Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mijn overledende pony veel in dromen  (gelezen 6686 keer)

peetje007

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Mijn overledende pony veel in dromen
« Gepost op: juli 26, 2011, 10:41:52 pm »

hoi ik heb een nacht gehad dat mijn pony van straat af moest halen en in wei bracht .
En heele tijd is donker,
Wilde nog voeren maar dat kreeg niet voor elkaar
want als in zijn buurt kwam leek wel of stikte.

Nacht daarna droomde dat ik een ongeluk tegen kwam
en overal lag glas normaal remje en rijd je voorzichtig
Maar ik reed door vol op gas , door de politie autos heen
reed zo te water van een brug en schepte een politie auto mee
En in eens was ik in mijn geest geen lichaam
ik zag weer mijn pony en ik knufelde hem en zag konijntje
en vogeltje die ooit overleden was
en wauw mijn ouders praten maar ging niet
wilde duidelijk maken dat er ongeluk gebuurt was,
in eens kwam er een man op een wolk of vogel kon niet goed zien
die keek naar ongeluk en die stak hand naar mij
en kwam heel veel fel licht naar me toe net of mij weer mee wilde nemen ja en toen werd ik in real wakker


kan iemand mij dit uit leggen
alvast bedankt
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2011, 10:51:19 am »

Deze dromen zijn inzichtdromen, waarin je onderbewustzijn je iets wil duidelijk maken.

Hier een aantal steekwoorden met uitleg:
--------Droom 1-----------
Donker
Kun je iets niet vinden in het donker, dan dien je je humeur beter in de hand te houden.

Ben je verdwaald in het donker, dan staat dit voor onzekerheid of verdriet.

Tast je rond in het donker, dan vind je het moeilijk om een beslissing te maken omdat je niet genoeg informatie hebt. Onderzoek alles en laat je niet tot een keuze overhaasten.

Gevoel hebben of je stikt
Kun je niet ademen, dan ben je bang voor een mislukking.

--------Droom 2-----------
Auto (Ik neem aan dat je in een auto rijdt?)
Droom je dat je autorijdt, dan staat dit voor je ambitie en hoe goed je van de ene fase in je leven naar de volgende kunt komen. Kijk naar de rit, was deze gemakkelijk en prettig of lastig en vervelend? Dit staat voor hoe je door je leven beweegt.

Kijk ook of je de chauffeur of een passagier bent. Dit staat voor een actieve of passieve rol in je leven.

Word je in je droom bijna geraakt door een auto, dan betekent dit dat je levenswijze, overtuigingen of doelen in conflict kunnen zijn met die van een ander.

Word je aangereden door een auto, dan ben je in een heftig conflict verwikkeld.

Droom je dat je in een auto zit die het begeeft, dan heb je het gevoel dat je in je leven niet vooruitkomt of dat je tegen schijnbaar onoverkomelijke obstakels aanloopt.

Als je droomt dat je remmen het niet deden, dan is dit een waarschuwing voor een gebrek aan stabiliteit in je leven. Je hebt bepaalde dingen in je leven niet meer in de hand.

Hoor je een auto toeteren in je droom, wees dan voorzichtig met het nemen van risico’s.

Als je droomt dat je auto vernield wordt, dan heb je het gevoel dat je leven overhoop gehaald is.

Droom je van een auto die achteruit rijdt, dan heb je het gevoel dat je vastzit. Je hebt moeite om volwassen te worden of om te beginnen aan de volgende fase in je leven. Je hebt het gevoel dat je oude gewoontes of fouten uit het verleden herhaalt.

Spring je uit een rijdende auto, dan symboliseert dit je angst dat je een bepaalde taak niet (succesvol) kunt voltooien.
Het kan ook staan voor je neiging om een relatie achter je te laten waarvan je het gevoel hebt dat deze de verkeerde kant op gaat.

Auto-ongeluk
Auto-ongeluk
Droom je van een auto-ongeluk, dan botsen je geloofsovertuigingen of je levenswijze met die van iemand anders.

Ongeluk
Een ongeluk in een droom is een waarschuwing dat je in je dagelijks leven aandacht moet schenken aan een situatie voordat deze uit de hand loopt. Het is ook een herinnering om te laten kijken naar bepaalde gezondheidsproblemen.

Politie
Als er politie in je droom voorkomt, dan voel je je ergens schuldig over.
Politie kan ook staan voor het juiste pad.

Buiten je lichaam treden
Droom je dat je buiten je lichaam treedt, dan zie je dingen uit een heel ander perspectief. Je voelt je bevrijd.

