Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: zoenen  (gelezen 3550 keer)

foxy-chii

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
zoenen
« Gepost op: oktober 25, 2011, 08:17:26 pm »

Hallo,

Ik krijg telkens een droom over dat een blonde gast (die ik niet ken) mij zoent.

1e droom. Die ging over dat ik in een kunstlokaal was, alleen met de blonde gast en dat hij zei 'Je doet alleen gemeen tegen mij', hij kwam naar mij toe, zette zijn hand op mijn wang en begon mij te zoenen. De droom leek net levens echt en toen ik wakker werd had ik het gevoel alsof het echt was. Ik kan mij zijn gezicht niet herinneren maar volgens mij had hij blauwe ogen en blond haar net zo lang dat hij het achter zijn oren kan doen.

2e droom. 2 van mijn vriendinnen en ik waren naar een feestje en daar kwamen we een blonde gast tegen (misschien kende een van mijn vriendinnen hem). We gingen langs zijn huis (naar binnen) na het feest en daar zeiden we hem gedag voor dat we weggingen. Hij begon mij te zoenen toen ik gedag zei (toen hij stopte keek ik heel verbaasd) en daarna wilde hij een van mijn vriendinnen zoenen, maar die duwde hem weg) En daarna gingen mijn vriendinnen en ik fietsen richting huis, het was donker, maar het straatverlichting was aan.

Hebben deze dromen iets met elkaar te maken? Wat kunnen ze betekenen? Please help!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:zoenen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2011, 10:36:01 pm »

Hoi Foxy-chii,

Ja. Deze dromen hebben met elkaar te maken. Je onderbewustzijn wil je iets vertellen.

Ik kan je vertellen wat kussen in een droom allemaal betekend, maar zal voor jou alleen geven wat daadwerkelijk relevant is (tenzij je de rest ook wil weten hoor).

Dromen over gekust worden door een vreemde
Als je gekust wordt door een vreemde, dan gaat je droom over zelf-onderzoek. Je zou moeten proberen om bepaalde aspecten van je persoonlijkheid te ontdekken.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.1 seconden met 22 queries.