Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: ruimteschepen landen ouderlijk huis  (gelezen 4097 keer)

linnydream

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
ruimteschepen landen ouderlijk huis
« Gepost op: juni 17, 2011, 10:29:17 am »

Wat ik ook vaak droom is dat ik weer terug ben in mijn ouderlijk huis, samen met me dochter en dat er een enorm lawaai komt wat bijna niet te handelen is.
Dan zien we een enorm ruimteschip lande die echt alles meesleurd en vernietigt ik duik dan samen met me kind ineen en hopen dan dat we nog leven er na...
dan lopen we later door de straten en iedereen is dood wij zijn op zoek naar overlevende en kunnen niemand vinden gaan ook op internet kijken of daar iets leeft omdat wij ons verder moeten voortplanten...?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:ruimteschepen landen ouderlijk huis
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2011, 02:17:09 pm »

Dit is een kenmerkende droom die tijdens het groter groeien richting de ascentie veel voorkomt.

Een droom over ufo's is altijd spiritueel getint en dit type droom is je onderbewustzijn die zich los aan het maken is van de macht die de Illuminati over ons heeft. Je hebt diepe gevoelens in dit soort dromen van angst en door dit soort dromen vaker te hebben zet je deze angst om in moed. In eerste instantie ben je bang, maar daarna komt het moment dat je toch verder moet.

Ikzelf heb ook dit soort dromen gehad, en er zijn er meer die dit gehad hebben. Heb vertrouwen. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hans.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Re:ruimteschepen landen ouderlijk huis
« Reactie #2 Gepost op: november 23, 2011, 05:52:47 pm »

Hoi

Dromen we vaak over UFO's of buitenaardse wezens, dan wil het onbewuste ons iets duidelijk maken, ons wijzen op een probleem uit het verleden dat we op moeten lossen.

Het huis in de droom is het symbool voor ons eigen lichaam. Het is het huis van de ziel, ons eigen ik.

Als de eigen dochter in de droom voorkomt dan moet men er rekening mee houden dat de dochter in het waakbestaan een probleem heeft waardoor zij in de droom van één van de ouders verschijnt.

De straat die we in de droom tegenkomen is een gedeelte van ons levenspad. Straten die op innerlijke complexen wijzen leiden vaak door verlaten of vernietigde steden of dorpen.

Dat zijn de symbolen van je dromen voor zover ik die vinden kan

kjik maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.078 seconden met 22 queries.