Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wolven in de sneeuw  (gelezen 4234 keer)

Unicorn

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
  • Everything happens for a reason...
    • Bekijk profiel
    • Rattery Goddess
Wolven in de sneeuw
« Gepost op: juni 24, 2012, 08:09:33 pm »

Deze droom had ik vrijdag op zaterdag nacht.

Het was zaak dat ik mijn dorp moest verlaten, wat omheind was door metershoge, houten palen, zoals je wel vaker in films ziet (zoals Asterix en Obelix, heel stom, schiet me even te binnen).

Mij werd verteld dat ik een bepaald document moest ophalen en het was van levensbelang dat ik dit moest halen. Dus ik pakte mijn paard (een beige dier met flinke sloffen en een flinke hoogte), klom erop, trok mijn mantel en capuchon dicht tegen me aan en over mijn hoofd en draafde het dorp uit.

Overal in het bos waren de bomen kaal. Het was een strenge winter, koud en overal lag sneeuw. Ik kon niet eens zien waar de aarde eindigde en de hemel begon. Overal stonden kale bomen. Op een gegeven moment zag ik het donkere perkament liggen in de sneeuw, wat ik moest hebben. Ik reed iets verder om te kijken of ik kon afstijgen, maar rechts van me, achter de bomen, verscheen een donkergrijze wolf...

Ik steeg af, rende naar het document en de wolf viel me aan. Hij pakte me bij mijn rechterelleboog, maar ik was niet gewond of had geen pijn. Zelfs geen kleerscheuren...

Intussen waren er al een paar andere wolven om me heen komen staan. Deze deden niets, zelfs mijn paard stond er rustig bij. Maar ze bleven wel grommen en naar me kijken. Ze waren bepaald niet vriendelijk...

Het document heb ik nooit meer kunnen grijpen en ik wilde weer opstijgen, maar mijn paard was veranderd in een beige gekleurde Deense dog. Toch ging ik erop zitten en mijn 'paard' (hond dus) werd het groter, maar niet meer zo groot als dat mijn paard was. Ik reed terug en ik kwam bij mij thuis terecht, waar mijn paard veranderd in onze hond Shiva (witte bull terriėr), die we in de auto moesten dragen, omdat we weg gingen...

Wat me zo verontrust is onze hond en de wolven. En ook dat het belang van het document is verdwenen (even als het dorp met de palen er omheen), als ik weer terugkeer naar huis...

Dus, mijn vraag: wat betekent dit?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wolven in de sneeuw
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2012, 11:15:47 pm »

In je droom ga je op avontuur, en dit doe je alleen. Wat dit betekend is dat je nu op het punt bent gekomen om je eigen avontuur te gaan beleven, en dat het zal lijken alsof je dit alleen moet doen. Je pad lijkt somber en grauw te zijn, en zelfs vol gevaren te zijn. Toch merk je, dat je engelen om je heen hebt die je beschermen en jou niets laten gebeuren.

Wanneer je je doel bereikt en nieuwschierig bent naar meer, lijkt het oude niet meer van belang te zijn. Het document verdwijnt, je paard verdwijnt, en nieuwe dingen komen daar voor in de plaats. Dit zal in het echte leven ook zo gebeuren. Op je pad verlaat je oude dingen en komen nieuwe dingen daarvoor in de plaats terug.

Wat jouw hond voor jou betekend is een van de kenmerken die terug gaat komen wanneer je de beslissing hebt gemaakt op de nieuwe richting op te gaan.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.071 seconden met 22 queries.