Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Pijn van andere voelen  (gelezen 8724 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Pijn van andere voelen
« Gepost op: november 12, 2012, 07:20:48 pm »

Oke een vraag en hoop dat iemand me verder kan helpen..

Ik kom er dus achter dat ik pijn van andere voel (buikpijn hoofdpijn en noem maar op). Ik heb dit in het verleden al verschillende keren meegemaakt met oa mijn zusje. Ook laatst nog met mijn vriend, als ik me concentreerde kon ik zeg maar met hem meevoelen. altijd mensen die dicht bij me staan.

Maar nu had ik het laatst ook al met mijn collega die had hoofdpijn op een gegeven moment had ik het ook en kwam ik er niet van af, heel irritant toen ik aan haar vroeg of ze nog hoofdpijn had, was het bij haar aan het minderen terwijl het bij mij erger werd. ik wees de plek aan en dat was precies hetzelfde plekje als bij haar..

Nu is mijn hoofd extra gevoelig (vaak migraine gehad en dankzij magnetiseur ervan afgekomen maar nog steeds zwak punt)



Vroeg me dus af kun je pijnen van andere overnemen? en hoe sluit je je ervoor af?? Er is me een aantal keer verteld door mensen dat ik en mijn moeder zouden kunnen magnetiseren, heb alleen geen idee hoe dit te doen.. heeft dit dan met elkaar te maken??


Het zijn nu meerdere vragen haha maar hoop dat iemand een antwoord heeft of me iig verder op weg kan helpen..
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Pijn van andere voelen
« Reactie #1 Gepost op: november 12, 2012, 08:44:05 pm »

Hoi Eni,

Dat je pijn op afstand kan voelen is bekend, maar het daadwerkelijk overnemen is nieuw voor mij.

Ik weet dat je met magnetiseren een pijn overneemt omdat je de energie verplaatst ipv gebruik te maken van universele energie.

Terwijl ik typ krijg ik de volgende ingeving: als jouw dit overkomt, dan zijn deze mensen vaak niet heel ver uit jouw buurt, klopt dat?

Wat ik vermoed is dat jij met jouw energie veld in dat van hun staat en daarmee net als met magnetiseren hun negatieve energie verplaatst.

Ik heb weleens gehoord van mensen die hun energieveld zo groot hebben gemaakt dat hij de hele huiskamer omspringt, en ik vermoed dat jouw energieveld ook groter is dan nodig.

Hoe sluit je je ervoor af? Ik ken wel een oefening waarmee je je sowieso kunt afsluiten voor andermans energieen, maar als je met magnetiseren al bent begonnen met het overnemen van iemands energie, dan gaat dat niet meer weg totdat je het bij jezelf hebt weggehaald. Ik denk dat het voor jou verstandiger is om je energieveld te verkleinen om te voorkomen dat je de energieen van mensen die wat verder weg zijn ook overneemt.

Doe hiervoor het volgende:
Ga mediteren en kom tot jezelf. Visualiseer dat er vanuit jou energie komt. Allemaal lichtstralen die naar buiten gaan. En deze lichtstralen gaan zover dat je merkt dat ze echt een heel eind uitsteken. Zoek met je gevoel het einde van de lichtstralen op, en merk dat je hier een rand hebt waarbij je aan de ene kant nog wel dingen makkelijk waarneemt, en aan de andere kant niet. Visualiseer nu dat je deze rand naar je toe trekt en dat je je energieveld kleiner maakt. Het is gebruikelijk dat het een halve tot een meter van je af staat, niet de vele meters dat het nu doet (of deed).

Sluit tenslotte je meditatie af.

Je zal merken dat je hierdoor ook meer energie krijgt omdat je je energieveld niet meer zo hard hoeft te laten stralen.


Betreffende hoe te magnetiseren. Ik wil je best vertellen hoe dit werkt, maar weet wel dat magnetiseren het volgende betekend:
een ander z'n energieveld aanpassen doormiddel van jouw eigen energieveld. Wanneer je dit doet komt de negatieve energie vrij en dit blijft op de plek hangen, en uiteindelijk vang jij het weer op. Zo neem je de klachten van een ander over, tenzij je goed de negatieve energie van je afschudt.

Om te magnetiseren doe je het volgende:
Plaats je ene hand 5 cm van de pijnplek af, en je andere hand 10 cm. Visualiseer dat er energie van je ene hand (die het dichtst bij de pijn is) naar je andere hand stroomt, zo dwars door het lichaam van de ander, door de pijn zone heen.

De energie stroomt en neemt zo de pijn mee. Verplaats je handen en de energie gaat zich mee verplaatsen. Zo kun je de pijn uit het lichaam trekken. Doe dit lang genoeg en het zal werken.

Let wel op, probeer tenminste elke 30 seconden of eerder je handen van de plek af te halen en maak bewegingen alsof ze nat zijn en je ze droog wil slaan. Je slaat de energie van je af. Dit is heel belangrijk, anders neem je zo de kwaal van de ander over.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re:Pijn van andere voelen
« Reactie #2 Gepost op: november 12, 2012, 11:04:26 pm »

Bedankt voor je snelle reactie.

