Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: dromen dat ik bedrogen wordt door me nieuwe relatie en me kind in gevaar  (gelezen 3961 keer)

linnydream

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel

Hallo allemaal,

Ik heb jarenlang in een relatie gezeten met een psyghopaat en nu ik na 4 jaar een nieuwe relatie heb komen er zulke enge dromen los..

Ik word steeds bedrogen, vrouwen komen hem halen, hij verbergt dingen voor me... alles is zeer sexueel getint. (het stomme is dat dit me nog nooit is overkomen)
Ook gebeurd er steeds iets naars met me dochter in me dromen ze raakt verminkt of zit vast met haar hoofd ergens tussen en steeds is het door mijn schuld.

ben smorgens doodmoe en heb zelfs sprierpijn etc... wat is er toch aan de hand?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:dromen dat ik bedrogen wordt door me nieuwe relatie en me kind in gevaar
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2011, 02:12:37 pm »

Je onderbewustzijn is bezig om een trauma van uit het verleden te verwerken. Nu dat je een stabiele omgeving hebt en je in het spirituele bent gaan verdiepen heb je je opengesteld. Dit is een gevolg van.

Ga op onderzoek uit en je zal jezelf kunnen helen.

Dit soort dromen hebben diepere betekenissen omdat deze vanuit je onderbewustzijn komen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.151 seconden met 22 queries.