Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: steeds weer terug naar me oude woonplaats  (gelezen 3977 keer)

linnydream

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
steeds weer terug naar me oude woonplaats
« Gepost op: juni 17, 2011, 11:11:13 am »

Ook een droom die ik regelmatig droom is:

Ik sta op het station waar ik vandaan kom en wil wel weg maar op een of ander iets gebeurd dat niet, ik leef daar een soort leven wat niet lijkt op dat station maar ik weet dat ik steeds daar ben en in ons ouderlijk huis.
wel vreemt omdat ik op 19 verschillende plekker heb gewoond dus waarom steeds daar?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:steeds weer terug naar me oude woonplaats
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2011, 12:29:09 pm »

Ben je in je droom op een station, dan staat dit voor een onverwachte vertraging in je plannen.

Waarom je steeds over dezelfde plek droomt heeft te maken met hoe je op dat moment was en wat voor gevoelens je had toen je daar woonde.

Ikzelf ben ook een aantal keer verhuisd. En ik droom veel meer over waar ik meer dan 5 jaar geleden allemaal gewoond heb, dan waar ik de afgelopen 5 jaar allemaal gewoond heb. Ik heb 5 jaar geleden een periode van ong. 10 jaar ergens gewoond en ik droom niet van het huis maar wel de omgeving. Ik droom ook veel van mijn ouderlijk huis.

Dit schijnt overigens heel normaal te zijn.
   
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

linnydream

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re:steeds weer terug naar me oude woonplaats
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2011, 12:49:26 pm »

Lief dat je antwoord,

Mmm ik wilde altijd weg daar en iets van me leven maken en dat heb ik gedaan..... toch was ik er ook gelukkig.. moeilijk kiezen. ::)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:steeds weer terug naar me oude woonplaats
« Reactie #3 Gepost op: juni 17, 2011, 01:14:26 pm »

Het kan ook de combinatie zijn tussen weg willen en toch niet weg willen omdat je er gelukkig was. Deze keuze/dillemma kan een aanduiding zijn voor een keuze/dillemma waar je nu in het dagelijks leven last van hebt. Deze droom wil je dan kenbaar maken dat je een zelfde situatie hebt. Zodra je je dat realiseert kun je handelen om dit probleem op te lossen en zal de droom niet terugkomen. (tenzij zich weer een nieuwe reden aanbiedt)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.125 seconden met 22 queries.