Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Reiki  (gelezen 14781 keer)

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Reiki
« Gepost op: december 07, 2011, 08:49:24 am »

Hoi Allemaal

Iets over het magnetiseren, dat is overbrengen van energie op een ander persoon, dat kan in gedachten, via een foto  of regelrecht op de persoon met je handen.

Het is een zuivere energie die helend werkt, die de mens kracht geeft en in combinatie met andere andere therapie verstekend werkt.

Groeten H@ns.


Edit by LPChip: Het lijkt te gaan over Reiki, niet magnetiseren.
« Laatst bewerkt op: december 15, 2011, 12:16:03 pm door LPChip »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #1 Gepost op: december 08, 2011, 01:30:55 pm »

Ben je niet in de war met Reiki of chakra therapie?

Magnetiseren zoals ik dat geleerd hebt, kan alleen wanneer je jouw aura veld mengt met die van een ander. En hoewel je daarmee een ander kan helen, kun je heel makkelijk de problemen van de ander overnemen. Je moet dan ook steeds de negatieve energie van je afslaan.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #2 Gepost op: december 08, 2011, 02:04:02 pm »

Hoi

Nee ik ben niet in de war met andere therapieën, magnetiseren is zonder formules en reiki gebruikt ook enegergie met formules er bij en chakra healing gebruikt ook energie om een chakra weer te laten werken en met schoonmaken gebruik je ook weer energie.

En het alfslaan van negative ernergie dat is  die enregie van die persoon die je helpt, maar ook spanning die vrij komt bij die persoon.

En daarma kan  je  jezelf afslaan als je dat wil

Zo heb ik dat geleerd.

Groeten H@ns.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #3 Gepost op: december 09, 2011, 10:10:25 am »

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe kun je magnetiseren op afstand, en loop je dan ook het risico dat je de energie van de ander overneemt?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #4 Gepost op: december 09, 2011, 02:10:59 pm »

Hoi

Magnetiseren is het zelfde als gedachte krachten en je weet dat gedachten heel sterk zijn.

Hangt er vanaf hoe of je zelf ingesteld bent, heb je zelf heel weinig energie loop je het risico dat je dat het niet bij die persoon aan komt en er zijn mensen die dat op eigen houdtje daar de mist mee ingaan.

Daarom is het ook belangrijk als je een gids hebt die begeleid tijdens he magnetiseren, zo zal je steeds meer energie hebben als de gene die je gaat bestralen, dat geld net zo goed voor dicht bij als voor de andere kant van de wereld.

Groeten H@ns.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #5 Gepost op: december 09, 2011, 03:54:35 pm »

Ik heb veel kracht. Ik kan op afstand chakra therapie toepassen en op afstand reiki.

Kun je me een stap-voor-stap instructie geven hoe ik bij iemand op afstand kan magnetiseren?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #6 Gepost op: december 10, 2011, 11:23:39 am »

Hoi LPChip


Ik heb eerst een vraag aan jou?

Hoe pas jij chakra  en reiki healing toe op afstand

Hoe doe je dat, met gedachte, het sturen van energie of iets anders.

Ik weet namelijk dat je de zelfde energie gebruikt, als je weet welk persoon het nodig heeft en ook toestemming geeft en een naam heeft, zal ik die naam in gedachten nemen en vraag aan mijn gids of zij of hij dat mag ontvangen, want je weet niet waarom een mens een bepaalde ziekte heeft en daar genezende kracht naar hem toe te sturen, kan je de bedoeling van zijn of haar ziekte behoorlijk dwars bomen.

Groeten H@ns.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #7 Gepost op: december 10, 2011, 01:57:26 pm »

Ik creëer een verbinding door een energiestraal vanaf mijn 6e oog het universum in te sturen en dan te denken aan de persoon waarvoor dit bedoeld is. Wanneer ik de verbinding gemaakt heb, wordt mijn lichaam een hulpmiddel om energie naar de andere persoon te sturen. Ik voel in mijn lichaam dan waar een ander klachten heeft en kan dan naar die plek energie sturen, in het lichaam zelf. De ander ontvangt dan die energie. Datzelfde kan ik met chakra's doen.

Uiteraard is het zo, dat wanneer ik iemand energie stuur, en deze de holistische reden niet heelt, de ziekte slechts tijdelijk verdwijnt en dan weer terugkomt. Ik doe dan ook bijna nooit een healing voordat ik eerst met de persoon gepraat heb, omdat zelfgenezing op holistische manier vaak nog beter werkt.

Wat ik heb geleerd bij magnetiseren is dat je niet dezelfde energie gebruikt. Je gebruikt dan je eigen aura om die van een ander aan te passen. Ik vermoed daarom dat jij reiki geleerd hebt, en dat daar onterecht de naam magnetiseren bij is gekomen.

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat je universele energie gebruikt om een ander z'n aura aan te passen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar wat jij doet als je op afstand magnetiseert.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #8 Gepost op: december 11, 2011, 12:17:40 pm »

Hoi Lp Chip.

Bedankt voor je antwoord, ik kan je verzekeren dat ik de zelfde energie gebruik als jij, ik ben dan ook een door geef luik, het gewoon doorgeeft en meer ontvangt dan nodig is.

Ik heb bezoeken stop er mee, kijk maar of je er wat aam hebt.

Groeten H@ns.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #9 Gepost op: december 11, 2011, 12:41:04 pm »

Maar wat visualiseer jij je dan als je een verbinding gemaakt heb?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #10 Gepost op: december 12, 2011, 08:35:20 am »

Hoi lp Chip.

Ik zal mij op de hele persoon consentreren, omdat het hele lichaam bij het ziekte proces betrokken is, dat is ook bij een massage of bij reiki je betrek het hele lichaam, je begint bij het hoofd en eindigd bij de voeten.

Ik stel mij die persoon voor en sluit mijn ogen en vraag voor een zieke plek, maar ook voor het hele lichaam en gedachten zijn krachten, zo kan je met je geestelijke helper veel goeds doen.

Groeten H@ns.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #11 Gepost op: december 12, 2011, 12:35:17 pm »

Focus je je dan op de aura zelf, of pak je de plaatsen in het lichaam waar problemen zich aandienen?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #12 Gepost op: december 13, 2011, 08:15:07 am »

Hoi LPChip.

Als ik weet waar het probleem zit, zal omgenezing vragen, soms voel zelf waar het probleem zit waar energie naar toe gaat en als het genoeg is stop ik weer en dat bepaalt mijn gids.

Dat is alles.

Groeten
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #13 Gepost op: december 13, 2011, 01:54:57 pm »

Je snapt m'n vraag niet.

Stel, je weet dat het probleem in m'n bovenbeen zit (gewoon een voorbeeld), concentreer je je dan op het been zelf, of het energieschild wat eromheen zit? Of doe je uberhaupt zelf geen energie sturen?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #14 Gepost op: december 14, 2011, 09:07:20 am »

Hoi LPChip.

Het boven been.

Het is het zelfde als dat je een been zou vast houden, dan ben je ook met je gedachten met dat been bezig en vraag je om energie die door mij heen stroomd. Op afstand gebeurd precies het zelfde, gaat mijn aandacht naar dat bovenbeen, maar tevens naar het hele lichaam, omdat het been een onderdeel is van dat lichaam en als een deel van het lichaam lijd, lijd het hele lichaam en onder.

kijk maar.

Groeten H@ns.
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.188 seconden met 23 queries.