Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wie wil een kaart reading?  (gelezen 5421 keer)

ingrid123

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Wie wil een kaart reading?
« Gepost op: oktober 23, 2011, 12:39:48 pm »

Beste,

Je kan een vraag stellen!
Heb alleen je naam nodig.
Geef me niet meer uitleg.

Vriendelijke groeten
Ingrid
Gelogd

ingrid123

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:Wie wil een kaart reading?
« Reactie #1 Gepost op: november 22, 2011, 11:59:43 am »

Beste Beatrice
Heb even voor je gekeken, Maar zie dat hij niet voor jou kiest. Hij houdt jou aan het lijntje. 
Maar ga altijd op je eigen gevoel af. Voel jij je goed dan is dit ook belangrijk!
Mag ik iets vragen heb jij hem met iets geholpen of financieel vlak??

Vriendelijke groeten
Ingrid
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re:Wie wil een kaart reading?
« Reactie #2 Gepost op: mei 10, 2014, 12:05:10 pm »

Hallo Ingrid

Ik wil wel een kaartlegging van je. Kan jij het ook zonder vraag? Zelf leg ik tarotkaarten, maar voor mezelf is het moeilijker dan voor een ander om kaarten te leggen vind ik. Bij het Keltisch Kruis kan je geen ja/nee vraag stellen. Ik zou wel willen weten of ik nog een baan ga krijgen. Min naam is Trix.
Knap dat je het zonder verdere informatie kan. Ik vraag meest een foto, hoewel het zonder ook kan, maar dan wil ik meer informatie zoals een achternaam en woonplaats. Misschien omdat ik een 'open' legging doe, zonder vraag. Ben benieuwd.

Groetjes,

Trix
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wie wil een kaart reading?
« Reactie #3 Gepost op: mei 24, 2014, 12:20:39 am »

Beste Trix,

Ingrid123 is al enkele jaren niet meer op dit forum geweest. Ik wil overigens wel een kaartlegging voor je doen. Ik heb verder geen extra informatie nodig, omdat mijn engelen jou wel kunnen vinden en zo mij de juiste kaart(en) kunnen geven.

Zou je een nieuw topic willen starten? Dan zal ik daar je legging in doen. Als je een of meerdere vragen hebt, formuleer deze zo duidelijk mogelijk. Voor open vragen zal ik een andere legging doen, dan voor gesloten vragen, maar bij open vragen zul je vaak meer leren, en daarom raad ik dit aan. (een open vraag kun je niet met ja/nee beantwoorden)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.092 seconden met 22 queries.