Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gedachten lezen of kennis?  (gelezen 3523 keer)

AceSpade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Gedachten lezen of kennis?
« Gepost op: oktober 29, 2011, 08:34:39 pm »

Hey iedereen,

Ik heb zelf een "probleem". Ik zit namelijk met het dilemma dat ik mensen kan lezen. Maar dan ook daadwerkelijk onbewust. Als mensen verwachten van mij dat ik hun als test ga lezen dan gaat het vrijwel fout.

En om heel eerlijk te zijn lukt het me voornamelijk alleen online :s Ik durf het eigenlijk niet in persoon te doen. Als ik het fout heb dan word ik misschien uitgelachen dus vandaar.

Ok heel even in het kort hoe het bij mij gaat. Ik heb het al honderden.. Misschien wel duizend keer gedaan en ik blijf het toch steeds goed hebben. Ik zie iemand en aan de manier hoe diegene een bericht typt (chat site) dan kan ik na 2 zinnen al voornamelijk het meeste uit dit persoon halen. Ik weet al:
wat diegene zoekt,
wat diegene mist,
wat die meegemaakt heeft,
wat diegene moet veranderen.

Nu is dit niet zo freaky maar.. Ik heb hier 5 jaar lang niets meer mee gedaan (sinds mijn 18, ben nu 23) en daarvoor was het stukke erger. Als ik in een trein zat keek ik naar iemands ogen, sloot mijn eigen ogen en er gingen allemaal gedachtes en beelden door me heen. Ik zag geen gezichten maar ik kon diegene dan heel goed aanvoelen. Van mijn 15e tot mijn 18e was ik vrijwel depressief en dat blijkt dus spiritualiteit te versterken. Rond die leeftijd kon ik veel meer uit een persoon halen door gewoon naar een foto van de ogen te kijken, of 2 á 3 zinnen te laten typen. Ik vond het geweldig om te puzzelen en kon er zoveel uithalen gewoon. Als ik me echt concentreerde op diegene waarmee ik 1 op 1 aan het chatten was, zag ik op een gegeven moment alleen nog het scherm en niets anders. Alles er omheen was een waas. En het leek gewoon alsof ik mezelf in die persoon plaatste. Het is me enkele zo ver gelukt dat ik een in waas belandde en ik voelde wat die deed. Ik voelde dat diegene jeuk aan der hoofd had, dat ze der net op dat moment op der rug krabde, aan der neus krabde en wat ze met der handen deed.

Ok ik draaf weer door. Al met al ben ik iemand die zeer geïnteresseerd is in het spirituele maar altijd wat anders erop verzin. Ik zie dit namelijk gewoon als mensen kennis en niet iets spiritueels. Ik ben zeer analytisch van aard namelijk.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Gedachten lezen of kennis?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2011, 11:15:23 pm »

Ik herken wat jij beschrijft.

Ik heb dit namelijk ook. :)

Als ik 2 of 3 regels tekst van iemand lees, dan krijg ik heel veel informatie over die persoon. Ik maak een "connectie" met hen. Zo ook als dat jij dat doet.

Ik ben zelf clanleader (groepsleider) voor een online gaming community geweest. We hadden daarbij een server (een plek waar je naartoe kon gaan in het spel) en er was op gegeven moment een nieuwe member die bij ons wilde. Hij zei dat hij 17 was (want we hadden een minimum leeftijd van 16). Direct vanaf het begin af aan, wist ik al dat hij 14 of 15 was. Hij was inderdaad 14. Ik zag direct aan hem dat hij niet serieus genoeg was, en met zijn mentaliteit meer problemen veroorzaakten dan dat we plezier konden hebben.

Hetzelfde heb ik ook gehad met een andere recruit (nieuwe member). Deze jongen was eerlijk en zei dat hij 14 was en vroeg om een kans. Ik zag direct een heel goed en lief karakter en wist dat ik met hem weinig problemen zou krijgen. Ik heb hem dan ook toegelaten.


Nu je vraag: Waarom gaat het fout als mensen weten dat je ze leest? De kracht van onze vorm van lezen is dat je iemand's instinctieve reacties leest. Een instinctieve reactie is iets wat natuurlijk gaat. Zodra iemand weet dat je hem leest, veranderd zijn houding en doet hij geen instinctieve dingen meer. Daarom heb je het dan ook fout.

Dit is ook de reden waarom ikzelf geen fotos van mensen wil lezen, maar wel dieren. Dieren doen alles instinctief.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Heb je meer vragen, stel ze gerust! :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.