Als ik de pijn overneem zijn die personen idd bij mij in de buurt. pijn voelen (eigenlijk altijd van iemand die "dicht bij staat"" - als familie- ) kan idd van verre afstand.

Ik zal eerst eens die oefening proberen om mijn energieveld wat kleiner te maken. Ik probeer vaak ook de pyramide van licht (is dat het zelfde effect?) maar op mijn werk zelf heb ik daar al meestal niet meer de rust voor helaas. dus zal ik dit sochtends voor het werk eens proberen te doen.


Het magnetiseren zal ik tot nu toe nog maar even beperken tot het oefenen bij familie..




Ik ging toen ik jonger was vaak naar de dokter met iets waar ik last van dacht te hebben, daar aangekomen en testjes gedaan te hebben was er vaak niks te zien/horen etc.
Nu ik daar deze tijd over nadenk, denk ik dat ik toen ook al pijn voelde/overnam van mijn familie of klasgenoten. want als ik dan thuis kwam was er bijna altijd wel iemand die dat dan ook had.

iig bedankt voor je tips :-)
Als iemand anders hier nog iets over te melden heeft hoor ik dit nog graag!
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re:Pijn van andere voelen
« Reactie #3 Gepost op: november 12, 2012, 11:10:54 pm »

nog ff een vraag over je antwoord:

Citaat
IK weet dat je met magnetiseren een pijn overneemt omdat je de energie verplaatst ipv gebruik te maken van universele energie.

Terwijl ik typ krijg ik de volgende ingeving: als jouw dit overkomt, dan zijn deze mensen vaak niet heel ver uit jouw buurt, klopt dat?

Wat ik vermoed is dat jij met jouw energie veld in dat van hun staat en daarmee net als met magnetiseren hun negatieve energie verplaatst.

Citaat
Hoe sluit je je ervoor af? Ik ken wel een oefening waarmee je je sowieso kunt afsluiten voor andermans energieen, maar als je met magnetiseren al bent begonnen met het overnemen van iemands energie, dan gaat dat niet meer weg totdat je het bij jezelf hebt weggehaald.



Ik doe verder niks (dat ik weet) om de pijn over te nemen zoals magnetiseren... Of zou dit ook via een gedachte kunnen gaan?

En als je het dan al blijkbaar hebt overgenomen hoe haal je het dan bij je zelf weg? Als je bijv niks met je handen hebt gedaan??
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Pijn van andere voelen
« Reactie #4 Gepost op: november 12, 2012, 11:34:05 pm »

Als ik de pijn overneem zijn die personen idd bij mij in de buurt. pijn voelen (eigenlijk altijd van iemand die "dicht bij staat"" - als familie- ) kan idd van verre afstand.
Ja precies, omdat jouw energieveld vrij groot is.
Ik zal eerst eens die oefening proberen om mijn energieveld wat kleiner te maken. Ik probeer vaak ook de pyramide van licht (is dat het zelfde effect?) maar op mijn werk zelf heb ik daar al meestal niet meer de rust voor helaas. dus zal ik dit sochtends voor het werk eens proberen te doen.
De piramide van licht gebruik je om energieen te blokkeren. Als jouw energieveld verkleind is, en jouw energieveld dat van de ander niet raakt, dan neem je automatisch niets meer over.



nog ff een vraag over je antwoord:

Ik doe verder niks (dat ik weet) om de pijn over te nemen zoals magnetiseren... Of zou dit ook via een gedachte kunnen gaan?

En als je het dan al blijkbaar hebt overgenomen hoe haal je het dan bij je zelf weg? Als je bijv niks met je handen hebt gedaan??
Je doet wel wat, maar dat is op een heel ander niveau. Hoe dat precies werkt kan ik je niet uitleggen. Maar ik kan je wel vertellen dat je het kan voorkomen door je energieveld te verkleinen.

Als je het al hebt overgenomen, kun je ook jezelf magnetiseren. Let er ook dan op dat je vaak genoeg de negatieve energie van je afslaat.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Reader

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Pijn van andere voelen
« Reactie #5 Gepost op: mei 26, 2014, 10:50:15 am »

Hoi

Herkenbaar.

Je kan iemands pijn overnemen en dat kan inderdaad ook vanop afstand.

Naar mijn ervaring en kennis betekent dat dat je niet goed geaard bent, niet goed in je eigen energie blijft, dus anders gezegd dat je kwetsbaar bent voor de energie van anderen. Aarden is de boodschap zodat je je eigen energie niet gaat 'vervuilen' of gaat weggeven.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Pijn van andere voelen
« Reactie #6 Gepost op: mei 26, 2014, 09:26:02 pm »

Hoi Reader,

Dankjewel voor deze toevoeging. :)

Liefs,

LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 22 queries.