Het kan ook zijn dat je je fysiek of emotioneel afgescheiden voelt van de mensen om je heen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

peetje007

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2011, 07:01:13 pm »

Ik zie nu veel verbintenissen 
Ik droom vaak over donker bv donkere gangen
En honden  en slaap vallen ik heb door die dromen
Heb angst gekregen om door het donker te lopen
Door die  dromen
Dromen worden laste tijd wel steeds heviger 
Mijn pony komt ook vaker voor
Dat vind niet vervelend maar er om heen wel
Wat betekent  dromen over overledene mensen of dieren ?
Want dat heb ook erg veel ,
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #3 Gepost op: juli 27, 2011, 08:37:13 pm »

Dat je dit soort dromen hebt, is juist heel goed, want daardoor is je onderbewustzijn bezig om het een plekje te geven. Je zal er over gaan nadenken, en stappen zetten zoals het hier posten zodat jij weer kan leren wat er nou precies aan de hand is. Doordat je dingen oplost in het echte leven, zul je ook over de angst heenkomen.

Wees dus vooral niet bang voor het donker. Leer wat het betekent, en vind dit terug in het dagelijks leven. Door het te herkennen zul je ermee om kunnen gaan, en zullen de dromen afnemen. Zie dromen niet als iets wat jou bang maakt, maar puur als een gereedschap om jezelf beter te leren kennen. Heel mooi eigenlijk dat we dat allemaal in ons hebben.

In dit soort dromen kun je veel mensen en dieren tegenkomen. Weet dat iedereen (mens en dier) die jij droomt een onderdeel is van jezelf. Iets in hen komt overeen met iets wat jij hebt of wilt. Een eigenschap, een gevoel of misschien zelfs een herinnering. Als je zoiets in je droom tegenkomt, betekend dat dat andere aspecten van die droom daar een verband mee hebben. Welk verband dat heeft, zal voor jou duidelijk worden als je zelf de verbintenissen legt. Soms moet je daar 10x een soort gelijke droom voor dromen voordat je het doorhebt.

Ik hoop dat je dat gaat lukken. Mocht je nog meer dromen dromen, en je wil daar graag wat hulp bij, dan lees ik ze graag en geef je een berichtje terug.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

peetje007

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #4 Gepost op: juli 27, 2011, 09:55:49 pm »

ik  droom heel veel en kan veel onhouden .
ik vind dromen ook wel erg leuk want je kunt meer dan in echt
mijn droom is altijd soldaat geweest .
maar gaat niet lukken
en nu droom regelmatig dat soldaat ben of word .
Laatst ook nog gedroomt over f16 en was niet erg verveelend :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #5 Gepost op: juli 27, 2011, 10:10:12 pm »

Goed om te horen. :)

Ja, ik vind dromen ook erg leuk. Ik heb redelijk wat controle in mijn droom, als in: Ik kan in mijn droom herinneren of ik iets eerder gedroomd heb, en op basis daarvan een beslissing maken.

Ook heb ik wat ik noem, speeltuin dromen. Dit is een droom die komt uit het afvragen hoe iets werkt of is als je het ervaart. In zo'n droom kan ik dan ervaren wat er gebeurd als iets gebeurd etc. Ik heb weleens afgevraagd hoe het voelt om van een berg af te springen en dan wat je ervaart als je dan neerkomt. Was een schokkende droom maar ook gelijk erg leerzaam. Ook simpele dingen als het besturen van een vliegtuig, en zelfs dingen als telekinese enzo.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

peetje007

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #6 Gepost op: juli 27, 2011, 10:14:01 pm »

hoi dat zeker intressant

ik heb nu laaste tijd steeds meer dromen die ik ooit gedroomt heb
ook in echt uit komen
en ik heb ook ooit met iemand op de berg gestaan en die zij tegen mij je valt niet als je springt
in je droom dus ik sping van berg in mijn droom en kon vliegen was wel erg grapig
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #7 Gepost op: juli 27, 2011, 10:16:35 pm »

Bedoel je echt voorspellende dromen? Dat is altijd mooi inderdaad.

Die laatste klinkt als een speeltuin droom, maar kan ook een stukje van je onderbewustzijn zijn die je vertelt dat je nu een fase hebt afgerond.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

peetje007

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Mijn overledende pony veel in dromen
« Reactie #8 Gepost op: juli 27, 2011, 10:24:16 pm »

het lijkt ook beetje op lucide droom
ik heb ze in verleden weleens vaker gehad
laatste tijd lukt niet echt wegens bepaalde thuis situatie
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.048 seconden met 22 queries.