, 2021, 06:21:03 pm »

Lieve leden en gasten van Armina,

Vandaag is het een hele speciale dag. Vandaag is de eerste nieuwe dag van de mayakalender (eng), welke cyclus zo'n 5000+ jaar duurt.

Omdat het een bijzondere dag is wenst Armina iedereen een fijne nieuwe cyclus. Met oog op Ascentie gaan de komende jaren enorm bijzonder worden en Armina kijkt ernaar uit om dit te mogen beleven.

Mocht je vragen hebben over deze nieuwe periode, dan kun je altijd een onderwerp starten op het forum.

Liefs,
LPChip

Heb jij mischien enige kennis over de tijd, de vervorming of manipulatie van tijd, en 2012? Volgens de bijbel zou Satan er op uit zijn om tijden en wet te veranderen. Ik vraag me af of dat mischien in verband zou kunnen staan met al die mensen die van 2012 weinig, of niets gemerkt hebben ?

Het is zo dat de ascentie een soort vaststaand gebeuren is, dat cyclisch is vastgelegd. Echter, niemand houd er rekening mee dat er ook met de tijd wordt gespeeld, deze gemanipuleerd wordt, en er ook buitenaardse groeperingen zijn, die tijd en ruimte trancenderen, zoals je hier leest: http://lightofchrittruth.com, en hier de groepering zelf terug vind op de website van hen channelaar: http://www.askrealjesus.com

Met vriendelijke groet, Stefan.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Fijn Aquariustijdperk
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2021, 11:11:12 pm »

De ascentie is een plan wat heel veel jaren duurt, en ja, er wordt met de tijd geknoeid, dat klopt. Wat we nu meemaken, in 2020 en 2021 zou in eerste instantie in 2018 al plaatsvinden, en ook nu is de tijd opgerekt. Ik heb geen goed zicht op de exacte tijdlijn, ook al ben ik in staat om buiten de tijd waar te nemen. Ik kan alleen zien hoe de balk loopt en waar we ongeveer zitten, maar ik heb geen invloed op de snelheid en deze veranderd ook steeds waardoor voorspellen heel lastig is, en ik dat dan ook niet doe.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.167 seconden met 23 queries.