Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Wat heeft je ertoe gebracht je te verdiepen in spiritualiteit?  (gelezen 15210 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Wat heeft je ertoe gebracht je te verdiepen in spiritualiteit?
« Reactie #15 Gepost op: januari 28, 2009, 01:47:00 pm »

Dat is goed :) ben benieuwd ernaar.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Wat heeft je ertoe gebracht je te verdiepen in spiritualiteit?
« Reactie #16 Gepost op: januari 28, 2009, 02:00:44 pm »

Het feit dat ik dingen droomde en "wist" voor ze echt gebeurt waren. Vaak zei ik dingen tegen mensen en keken ze me heel verbaast aan en kreeg ik de reactie "maar dat heb ik helemaal nog niemand verteld... Hoe kan jij dat nou weten"

Ja begin dat maar uit te leggen als 12 jarige :+

Sinds droom ik dus heel vaak dingen die later uit komen. Ook heb ik veel voorgevoelens. Zo wist ik bv zonder me ooit geinteresseerd te hebben in 2012, dat 2008 een rampjaar ging worden en heb ik toen het 35° was tegen mijn moeder gezegd dat we een hele strenge winter zouden krijgen. Dat de temperaturen wel eens richting -15/-20 zouden kunnen gaan. Mijn moeder heeft me uitgelachen. Gebeurt in Belgie toch nooit?

Hoeveel graden was het hier in de winter? :') Juist, -21...

Ik ben dus vooral op zoek gegaan naar het "waarom" achter het dromen van gebeurtenissen die ik niet kon tegen houden, heb tot op heden nog steeds geen antwoord maar ben wel iets beter geworden in andere paranormale dingen, waardoor ik het meer "begrijp".  Als ik er klaar voor ben, zal ik het antwoord wel weten...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wat heeft je ertoe gebracht je te verdiepen in spiritualiteit?
« Reactie #17 Gepost op: januari 28, 2009, 02:40:03 pm »

Ik begin het steeds meer te krijgen. Voorspellende dromen en voorgevoelens. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Wat heeft je ertoe gebracht je te verdiepen in spiritualiteit?
« Reactie #18 Gepost op: januari 30, 2009, 10:58:25 am »

Wow Akasha, wat een ervaring van dat jongetje, hoe heb je besloten er niet meer bang van te zijn?

Omdat mijn moeder tegen mij zei dat hij alleen maar afscheid kwam nemen. Het gekke is dat mijn moeder zich niks meer van het voorval weet te herinneren.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.113 seconden met 22 queries.