Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Levend begraven worden en tanden die uitvallen  (gelezen 4865 keer)

jennistar87

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Levend begraven worden en tanden die uitvallen
« Gepost op: april 07, 2011, 09:24:09 pm »

hoi ik dacht, ik ga ook even een reactie/vraag achterlaten op dit bericht

Droom 1:
Vandaag droomde mijn moeder dat zij mij levend aan het begraven was. Ik lag in een open kist met mijn ogen wijd open. Ik was aan het roepen en huilen dat ik het leven nog niet wilde verlaten en zij huilde en zat vol verdriet omdat ze mij absoluut niet wilde afgeven aan het hiernamaals maar ze zei dat het moest, dat mijn tijd was gekomen.. Even later kwam ze mijn zus tegen en die ging eigelijk akkoord met het feit dat ik naar het hiernamaals ging en ze wilde gewoon even komen kijken maar dat mocht niet van mijn moeder.

Dit was de droom, ik vind het gewoon eng als iemand zoiets over je droomt? Betekend het dan dat ik kom te overlijden of gewoon een zware periode ga meemaken??

Wat ik nu ga vertellen vind ik het meest onwaarschijnlijke ooit.. (2 x ECHT GEBEURD!?)
In 2007 droomde mijn zus dat al haar tanden waren uitgevallen en ze schoot wakker met het gevoel dat ze echt haar tanden kwijt was.
Ze vond dit zo raar dat ze meteen mijn moeder inlichtte. Mijn moeder vertelde haar dat een dierbare die ze kent gaat overlijden binnen een korte periode.. Slechts 3 maanden later is mijn grootmoeder plots overleden (we hadden helaas geen contact meer met haar omwille een ernstige situatie waarvan zij onterecht mee werd verbannen uit ons gezin en wisten dus niet hoe het met haar gesteld was)..

dus ik heb daarna altijd geloofd in de betekenis van dromen. Nu vorig jaar was ik met een vriendin op reis gegaan en zat ik in het mooie Egypte toen ik daar op een woensdagnacht droomde dat al mijn tanden uitvielen, er kwamen nog enkele bekenden in voor en ook ik schoot om 4.55u wakker met het gevoel dat mn tanden echt weg waren. Omdat ik me herinnerde wat de betekenis ervan was heb ik de middag nadien (na lang zitten denken) mijn moeder opgebeld om te vragen of er iemand is overleden. En ze zei dat mijn grootvader helaas om 5u in de ochtend is overleden (ik had hem al 5 jaar niet meer gezien en wist totaal niet dat hij ging sterven)

Is het nu echt waar dat dromen ons in contact kunnen brengen met onze overleden dierbaren? Willen ze toch nog een soort van afscheid nemen voor ze overgaan?

Alvast bedankt,
Groetjes van Jennifer

Ps ik kan nog een verhaal vertellen over dezelfde situatie met tanden die uitvallen maar net nog vasthangen maar ik denk dat mijn tekst al te groot is  ???
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Levend begraven worden en tanden die uitvallen
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2011, 02:42:21 pm »

Gezien je ook een vraag stelt die afwijkt van het eerste bericht, heb ik je bericht omgezet naar een nieuw onderwerp.

Betreffende je vraag over dromen en contact met overledenen: Wanneer je gaat slapen, treed je uit je lichaam (4e dimensie, ook wel bekend als het schaduwrijk of overgangsdimensie). Je komt hiermee in de dimensie waar ook overledenen kunnen zijn die de overstap naar de 5e dimensie (ook bekend als de hemel) nog niet gemaakt hebben.

Het is dan ook niet verwonderlijk als jij in je droom een telepatische prikkel krijgt van een bekende die overlijdt.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

jennistar87

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:Levend begraven worden en tanden die uitvallen
« Reactie #2 Gepost op: april 08, 2011, 08:41:09 pm »

Hartelijk bedankt voor de feedback! :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Levend begraven worden en tanden die uitvallen
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2011, 01:34:56 am »

Graag gedaan. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.099 seconden met 22 queries.