Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: ik droom steeds over dezelfde jongen.  (gelezen 4165 keer)

katharina

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
ik droom steeds over dezelfde jongen.
« Gepost op: april 15, 2012, 10:43:00 am »

hallo,

ik droom de laatste tijd steeds over dezelfde jongen, en laatst droomde hij dezelfde nacht over mij en ik over hem! betekend dit iets?
als ik over hem droom zijn het hele vage dromen, die ik zelf dan haast ook niet begrijp. vannacht droomde ik dat we samen op bed lagen en een paar seconden laten was ik opeens ergens anders in een ander land, en toen zag ik hem weer in een auto aan komen rijden met zijn hele familie erin. Soms komt de ex van die jongen er ook veel in voor. ik kan niet precies vertellen hoe de droom is gegaan omdat ik het dit keer heel snel ben vergeten. maar andere keren blijft hij soms de hele dag in mijn hoofd hangen en beïnvloed soms ook mijn sfeer ( hoe ik me die dag dan voel zeg maar)

ik hoop dat ik antwoord kan krijgen
groetjes
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ik droom steeds over dezelfde jongen.
« Reactie #1 Gepost op: april 15, 2012, 04:56:45 pm »

Dit kan diverse dingen betekenen. Het kan een verwerkingsdroom zijn. In een verwerkingsdroom ben jij iedereen die je ziet. Wanneer je iemand ziet, dan vertegenwoordigd deze persoon een onderdeel van jezelf. Deze jongen zou jouw mannelijkheid kunnen zijn (ja, ik weet dat je een vrouw bent. Iedereen heeft een stukje mannelijkheid en vrouwelijkheid in zich).

Een ander onderdeel kan een spirituele droom zijn.
Wanneer je namelijk gaat dromen treed je uit je lichaam en kom je in een andere dimensie terecht. Als jij daar die jongen tegenkomt kan het daadwerkelijk zo zijn dat hij daar op dat moment ook is, en dat kan ook verklaren dat jullie allebij hetzelfde gedroomd hebben.

Wat wel belangrijk om te weten is (dit krijg ik door) is dat wanneer je iets droomt, dit dusdanig anders is dan wanneer je hier op aarde bent, waardoor je een soort van vertaalslag doet zodat je je droom kan begrijpen. Ditzelfde zal deze jongen ook hebben, waardoor de droom anders kan zijn dan hij droomt. Het zit hem dan in bepaalde details, maar in grote lijnen hebben jullie hetzelfde gedroomd.

Om goed te kunnen bepalen wat de dromen betekenen zul je een droom wat gedetailleerder op moeten schrijven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 22 queries.