Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Boek; De Nacht Wacht tot de Dageraad Ontwaakt  (gelezen 3765 keer)

Nima

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
  • Gevoelens hebben kleuren
    • Bekijk profiel
Boek; De Nacht Wacht tot de Dageraad Ontwaakt
« Gepost op: maart 13, 2012, 03:08:21 pm »

Hallo allemaal,

Dit wil ik heel erg graag met jullie delen.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik dit boek van een lieve vriendin gekregen. Heb het in de boekenkast gelegd en er niet meer naar om gekeken tot vorige week. Opeens moest ik het boek vinden. Verschrikkelijke aandrang om dat boek te lezen. Vreemd maar geluisterd naar mezelf en het gedaan.
En in één adem uitgelezen. ZO MOOI.

Het boek is geschreven door "De Vrouwe". En zij omschrijft dit boek als volgt: Een waar te gebeuren sprookje voor en door het kind in de mens.

Het gaat over bewustwording. Je eigen gevoel "voelen" en jezelf leren kennen.

Het is zo mooi geschreven. Je waant je echt in een sprookje compleet met witte zwanen koningen en koninginnen enz enz. Het is dus niet alleen om te leren maar ook om te genieten van de schrijfkunst van De Vrouwe.

Aangezien ik onlangs ontdekt heb dat ik een HSP ben, en daar mee bezig ben, en daar met jullie hulp echt heel erg ver mee gekomen ben (duizend maal dank) wil ik jullie dit niet onthouden.

Alles in dit boek klopt! Ik heb alle stadia gehad en gevoeld. Zo mooi. Ik voel me compleet, gun het jullie ook.

De Vrouwe wil in het echte leven een wereld creëren waar gelijkgezinden samen kunnen komen. En ze is daar mee bezig, maar heeft natuurlijk hulp nodig.
Ik ga proberen contact met haar op te nemen om te zien wat ik kan doen om haar te helpen deze droom te realiseren.

De mooiste droom die ik ben tegen gekomen.  En misschien wel mijn doel waar ik naar op zoek ben geweest.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Boek; De Nacht Wacht tot de Dageraad Ontwaakt
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2012, 05:58:37 pm »

Bedankt voor het delen. :)

Klinkt inderdaad als een goed boek.

Ik hoor het graag als je meer info hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.151 seconden met 22 queries.