Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Reiki  (gelezen 14768 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #15 Gepost op: december 14, 2011, 10:39:01 am »

Hoi LPChip.

Het boven been.

Het is het zelfde als dat je een been zou vast houden, dan ben je ook met je gedachten met dat been bezig en vraag je om energie die door mij heen stroomd. Op afstand gebeurd precies het zelfde, gaat mijn aandacht naar dat bovenbeen, maar tevens naar het hele lichaam, omdat het been een onderdeel is van dat lichaam en als een deel van het lichaam lijd, lijd het hele lichaam en onder.

kijk maar.

Groeten H@ns.

Aha, ja dit is eigenlijk precies wat ik ook geleerd heb met chakratherapie. Klinkt namelijk meer als chakra therapie of reiki dan dat het klinkt als magnetiseren. Vandaar. Bij magnetiseren pak je echt de aura zelf (het magnetische veld) en bij de andere 2 pak je het fysieke lichaam.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #16 Gepost op: december 15, 2011, 08:26:50 am »

Hoi Hoi LPChip.

IK denk dat wij er nu uit zijn en elkaar begrijpen.

Groeten H@ns.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Magnetiseren.
« Reactie #17 Gepost op: december 15, 2011, 12:15:08 pm »

Ja, het gaat dus om reiki, niet magnetiseren. Ik zal de topictitel aanpassen. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Reiki
« Reactie #18 Gepost op: december 15, 2011, 03:44:38 pm »

Hoi LPChip

Dan verstaan wij elkaar nog steeds niet goed, ik heb niets met reiki, voor mij is het gewoon magnetiseren.

Ik heb er ook niet voor geleerd, ik heb wel reiki mensen gemagnetiseerd en die zeiden je ken net zo goed reiki doen, maar nogmaals ik heb er niet voor geleert, ik heb drie keer stage gelopen en die man zei je kan magnetiseren, dus ga je gang maar.

Dus je hoeft niets te veranderen.

Groeten
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Reiki
« Reactie #19 Gepost op: december 15, 2011, 07:08:54 pm »

Ik heb bij m'n opleiding tot chakra therapie geleerd hoe magnetiseren gaat, en dan moet je echt je handen ong. 10 cm van het lichaam afhalen. Je werkt dan in het magnetische veld, en niet met het lichaam zelf.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:Reiki
« Reactie #20 Gepost op: december 16, 2011, 11:23:20 am »

Hoi

Ik heb geleerd met magnetiseren, om te vragen wilt u aan geraakt worden of niet, zo niet dat zijn mijn handen ook zo,n 10 centimeter van het lichaam verwijdert.

Ik denk dat wat voor leerraar je hebt en het chakra healen heb ik van mijn gids geleerd en voor mijn gids maakt het niet uit, van wel of niet aanraken.

Doei.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Reiki
« Reactie #21 Gepost op: december 16, 2011, 02:52:26 pm »

Ok, dan houden we het op magnetiseren. X)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.077 seconden met 22 queries.