Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voorstelling  (gelezen 3667 keer)

AceSpade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Voorstelling
« Gepost op: oktober 29, 2011, 08:15:13 pm »

Hey mensjes,

Mijn naam is Stefan. Ik ben 23, ja.. Ik woon nog thuis maar goed. Ik kan iedereen om me heen zeer goed en gemakkelijk begrijpen, mee omgaan en helpen. Maar mezelf nu absoluut niet. Ik heb geen idee of het iets met het spirituele te maken heeft. Ik denk eerder aan mensen kennis.

Ik hoop hier nu juist iets meer inzicht over mezelf te vinden. Geen enkele psycholoog (revalidatie traject) heeft tot dusver iets van verduidelijking gevonden dus dacht ik dat ik het maar bij het spirituele ging zoeken. Ik denk namelijk dat ik een ergggg HSP ben.

De rest zullen jullie wel over mij terug vinden. Ik ben erg interesseert sinds mijn 12e in het spirituele alleen nooit wat mee gedaan.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Voorstelling
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2011, 10:48:34 pm »

Hoi AceSpade,

Welkom op Armina. :)

Dit is niet de eerste keer dat ik hoor dat een psycholoog je niet kan helpen, dus wat dat betreft zit je hier wel goed. :)

In het forum Levensvragen kun je vragen stellen over dingen die je merkt aan jezelf of andere vragen waar je geen antwoord op hebt, en dan zullen we proberen je te helpen.

We hebben veel informatie hier over HSP en zo kun je er achter komen of jij dat ook bent en nog belangrijker, hoe je ermee om kan gaan.

Ik hoop dat je hier veel mag leren, en misschien mogen wij ook nog wat van jou leren. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Kai Gong

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
    • http://www.falundafa.org/Dutch/
Re:Voorstelling
« Reactie #2 Gepost op: november 02, 2011, 09:26:48 am »

Hartelijk welkom op het forum Stefan. Hopelijk kan het spirituele jou de juiste inzichten geven.

Groetjes, Karin  ;)
Gelogd
Falun Dafa / Falun Gong
Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest
Gebaseerd op de universele principes Waarheid, Mededogen, Verdraagzaamheid
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.151 seconden met 22 queries.