Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Hoe kom ik in contact?  (gelezen 20934 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hoe kom ik in contact?
« Reactie #15 Gepost op: januari 09, 2013, 06:05:17 pm »

Hoi Laura,

Warrig of niet, ik heb je helemaal gevolgd. :)

Dit is inderdaad een hele hardnekkige entiteit, waar je echt een medium nodig zal hebben om deze weg te krijgen.

Hij is wel even weggeweest, maar jijzelf hebt hem nog niet verwerkt waardoor hij weer terugkomt. Het is dus een proces wat aan 2 kanten werkt. Hem weg en bij jou de verwerking.

Ik denk dat het 't beste is om dit probleem als volgt aan te pakken:

- neem een vakantie van je kamer (en als het kan het klooster) zodat je een tijdje echt ergens anders bent.
- laat een medium gedurende deze tijd je kamer reinigen en controleren zodat het medium zeker kan zijn dat het probleem opgelost is en niet terugkomt.
- Als het medium de zaak gereinigd heeft en bevestigd heeft dat het is opgelost, laat dan het medium met jouw contact opnemen om je te vertellen dat het opgelost is.
- Als het medium je dit zegt, weet dan dat het zo is.
- Als je het nog niet verwerkt hebt (je bent bang om terug naar je kamer te gaan) blijf dan nog even weg.


Sowieso ook belangrijk: is er iets vlakbij of in de inbouwkast naast jouw bed wat hem daar kan houden? Bijvoorbeeld zelfde kleur verf of een schilderij of iets?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.178 seconden met 22 queries.