Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: complete film  (gelezen 3519 keer)

linnydream

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
complete film
« Gepost op: juni 17, 2011, 10:38:03 am »

Deze is helemaal raar:
Ik zat in een open auto op safarie en die reed over een rand heen en we gingen naar een andere wereld, het was helemaal groen en er stond een verlaten hotel in mega modern.
wel wat overwoekerd en aan de rand van een prachtig meer, toen naar binnen en niemend was er ik ging samen met nog wat mensen kijken waar we konden slapen en toen ineens zat daar een soort congerge met zendapperatuur. Die vertelde dat hij bijna geen stroom had en dat hij zou proberen uit deze wereld te zenden.
Ik lipe de wenteltrap op en vond een kamer met bed, en een tussendeur die lip ik door en stond in een gang waar allemaal kanteoren zaten links en rechts met glas en mensen die heftig aan het typen waren op enorme grote computers met allemaal beelden van de wereld...
Niemend zag me ik liep rond en toen kwam er een amerikaanse rode cabrio aan met Idi Amin er in met pet op en die had een stok in zijn hand, en keek heeeel erg streng naar de mensen die bezig waren en zag mij niet.

Toen er iemand even stopte met werken sleurde hij die uit het kantoor en die werd vernietigt..? omdat hij verzwakte met werken.
ik besefte me toen dat ik midden in het hart van de wereld zat en dat niet alles vanzelf gaat maar dat het via deze kantooren werd aangestuurd.
Ikwilde weg en ging zwemmen met nog 3 om naar de echte wereld te vluchten en werden tegen gehouden door tuimelaars witte. de andere 2 zwommen terug die durfte niet verder ik wel en kwam uiteindelijk wel aan de overkant en liep door een soort voorwijk van Parijs niemand verstond me maar ik was vrij en wist dat ik het gehaald had... dagen nog mee rond gelopen deze droom............
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:complete film
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2011, 02:02:47 pm »

Inderdaad een aparte droom. Klinkt een beetje als de Illuminati (google maar eens op deze naam).

Ik weet verder niet wat deze droom kan betekenen. Misschien dat onderzoek naar de Illuminati je helpt te begrijpen wat deze droom betekend.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 23 queries.